Loki pokračuje v zábavných, ale občas matoucích hrátkách s časem

Loki | Disney+
Loki
Loki
  • Disney+
88%
Děj druhé série začíná přesně tam, kde skončila první. Loki (Tom Hiddleston) se ze všech sil snaží zastavit Kanga Dobyvatele (Jonathan Majors), ale dost mu to komplikuje skutečnost, že se nekontrolovaně pohybuje mezi minulostí a přítomností. Navíc musí sehnat pomoc, neboť Sylvie (Sophia Di Martino) je neznámo kde, linie času se začala nebezpečně větvit, strážci času padli a TVA, agentura pro kontrolu toku času, je na pokraji zhroucení. Ještěže se může spolehnout na Mobia (Owen Wilson) a na další spojence, kteří jsou odhodlaní Lokimu věřit a jít do boje s ním.
Loki: upoutávka na 2. sérii | Marvel Studios
Na Disney+ je v současné chvíli ke zhlédnutí pouze první epizoda, ale již nyní je jasné, že půjde o stejně zmatenou i zábavnou podívanou jako v případě první řady. Pohyby a hrátky s jednotlivými časovými liniemi se někomu mohou zdát nepřehledné a nikdo z nás dosud netuší, jak události z Lokiho ovlivní časovou osu filmů studia Marvel, ale opravdu dobře se na seriál dívá. Vizuální stránka opět kombinuje retro styl 70. let s moderní sci-fi a v titulkové scéně první epizody dokonce zavítáme i do roku 1982 a navštívíme slavný řetězec McDonald's v jejich tehdejším vzhledu včetně uniforem a vybavení restaurace.
Titulní díl s názvem Ouroboros má čtyřicet sedm minut, přičemž na počátku se divačkám a divákům dostane shrnutí předešlé sezóny, což jim pomůže si připomenout nejdůležitější události a zároveň spustí jeden velký závod s časem, ovšem v tomto případě doslova. Epizoda je hektická a zpočátku se v ní skutečně velmi těžko orientuje. Konec sice již mírně zvolní, ale přesto neztratí na dynamice i napětí, navíc jí nechybí ani přiměřená dávka humoru a uštěpačnosti, která k Lokimu zkrátka patří. Scéna s opravou skafandru pomocí kobercové pásky však jednoznačně vyhrává!
Loki
Loki | Disney+
Milovníky Indiana Jonese navíc může těšit i skutečnost, že novou tváří seriálu je Ke Huy Quan jako Ouroboros. Schopný mechanik zapadá skvěle do týmu Lokiho vyděděnců a působí, že si svou roli opravdu užívá. Jak se bude děj nadále vyvíjet, uvidíme až v dalších dílech, připravte se nicméně na pořádnou jízdu napříč časem.
80%
Loki úspěšně pokračuje tam, kde v první sérii začal. Pohybuje se napříč časem a snaží se stát tím hrdinou, kterého známe ze snímků po Avengers. Jednotlivosti jeho cesty a jejich dopad však nejspíš pochopíme až po všech šesti epizodách. Ve hře je zatím příliš velké množství proměnných.
Martina „Miňonka“ Krejzlová
Martina „Miňonka“ Krejzlová
Podívejte se na žebříček nejlepších fantasy seriálů podle hodnocení uživatelek a uživatelů Kinoboxu.