Recenze 19. 4. 2024
Prázdniny s Broučkem představují výjimečně snesitelnou českou rodinu. Topí se ale v lenosti- 1. X-Men: První třída (2011)
- +1
- 2. Zrození Planety opic (2011)
- +2
- 3. Zdrojový kód (2011)
- 4. Všemocný (2011)
- +1
- 5. Vyměřený čas (2011)
- +2
- 6. Ocelová pěst (2011)
- 7. Dokonalý smysl (2011)
- 8. Správci osudu (2011)
- +1
- 9. Paul (2011)
- 10. Strom života (2011)
- 11. Melancholie (2011)
- +1
- 12. Captain America: První Avenger (2011)
- +2
- 13. Nákaza (2011)
- +1
- 14. Super 8 (2011)
- +1
- 15. Chata v horách (2011)
- +1
- 16. Zelený sršeň (2011)
- 17. Another Earth (2011)
- +1
- 18. Transformers 3: Odvrácená strana Měsíce (2011)
- +3
- 19. Věc: Počátek (2011)
- 20. Jsem číslo čtyři (2011)
- 21. Útok na věžák (2011)
- 22. The Divide (2011)
- 23. Světová invaze (2011)
- 24. Kovbojové a vetřelci (2011)
- 25. Apollo 18 (2011)
- 26. Vrah zůstal po škole (2011)
- 27. Dead Space: Aftermath (2011)
- 28. Green Lantern (2011)
- +1
- 29. Máma mezi Marťany (2011)
- 30. Černá hodina (2011)
- +1
- 31. Spy Kids 4D: Stroj času (2011)