milos-krcmar 10. 3. 2019 14:25
tak film tu není od toho, aby skládal poctu tvůrci, SL je tak silnou osobností, že si zaslouží poctu samostatného dokumentu,
1
0
johan-novy
johan-novy 8. 3. 2019 14:18
Jděte už někam, jako začít kampaň s tím, že už jsme Marvelovky vychválili dost a je načase na nich nenechat nit suchu je opravdu dle mého názoru odporná. Dle této recenze se zdá, že se jedná o hrozný a zbytečný film. Přátelé, kteří máte rádi Marvelovky jako já (a nejste zakomplexovaný zastánce DC jako pisatel této recenze) nezoufejte. Je to super film, na který se vyplatí zajít do kina. Podle vzoru Venoma ukažme kritikům, že na ně nedáme a tržbami utlučme jejich snahu o nemístné pošpinění pěkného filmu!!!
1
0
karel-servus
martin-jandejsek
martin-jandejsek 9. 3. 2019 21:48
Žádná taková kampaň není třeba, protože stejně jako všechna studia i MCU mělo pár přešlapů. Například Thor:Temný svět, The Incredible Hulk, Avengers: Age of Ultron. Občasný propad kvality není podmíněný tím kdy film vyšel, ale jaký je. Hlavní důvod proč film není ani omylem tak dobrý, jak by si mnoho lidí (Včetně mě.) přálo je že vyšel ve třetí fázi MCU, tedy s garancí několika stovek milionů výdělku. A zároveň to nemělo tak silnou vizi jako Black Panther, který je od stejného studia, ale svou antirasistickou myšlenku podal nesrovnatelně lépe. Snímek je tedy fajn vatou, ale jako samostatné dílo selhává. A zakomplexovaný fanda DC jsem, protože tvrdím, že žádný ze současné vlny komiksových filmů se ani nepřiblíží úrovni trilogie o Temném rytíři. Jinak DCEU byl dosud zoufalým pokusem Warnerů dohnat dobu, jestli vyjde ví Bůh.
0
0
Martrix
Martrix 13. 3. 2019 07:53
to trochu svádí k myšlence, že když udělá doteď úspěšné studio lehce nadprůměrný film, tak kritici ho strhají a když se náhodou povede DC udělat lehce nadprůměrný film, tak ho vynesou do nebe a mluví se o nové éře, restartu... . A to má být objektivní kritika? BTW: Avengers: Age of Ultron má propad kvality?? Je úplně stejně kvalitní jako poslední Avengeři, kteří ovšem dokázali vytěžit maximum z faktu, že jde o vyvrcholení několika předchozích událostí.
0
0
martin-jandejsek
martin-jandejsek 14. 3. 2019 08:16
Ne, to znamená, že když MARVEL udělá vatovou výplňovku, která neplní svůj účel originu a která nemusela vůbec vzniknout, protože její existence nemá žádný vliv na budoucnost universa, ani na postavy, tak jí kritici strhají. Btw být to film o Furym, ale se stejným fan servisem, bylo by lépe. Navíc nadprůměrný byl Thor: Ragnarok, ne Captain Marvel.Vedle toho dva povedené filmy od DC - WW a Aquaman jsou doopravdy provedení. WW plní účel originu a až na otřesného padoucha je funguje. Aquaman si zase plné uvědomuje, co se v něm děje a jak to vypadá a využívá toho. A spíš než novou éru bych mluvil o šťastné ruce na tvůrce (Wan a Jenkins, v budoucnu Gunn). Do nové éry ještě mají daleko. Age of Ultron byli oproti prvním Avengers poloviční. Mizerný padouch, udělali z Visiona overpowered postavu - museli ho v Civil War o dost oslabit oproti AoU. Vedle toho Thanos je plnohodnotný antagonista a IW sice těží z faktu, že celý film je vyvrcholení deset let dlouhých prvních dvou dějství, ale to neznamená, že neohrozilo selhání. Naopak Russovi museli natočit důstojné zakončení projektu, který nemá obdoby v historii filmu. Výsledek jim slouží ke cti. A
1
0
jarv