31.1.2019, 18:04

Matka draků ze "Hry o trůny" se stala pěveckou hvězdou jedné italské restaurace

Matka draků ze "Hry o trůny" se stala pěveckou hvězdou jedné italské restaurace
Emilia Clarke v komerčním videu | Foto: Dolce & Gabbana

Blíží se nám tradiční přehlídka komerčních spotů, která se již brzy pod názvem NOC REKLAMOŽROUTŮ uskuteční v Praze (7. února 2019) a Brně (21. února 2019). Pojďme tedy "vylovit" nějaké pozoruhodné reklamy, ideálně s hvězdami ze světa filmu a seriálu.

Světová reklamní show NOC REKLAMOŽROUTŮ proběhne v pražském kině Lucerna ve čtvrtek 7. února 2019 od 19.00 hodin. Následovat ji bude ve čtvrtek 21. února 2019 show v brněnském klubu Fléda.

Letošní maratón reklam ukazuje, jak do videa přirozeně vstupují prvky globalizace a moderních technologií. Typickou ukázkou je například reklama Apple Appocalypse, která ukáže, co vše se může stát, když vypnete jednu zásuvku. Naopak význam individuality představí reklama Adidas One In Billion.

Již tradičně nesmějí chybět také sekce japonských reklam. Na své si přijdou i romantici například u poetických reklam Dolce & Gabbana. V jedné z nich se představila herečka Emilia Clarke, divákům známá jako Matka draků ze Hry o trůny, která si komerční video sympatickým způsobem "ukradla" celé pro sebe.

Ve spolupráci s organizátory akce jsme pro vás připravili soutěž o 2x2 vstupenky na brněnskou část Noci reklamožroutů (21. února ve Flédě).

Co musíte udělat pro to, abyste měli šanci dosáhnout na výhru? Napište 3 nové komentáře k filmům z databáze Kinobox.cz (delší než 250 znaků) a na e-mail soutez@kinobox.cz (předmět: "zrouti19") zašlete váš nickname. Uzávěrka je ve středu 6. února 2019 ve 12:00. Dva vylosovaní obdrží po dvou vstupenkách.

NOC REKLAMOŽROUTŮ je unikátní přehlídka nejlepších reklam z celého světa. Mimo festivalu v Cannes jde o největší událost ve světě reklamy, která se koná už přes 30 let a v současnosti je k vidění ve více než 40 zemích světa.

Historie show
The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Poprvé se uskutečnila v roce 1981, pořadatelem byl Jean-Marie Boursicot a ihned slavila úspěch. Každý rok tato show probíhá ve více než 150 městech celého světa; tradičními zastávkami jsou také Praha a Brno. Kromě nepřeberného množství reklam přináší show i zajímavé svědectví o naší době. Poselství je natolik jasné a srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní bariéry.

-
-
Lukáš Král
Autor:
Lukáš Král
Související filmy: Hra o trůny
Související osoby: Emilia Clarke

Související články:

Trailer: Hra o trůny představuje 8. sérii a datum premiéry

Konec dohadů. Kdo baží po finále veleúspěšné televizní fantasy Hra o trůny (a že vás nepochybně nebude málo), pro toho máme samé dobré zprávy. Na internet...

Bez mobilních aplikací bychom byli v... Reklamožrouti opět zaútočí na česká kina!

Krátké spoty, které jinde neuvidíte. Bohatě zafinancované klipy podporující prodej produktů. Nebo bohulibá videa vybízející k prohlubování solidarity a...

Hra o trůny ve vesmíru? Podívejte se na prvních pět minut nového seriálu George R.R. Martina

Nejsem extra odvařený z Hry o trůny, to ale neznamená, že bych nedokázal ocenit svět, jaký George R.R. Martin dokázal vymyslet. Nemluvě o jeho schopnosti...

Hollywood už neví, kde by bral inspiraci. A tak natočil hit podle reklamy na Pepsi

Sem tam se povede extrémně zabodovat nové značce, ale netřeba si nic nalhávat. Nejlépe fungují na diváky ověřené projekty, které již mají nějaké ty fanoušky.

Chcete Terminátorův autogram? Máte šanci. Arnold Schwarzenegger je kvůli natáčení reklamy v Praze!

Akční legenda dorazila do české metropole! Důvodem Arnoldovy návštěvy je natáčení reklamy nedaleko Berouna. O jaký spot jde, to si zatím nechává štáb pro...

Ankety

Líbí se vám plakát k Nabarvenému ptáčeti?
  • Ano
  • Ne

Nejnovější články:

Sdílet tuto stránku:

Partneři: