Recenze: Tactical Force je krásnou ukázkou toho, jak NEMÁ vypadat akční film

Steve Austin
Seznámíme se s dějem. SWAT složka Los Angelské policie není skupinka, se kterou byste si chtěli zahrávat. Většinou totiž používají techniky, na které je slovní spojení "policejní brutalita" příliš slabá. Po jedné sice úspěšné, ale drsné akci je celý tým suspendován. Místo, aby si z toho dělali jeho členově těžkou hlavu, se vydají na cestu do hangáru, kde mají v plánu nacvičovat záchranu rukojmích. V tu samou dobu se v tom samém hangáru setkávají gangsteři, jež touží po záhadném "předmětu". Policisté zprvu netuší, že v hangáru nejsou sami. Po nečekaném útoku se ukryjí za ocelovými dveřmi. Je jen otázkou času, za jak dlouho se někdo dostane dovnitř.
Samotný scénář má spoustu děr, nelogického postupu, absurdního a neskutečně stupidního chování postav a hloupých dialogů. To znamená, že je plný mnou nenáviděných scén, kdy záporák míří zbraní na hlavu policisty a s ďábelským úsměvem mu vypráví nějaký příběh, dokud mu onen policista nevykopne zbraň z ruky a rychlou otočkou ho neskopne na zem. Celý film stojí na fyzických a bojových soubojích, které ani samy o sobě nejsou nijak zajímavé.

Tactical Force
Herci jsou toporní a Steveovi Austinovi (který se nedávno blýskl v nabušené týmovce Expendables / 2010) už nevěříte pomalu ani ty svaly. Alespoň že Adrian Holmes jako mafián prohodí pár vtipných hlášek. Asi dvě.
Steve Austin
Soundtrack někdo přes noc našel na internetu, když do vyhledávače zadal slova "action music" a kupodivu to nestačilo. Již díky nudné režii je atmosféra neskutečně mizerná a hudba tomu rozhodně nepomáhá.
Jedinou útěchou je, že se u nás tento film snad neobjeví ani na DVD a když už, tak v novinových stáncích. Tady je vidět, že alespoň nějaká spravedlnost v tom dnešním světě je.
Pokud by Tactical Force mělo v žánru napsáno parodie, šel bych na 100%. Aktuální zařazení filmu mě ale nutí k výrazně ostřejší známce. 10% za to, že mě dost zajímalo, co je ten záhadný "předmět", jež chtějí gangsteři dostat.
Hodnocení: 10%