Drákula na "Titaniku". Léto s Abbou. Na co nejvíc slyší čeští diváci?

Drákula na "Titaniku". Léto s Abbou. Na co nejvíc slyší čeští diváci?
Mamma Mia: Here We Go Again! | CinemArt
5. DĚSIVÉ DĚDICTVÍ (země vzniku: USA)
Děsivé dědictví
Psychologický thriller s hororovými prvky Děsivé dědictví je vychvalován až do nebes. Peripetie jedné rodiny, která se musí vypořádat s duchem zesnuvší babičky, zaujaly též tuzemské diváky. Ti snímek režiséra Ariho Astera o premiérovém víkendu vynesli na páté místo žebříčku, když do 84 kin vyrazilo 12.777 platících. Za lístky v pokladnách nechali 1 milion 883 tisíc korun. Tvorbu debutujícího Astera budeme bedlivě sledovat.

4. ANT-MAN A WASP (USA)
Marvelovský mraveneček na čtvrté příčce. Ant-Man a Wasp o třetím víkendu vidělo 15.068 diváků, kteří v pokladnách nechali 2 miliony 346 tisíc korun. Za necelé tři týdny od nasazení si nejmenší superhrdina z tuzemských kin odnáší návštěvnost 128 tisíc diváků a tržby 20 milionů korun.

3. ÚSMĚVY SMUTNÝCH MUŽŮ (Česká republika)
Úsměvy smutných mužů
Z nejvyšších příček se právě tuzemský počin pojednávající o odvykací kůře na alkoholu závislém Josefovi (David Švehlík) oproti předchozímu víkendu propadl nejméně; zaznamenal pokles o 17 procent. V rámci 64 kin novinku režiséra a scenáristy Dana Svátka vidělo 15.405 diváků, kteří za vstupenky utratili 2 miliony 382 tisíc korun. Recenzenty solidně přijatý tuzemský počin by si zasloužil větší zájem diváků. Škoda.

2. HOTEL TRANSYLVÁNIE 3: PŘÍŠERÓZNÍ DOVOLENÁ (USA)
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená
Animovaný Drákula a další příšerky z Hotelu Transylvánie bodují i s třetím filmem. Příšerózní dovolená se nicméně tentokrát musela spokojit s druhou příčkou, když na film do 103 tuzemských kin vyrazilo 49.623 diváků. Tržby činily 7 milionů 333 tisíc korun. Za necelé dva týdny to tedy "dělá" téměř 191 tisíc platících a 28 milionů korun. Celosvětově Hotel Transylvánie 3 při rozpočtu 80 milionů dolarů utržil 206 mega. Dotáhnou to Drákula a spol., kteří se tentokrát vydali na dovolenou na "Titanik", na úspěch druhého dílu (473 milionů dolarů celosvětově)?

1. MAMMA MIA: HERE WE GO AGAIN! (USA)
Mamma Mia: Here We Go Again!
K létu patří moře, hudba a intimnosti. Takže není divu, že volné pokračování filmového muzikálu Mamma Mia (2008) obsadilo nejvyšší příčku. Bezproblémový a občas i značně nelogický hudební snímek s romantickými a retro prvky se promítal ve 147 kinech, přišlo na něj 64.277 diváků a tržby činily 9 milionů 627 tisíc korun. Fanoušci se tedy vrátili i po 10 letech, celosvětově má snímek na kontě při rozpočtu 75 milionů dolarů téměř 77 mega. Léto je ještě dlouhé a "lovit" se může na všech frontách, i na těch filmových.

Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.