2.11.2019, 14:00

Death Stranding: Jedna z nejočekávanějších her roku má působivý launch trailer a první recenze

Death Stranding | Foto: Kojima Productions

Death Stranding od kultovního tvůrce Hidea Kojimy (série Metal Gear Solid) jednoznačně patří mezi nejočekávanější herní tituly letošního roku. Již pouhý týden nás dělí od vydání (konkrétně se tak stane 8. listopadu), takže studio Sony vydalo takzvaný launch trailer a venku jsou již i první české recenze.

Hideo Kojima je takový James Cameron herního světa. Na co sáhne, to se změní ve zlato a každý jeho nový projekt provází maximální důvěra ze strany fanoušků. Přesto předloni zažil Kojima turbulentní rozchod se společností Konami, pro níž léta pracoval na jednotlivých dílech série Metal Gear Solid. Udělal to nejlepší, co mohl - založil si vlastní studio a dál se věnuje hrám. Ta nejnovější nese název Death Stranding a její příběh se obtížně popisuje, protože trailery schválně mlží. Hlavního hrdinu každopádně hraje Norman Reedus, Mads Mikkelsen by si měl střihnout záporáka, další výraznou tváří je kráska Léa Seydoux (Madeleine z bondovky Spectre) a bonusem jsou nezvykle v hereckých rolích režiséři Guillermo del Toro a Nicolas Winding Refn. Ale dost bylo slov, podívejte se na opravdu působivý launch trailer:

Death Stranding je exkluzivitou pro PlayStation 4 a Sony obvykle svým titulům věří, takže již padlo embargo na recenze. A čeští kritici vidí hru přímo nadšeně, slibují herní Interstellar, čirou esence herního umění a často se nebojí mluvit o geniálním díle. Ostatně, průměrná známka z českých recenzí je momentálně na ohromných 95% a to myslím už o něčem vypovídá.

Oficiální popis distributora: V blízké budoucnosti otřásly zeměkoulí záhadné exploze, které spustily sérii nadpřirozených událostí známých jako Příliv smrti. Zatímco krajinu zaplavují bytosti z jiného světa a masové vyhubení se zdá nevyhnutelné, vydává se Sam Porter Bridges na cestu napříč bezútěšnou pustinou, aby lidstvo zachránil před hrozícím zničením.

-
-