Recenze: Šlápni na to! je praštěná komedie plná nadupaných aut a absurdních situací s hereckými hvězdami Místa činu a Kobry 11 na palubě

Šlápni na to! | Netflix
Asi tak by se dal v krátkosti shrnout popis nové norsko-německé komedie v produkci společnosti Netflix. Vše začíná v nádherných kulisách slavného Trollstigenu a končí na jedné z nejslavnějších závodních drah světa - Nürburgringu. Roye právě čeká svatba s přítelkyní Sylvií, jelikož je ale automobilovým závodníkem, nemůže svatba proběhnout úplně normálně, jde o závod, kdo dojede na vrchol Trollstigenu jako první, získá nevěstu. Měla by to být hračka, v závodě jsou pouze Royovi přátelé a rodina, nikdo nepočítal s tím, že se objeví Sylviina bývalá přítelkyně Robyn, o které si Roy dosud myslel, že byla muž. Robyn je navíc závodnice a na vrchol Trollstigenu dojede jako první, což znamená, že si dělá nárok na Sylvii. Roy ale žádá odvetu. Robyn souhlasí, pojedou znovu, ale tentokrát na její trati - na Nürburgringu.
Anders Baasmo Christiansen
Šlápni na to! | Netflix
Seveřané jsou svébytnými národy se zvláštním smyslem pro humor, který může mnohým připadat ujetý a možná i poněkud úchylný a nutno uznat, že tato komedie je rozhodně potvrzením výše napsaného. Šlápni na to! je tak ujetá a pitomá komedie, až je naprosto skvělá a už dlouho jsem se tak dobře nezasmála. Scénáristicky samozřejmě žádný zázrak a použité počítačové triky se skákajícími auty by měly být v dnešní době trestné, ale byla to sranda. Samozřejmě dojde i na řadu klišé jako záměna několika postav se stejným jménem, nečekaná mrtvola v autě nebo neschopní policisté, ale když to stále funguje, proč ne? Policejní autobus a životní filosofie švédského Roye neměli chybu.
Jelikož snímek vznikal společně s Němci, poznají čeští diváci i řadu německých hvězd ze známých seriálů jako Místo činu či Kobra 11. Zajímavostí je, že se k vůni benzínu opět přidala i Alexandra Maria Lara, která si v roce 2013 zahrála v Rivalech manželku Likiho Laudy. Nyní se ale závodního volantu ujala sama.
Akčních scén tu moc nečekejte, spíš akčnější roadmovie plnou absurdních situací, nadupaných aut a jednoho pohřebáku. :-) Jak už jsem říkala, Šlápni na to! si na nic nehraje, je to prostě akčně laděná ptákovina, která ale funguje a její hrdinové jsou vskutku roztomilí. Samozřejmě tu nejde o žádnou intelektuální zábavu, natožpak vyšperkovanou filmařinu. Hlavním cílem je zábava a to snímek plní do puntíku. Hodnocení tedy bude sice nízké, pokud ale hledáte něco pro zasmání na sobotní večer, je to správná volba.
Hodnocení: 55%