Tržby 1 milion 760 tisíc Kč / návštěvnost 9 642 diváků / 62 kin
Co říct a neopakovat se? Inu, u třetího Ježka Sonica, jenž si v top 5 hoví už 12. týden, jde něco nového vymyslet jen stěží. Oblíbený ježura si navíc mezi víkendy razantně přilepšil, a to o víc jak o 80 %. Veteránovi žebříčku tedy stále dech nedochází a pomaličku míří k metě 450 tisíc diváků, aktuálně jich má na kontě 420 tisíc. Vzhledem k neuvěřitelné formě je překonání této hranice otázkou několika příštích týdnů.
Tržby 1 milion 817 tisíc Kč / návštěvnost 11 321 diváků / 160 kin
Řada dětských diváků už ale Sonica samozřejmě viděla a touží po nových rodinných titulech. Velmi rádi proto vzali zavděk spíše béčkovějším animákem Agent Čuník. Start za 11 tisíc návštěvníků je vzhledem k tomu, že se jedná o snímek „z druhé ligy,“ asi maximum možného. Počiny podobné produkce navíc většinou v následujících týdnech raketově padají, takže o kdovíjaký hit nejspíš opravdu nepůjde. Zejména, když tento týden dorazí do kin na rodinky mířící Sněhurka.
Tržby 1 milion 973 tisíc Kč / návštěvnost 9 825 diváků / 150 kin
Slabá žánrová konkurence pomohla na třetí místo i fantasy béčku s Millou Jovovich. Stejně jako v případě minulý týden startující sci-fi Mickey 17 se však jedná o start velmi nevýrazný, i když béčkový brak operoval alespoň s menším rozpočtem. I přesto je však otvírák s necelými 10 tisíci diváky na fantasy žánr spíše podprůměrný a dá se očekávat, že se za tímto snímkem v kinech brzy zavře voda.
Tržby 3 miliony 235 tisíc Kč / návštěvnost 15 068 diváků / 92 kin
Na první dvě místa je už ale o něco veselejší pohled. Čtvrtá Bridget Jonesová stále potvrzuje pověst zimní trvalky a po minulém větším poklesu stabilizovala ztráty. Tentokrát si mezi víkendy dokonce o 5 % polepšila. K vytoužené hranici 200 tisíc diváků to má ovšem pořád daleko, aktuálně jich oblíbená hrdinka nastřádala 164 tisíc. I přesto, že bude čtvrtý díl u nás nejméně navštěvovaným příspěvkem série, ale oblíbená hrdinka stále bojuje důstojně a o žádný kino propadák se rozhodně nejedná.
Tržby 5 milionů 973 tisíc Kč / návštěvnost 31 387 diváků / 170 kin
Na prvním místě si napravuje po průměrnějším startu reputaci hvězdné Moře na dvoře. Ukazuje se, že české komedie komerčního střihu dokáží i po průměrném startu díky obsazení snadno chytnout druhý dech a lákat diváky v delším časovém horizontu. Do této skupinky bude evidentně spadat i Moře na dvoře, které oproti minulému týdnu prakticky nijak nekleslo a odvrátilo status propadáku. Již tento týden naopak překoná hranici 100 tisíc diváků a pokud si udrží aktuální formu, může z něj vyrůst solidní česká hitovka atakující hranici 200 tisíc návštěvníků. A takovými tituly čeští kinaři nikdy nepohrdnou.