Matka draků ze "Hry o trůny" se stala pěveckou hvězdou jedné italské restaurace

Matka draků ze "Hry o trůny" se stala pěveckou hvězdou jedné italské restaurace
Emilia Clarke v komerčním videu | Dolce & Gabbana
Světová reklamní show NOC REKLAMOŽROUTŮ proběhne v pražském kině Lucerna ve čtvrtek 7. února 2019 od 19.00 hodin. Následovat ji bude ve čtvrtek 21. února 2019 show v brněnském klubu Fléda.
Letošní maratón reklam ukazuje, jak do videa přirozeně vstupují prvky globalizace a moderních technologií. Typickou ukázkou je například reklama Apple Appocalypse, která ukáže, co vše se může stát, když vypnete jednu zásuvku. Naopak význam individuality představí reklama Adidas One In Billion.
One In a Billion: Reklama Adidas
Již tradičně nesmějí chybět také sekce japonských reklam. Na své si přijdou i romantici například u poetických reklam Dolce & Gabbana. V jedné z nich se představila herečka Emilia Clarke, divákům známá jako Matka draků ze Hry o trůny, která si komerční video sympatickým způsobem "ukradla" celé pro sebe.
Ve spolupráci s organizátory akce jsme pro vás připravili soutěž o 2x2 vstupenky na brněnskou část Noci reklamožroutů (21. února ve Flédě).
Co musíte udělat pro to, abyste měli šanci dosáhnout na výhru? Napište 3 nové komentáře k filmům z databáze Kinobox.cz (delší než 250 znaků) a na e-mail soutez@kinobox.cz (předmět: "zrouti19") zašlete váš nickname. Uzávěrka je ve středu 6. února 2019 ve 12:00. Dva vylosovaní obdrží po dvou vstupenkách.
Poznáte slavné herce v reklamách?
NOC REKLAMOŽROUTŮ je unikátní přehlídka nejlepších reklam z celého světa. Mimo festivalu v Cannes jde o největší událost ve světě reklamy, která se koná už přes 30 let a v současnosti je k vidění ve více než 40 zemích světa.
Historie show
The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Poprvé se uskutečnila v roce 1981, pořadatelem byl Jean-Marie Boursicot a ihned slavila úspěch. Každý rok tato show probíhá ve více než 150 městech celého světa; tradičními zastávkami jsou také Praha a Brno. Kromě nepřeberného množství reklam přináší show i zajímavé svědectví o naší době. Poselství je natolik jasné a srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní bariéry.