TARANTlNO
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 100%
    0
    0
    22. 4. 2016

    Temnota která vyráží dech a nedá spát. Haneke s mistrovskou úsečností skládá ostré střepy dlouhých záběrů statiky reality a zobrazení lidské hloubky, krvácející všednosti, které z větší části vzbuzují u diváka nechápavý pocit (dcera ve škole "nevidím"), který se postupně v divákovi mysli rozkládá ("Austrálie") do úplného závěru, tam Haneke provádí frontální útok obrazem i zvukem a z dosud nemotivované koláže tvoří překvapivý a brutální obraz rozkladu a destrukce diváka (titulky). Michael Haneke je démon a král Evropy.

  • 95%
    0
    0
    8. 8. 2013

    V hypnoticky temné atmosféře, v tajuplných obrazcích, démonické hudbě a ve spoustě nezodpovězených dějových kličkách se Nicolas Refn tímto filmem velmi přibližuje k Davidu Lynchovi. ONLY GOD FORGIVES obsahuje temnou MULHOLLAND DRIVE stránku. David Lynch má ale ve své formě a námětové invenci navrch. Před psaním komentáře se snažím vyjádřit všechny důležité momenty, které se mi zaryly do paměti, v ONLY GOD FORGIVES je takových momentů spousta a některé momenty nejdou plně vyjádřit. Mám rád, když filmový tvůrci zobrazují svůj vnitřní svět jako malíři, nebo skladatelé a Nicolas Refn je jeden z nich. Závěrečná scéna ze zpomaleného záběru mačety, která směřuje na ruce Goslinga je nezapomenutelná (při téhle scéně jsem nedýchal). Hudební démonický motiv v závěrečných titulcích bude ve mně rezonovat navždy. *********** Nicolas Refn vytvořil cestu, kterou jste v minulosti nikdy neviděli, a filmu dává jiný rozměr.

  • 100%
    0
    0
    8. 8. 2013

    Blue Velvet mi mluví do duše. Nádherně jemný, mrazivý, charakteristický psychothriller, který zobrazuje špatný svět, křehkou romantickou vlnku a nádherný konec s krásnou písní, která zní jako by z našich těl právě vycházela duše, která putuje do nebe. Film, který může trvat i 4 hodiny a nebude mi to vadit. Jak jen to ten Lynch dělá? Že mě dokáže přikovat k sedačce a nechá mě pozorně sledovat každičký detail, který se odehrává před mými oči. Pečlivá režie, jiný svět a vyzařující Lynchovo kouzlo. +++ Blue Velvet obsahuje zvláštní kouzlo zkoumání, jako když máš chuť sledovat neznámou ženu, kterou potkáš a sleduješ její krásu, pohyb, tvář, cítíš krásný pocit, a když ji ztratíš, máš ji stále ve svých myšlenkách - neuvěřitelně podmanivý rozsah.

  • 100%
    0
    0
    4. 5. 2013

    REŽIE DAVID LYNCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 75%
    0
    0
    26. 1. 2013

    Přemrštěný střih a drtivá třepost kamery je záměrem autentičnosti reálného záběru (found footage), ale už mě nebaví v tomhle žánru. Velké herecké jména jsou v titulcích vidět, ale ve filmu jen chladno lemují bez povšimnutí. Chování postav není tupé, ale předvídatelné. Zombie horory mám rád, jsou tu vychytané scény (kosa, koupelna), ale na mě DENÍK MRTVÝCH nezapůsobil jako třeba Snyderův ÚSVIT MRTVÝCH. Proto zůstávám u popcornového hodnocení u 75%.

  • 100%
    1
    0
    26. 1. 2013

    Co na to říct ? Quentin Tarantino je v nejlepší formě. S divákem si opět pohrává a dokáže ho marginálním způsobem posouvat jako s postavičkou v šachové partii, s myšlenkou ho ovlivnit k rigidnímu chování při sledování jeho filmu, filmově ho nadchnout (nikoli mu ublížit), ale ponechat mu velkolepý zážitek s dlouhodobou filmovou vzpomínkou. Každý druhý záběr je stylizovaný ve specifickém zpracování všech postav, každý třetí záběr je velkolepě cool a každý první je plnokrevný Tarantino. Brutální scény, které jsou v DJANGU se ostaní režiséři bojí dát na stříbrné plátno. Tarantino si snimi detailně pohrává a všechny na plátno vpálí na plný koule. Spirituální a procentuální směs žánrů v podchycení Tarantinovou myšlenkou. Geniální atmosféra, zpomalené záběry (zakrvácený kůň, zastřelení Ellise Brittlea), výborně vybraná hudební složka (hiphop ve westernu, libový soundtrack) a široký rozhled prostředí (od panoráma zasněžených hor, spalujících skál až po západ slunce). Všechno rozprostřené ve všech epizodách (každá má svou váhu), tarantinovská stylovka ve westernových kulisách. Film, během kterého jsem se perfektně bavil (velká zásluha Waltze), a v některých dramatických scénách se mi těžko dýchalo (Beethovena melodie s Waltzovou drastickou vzpomínkou na psi). V každém detailu vytvořené postavy, kdy nám Tarantino drží odstup od hlavní postavy Djanga (J.Foxx) a nechá nás spojit s ostatními, kde opět kraluje geniální herec Christoph Waltz (momentálně nejlepší v Hollywoodu) a perfektní záporák Leonardo DiCaprio. Dvojice Waltz a DiCaprio jsou v DJANGU herecké diamanty, které skvěle vyvažují dlouhou stopáž (ikdyž bych bral i hodinu navíc) a přináší osvěžující příchut'. Přesto se s hlavní postavou (Django) pomalinku seznamujeme a v působivém závěru nás ohromí. Všechny předešlé Tarantinovy filmy Vás připravovali na tenhle a vidíte ho tedy v nejlepší formě. DJANGO je stylový, krvavý, brutální a myšlenkově dopředu vytvořený asertivní a excelentní filmařské dílo. Závěrečné střihové scény jsou opravdovou ukázkou skvělého střihu - krvavá tvorba "maniaka z videopůjčovny" ve velkolepých sofistikovaných filmových kompozicích. Po šestém zhlédnutí v kině je zbytečné přemýšlet jestli dám 5 hvězdiček. Poprosím o oscarové výhry pro vedlejšího herce Christopha Waltze a cenu za nejlepší scénář pro Quentina Tarantina. Motherfucker bitches...

  • 80%
    0
    0
    26. 1. 2013

    Skvěle vytvořená kriminálka, která je atmosferově velmi autentická. V dokumentárním pojetí dokáže diváka pevně držet. Velké množství postav, vydírání, násilí, vzrušené sexuální scény, drastické zacházení s lidmi v dramatickém podsvětí Jiřího Svobody. Působivý konec.

  • 90%
    0
    0
    26. 1. 2013

    Akční stylovka. Všechno na mě působilo jako Ritchieho styl v kvalitním střihu a záběrů kamery. Ikdyž má Ritchie všechno v malíčku (velké množství postav a výborné nápady), za to L. Leterrir se v Evropě mezi elitou neztratí. Jeho klišé KURÝR je dávno pryč a nasazuje lat'ku o několik levelů výše. Výborný námět v drsném prostředí nelidských podmínek (pes) obaleno v jednom muži Jet-Li (životní role). Leterrier neztrácí tempo a všechno co jsme si kdy přáli (v mladém věku) je na nás namířeno v nejlepším možným efektu. Samozdřejmě se do nás Leterrier trefil. Jako vždy výborný Morgan Freeman (jako když člověku v nejhorší chvíli podá anděl pomocnou ruku) a drsný, ale za to skvělý Bob Hoskins. The cruel world. Evropská špička ve svém žánru.

  • 85%
    0
    0
    26. 1. 2013

    Výborná kriminálka, která bude vždy první pro kterou natáhnu ruku. Všechno do detailu promyšlené, ikdyž jsou některé díly slabší, stále si drží dobré tempo a napětí. Přes slabší chvilky se Kriminálka Las Vegas stala kultovní záležitost.Dva díly OBĚMA NOHAMA V HROBĚ od Quentina Tarantina jsou perfektní a výborně zpracované. Působivé napětí, výborný střih a výborná režijní práce (všechno s myšlenkou). Výborný nápad s rakví (kterou použil už v KILL BILL Vol.2). Nejlepší scény jsou pro mě odpálení bomby v rukách a ležící "mrtvý" hrdina, kterému kolují jeho vnitřnosti před očima, při kterém jsou výborné (humorné) dialogy. Typický Tarantino. Při téhle scéně si okamžitě vybavíte Tarantina bez toho, aby jste věděli, že jde o jeho práci. Kultovní seriál, který má věrný fanoušky (i mě) a všechny ostatní kriminálky, které následují Las Vegas jsou jen chabé stíny.

  • 5%
    0
    0
    26. 1. 2013
    Bastardi (2010)

    Pro mé oči, mé pocity, můj filmový zážitek - čistý odpad! Pro lepší hodnocení, by mě nepřemluvila ani Megan Fox v posteli. Ikdyž .... :)

  • 75%
    0
    0
    26. 1. 2013
    G.I. Joe (2009)

    Milovníci IRON MANA budou nadšení. Efektně natočená stylovka s humorem a tupým scénářem. IRON MAN je lépe zpracovaný, má lepší děj i herecké obsazení. G. I. Joe je popcornovka pro mladou generaci. Film o kterém jsem zapomněl po pár hodinách. Další zhlédnutí zcela vyloučené.

  • 0
    0
    26. 1. 2013

    Romantické, podmanivé a velká láska z dětství. Brooke Shields je má kráska. Blue Lagoon is a romance.

  • 70%
    0
    0
    26. 1. 2013

    Odraz v zrcadle očividně nefungoval. Tohle nefungovalo ani v HANGOVER 2. Ale humor klapal, S. Carell byl zábavný, ikdyž na kultovního J. Carreyeho to nedosahuje. M. Freeman je opět skvělý. BOŽSKÝ EVAN je průměrná komedie.

  • 0
    0
    26. 1. 2013
    P2 (2007)

    Tísnivý thriller. Jednoduchý příběh, ale za to dusná atmosféra. Režisér Khalfoun chytá diváka za rameno a nechce ho pustit. Záporák je velmi charismatický, ale i d'ábelsky chytrý. Hlavní představitelka Rachel Nicholsová je sexy. P2 je trochu předvídatelný thriller, ikdyž v některých scénách jsou výborné nápady (výtah, píchnutí do oka). Výborná charakteristika postav. Dva herci na plátně bohatě stačí.

  • 85%
    0
    0
    26. 1. 2013

    NEPORAZITELNÝ Vám nic nedaruje a v nemilosrdném tempu Vás nadchne. Rychlé bitky, dojemné chvilky ve vězeňském prostředí dvou mužů, kteří si najdou cestu k sobě v přátelství a odhodlanosti. Všechno přes srdce. Čtvrtou hvězdičku dávám nejen za dobrý závěr.

  • 75%
    0
    0
    26. 1. 2013
    Iluzionista (2006)

    Příjemné, romantické a Burgerovski kouzelné. V některých momentech empirických kulis a prostředí Pražských ulic je připomínající atmosféra jako měl PARFÉM - Příběh vraha. Obrazově příliš tmavé. Edward Norton není špatný, skvěle do své role pasuje. Krásná Jessica Biel byla okouzlující, ale já osobně bych rád viděl v její roli milovanou Scarlett Johansson. Nejlepší herec na plátně je Paul Giamatti. A nejlepší trik je pro mě obálka s motýli. Podobný film DOKONALÝ TRIK je promyšlenější, detailně rozsáhlejší, postavově vytvořenější a má i myšlenku. Předvídatelný závěr je i tak působivý.

  • 75%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Ale ano vyšlo to. Jim Carrey je pořád výborný a jeho ksichty budou navždy kultovní. Nejlepší scéna je ve studiu, při reportáži jeho kolegy (soupeře) ve zprávách a romantická první noc s Jennifer Aniston. Konec je čistě americká záležitost, ale mě to extra nevadilo.

  • 65%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Uřvanější pohádku jsem dlouho neviděl. Krásné postavičky, které vyzařují svůj charakter a hlavní role nepatří Elišce (Andrea Černá), ale čertovi (Yvetta Blanarovičová). Pohádka, která ale časem omrzí a další zhlédnutí je otravné.

  • 75%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Vizuální obrazy naprosto uchvacují naše oči, předbíhá a proplouvá před námi a jsme nadšeni, ale bohužel všechno neprošlo přes naše srdce. Za to komediálně opět skvělé a neztrácí všechny nápady jako předchozí díly. Tommy Lee Jones zraje jako víno.

  • 0
    0
    10. 1. 2013

    Obrazově čistě temné, Burtonovsky kouzelné a s FRANKENWEENIEA všechny magické kompozice krásně vyzařují přes stříbrné plátno. I divák, který nemá rád Burtonovu tvorbu bude spokojen.

  • 75%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Zábavná francouzská komedie pro celou rodinu. Výborná věc po večírku na dopoledne, rozhodně pobaví. Do Falbali (Laetitia Casta) jsem se zamiloval, nádherná herečka. Průměrná adaptace komiksu.

  • 70%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Extra drahé, ultra nudné, vizuálně výborné a nekonečně dlouhé. Raimiho éra je komiksák jako víno. Webbovka je popcorňák roku.

  • 70%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Film směřující k teenegerským divákům (námět), kteří budou nadšeni. A do kin spouští velkou lavinu. To je pro tvůrce největší úspěch. Oprávněná kritika přes sympatickou hrdinku a oslněnou akci. Film, který mě k smrti nudil. Velká stopáž, která se táhne a blížící se konec v nedohlednu bylo "mučení". Ale odejít z kina během projekce, je jako vyskočit s rozjetého auta. Velký potenciál HUNGER GAMES měl. Ale ve výsledku nic nenaplněno.

  • 80%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Spirituální a technicky zpracované drama, který má charakter, srdce a sympatický režijní švih. Velkolepé dobrodružství, pro které prosím Oscarovou nominaci za vizuální efekty. Takové filmy jsou vytvořené z lásky a já si je užívám. Velké mínus je český dabing, ale za to tvůrci nemůžou. Ang Lee's directorial treasure.

  • 100%
    0
    0
    10. 1. 2013

    Geniální dílo jsem naposled psal u Kubricka, Tarantina, nebo u Hitchcocka. Momentálně píši k Tykwerovi, který mě zasáhl přímo do srdce. Geniální dílo Toma Tykwera, který je perfektní ve všech stránkách. Dokonalá výprava, režie, scénář a námět za miliardu dolarů. Už dlouho mi nebylo během filmu tak krásně. Herecké obsazení na jedničku Whisha / Hoffman / Hurd-Wood. Tykwer má herce perfektně zvládnuté a do detailu vytvořené, skvěle má vše rozehrané a dokonale nás v závěru uchvátí. Nekompromisní K.O závěr, kdy jsem sledoval v kamenném výrazu závěrečné titulky až do konce. Stanley Kubrick by chtěl tohle filmové zpracování určitě vidět. "Škoda", že to přišlo až tak pozdě. Moc bych mu to přál.

  • 85%
    1
    0
    18. 12. 2012

    Úchvatné dílo plný myšlenek, který se stane nadčasovou klasikou. ATLAS MRAKŮ směřuje ke hvězdám k vrcholným prvkům kinematografie. Stylisticky epické, obrazově úchvatné, myšlenkově sofistikované a empiricky vytvořené ( Tykwer - Wachowski). V celém rozsahu směřující v jednolitý obraz, který je v konečném výsledku marginálně nesouměrný, ale působivě rozmanitý. ATLAS MRAKŮ bude divácky rozdělen jako Kubrickova ODYSEA. Něco takového vymyslet ... uff.

  • 25%
    0
    0
    18. 12. 2012
    Trýznění (2004)

    Je zvláštní hodnotit film, který je postavený hlavně na krutosti, která nefunguje. I bez scénáře lze natočit "film". Režisér se snaží diváka vyděsit, ale s nadsazeným černým humorem nijak neprolíná v souměrnosti (nikam nesměřující příběh) k danému žánru - horor. Komediální úlet D'Amatoa, který to nemyslel tak vážně jako jeho diváci. "Chyběl jsem ti ?"

  • 85%
    0
    0
    18. 12. 2012

    Velký návrat do Středozemě oslní téměř každého diváka. Nemohu HOBITovi vyčítat, že nabízí zrcadlový odraz PÁNA PRSTENŮ. Divák je natolik přehlcen kamerovými záběry v prvotřídním Jacksonovým empirickým vizuálem, že nedokáže vstřebat všechny relavantní kompozice. Obrazově excelentní a geniálně Shoreovsky hudebně podkreslený (mráz po zádech u trpasličí písničky, záběr s motýlem) dílo, které nebude v tomhle žánru překonáno další desetiletí. V tomhle je Jackson nepřekonatelný. Potenciálně dechberoucí závěr, který je v rámci výpravy perfektně vytvořený. Nejlepší herecký výkon na plátně je digitální postavička Glum. V ohledu na všechny postavy (možná až příliš vedlejších postav) směřující se všemi trpaslíky do Osamělé hory je bezpochybně nejosobitější postava Gandalf (Ian McKellen). Hodnocení neplatí k 3D verzi s dabingem, který by HOBITa vznášel pod čtyři hvězdičky. Proto je hodnocení prozatímní - další zhlédnutí zcela nevyhnutelné.

  • 75%
    0
    0
    18. 12. 2012
    12 kol (2009)

    Akční jednohubka, která nemá čím oslnit, když už bylo všechno viděné.John Cena je ED WOOD mezi hollywoodskými herci.Zběsilý, překombinovaný střih, kdy si divák neužije ani jednu scénu, ikdyž může být v dramatičnosti silná.Průměrný tří hvězdičkový (akční) popcorňák, bez větších výhrad - jen během projektu 12 ROUNDS jsem si neustále kladl otázku: "kde se ztratilo to Harlinovo kouzlo 90.let" ?

  • 85%
    0
    0
    18. 12. 2012

    AGENT BEZ MINULOSTI jde divákovi pod kůži.Matt Damon předvádí svou životní roli.Akční majstrštyk, kterému chybí do dokonalosti opravdu málo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: