Rammstein: Paris

82%

Komentáře a recenze 9

10
Na začátek chci říct, že jsem obrovskej fanda Rammstein. Byl jsem na třech jejich koncertech a letos v květnu jedu počtvrté a zase se na to strašně těším. Dále se chci vyjádřit k režii Jonase Äkerlunda, protože on dokázal nemožné. "Normální" koncert proměnil v umělecké dílo. Úplně mi to urvalo koule a zadek odpálilo do kosmu. Ty různé spomalovačky,digitální serepetičky a parádní střih mě zarazilo do sedačky. Tu jsem malém zničil neustálým vrtěním a mlácením hlavou do rytmu. Konec konců tohle nemohlo nechat nikoho klidného. Ze začatku byl problém udržet ruce na uzdě, protože jsem měl po každém songu chuť zatleskat. Výběr songu byl na jedničku, ale to mne nemohlo nijak překvapit, protože jsem prave na tomhle turné byl. Snad jen absence písni Ich will, nebo Haifish zamrzela a moc nechápu proč byly vynechány. Tohle je nejlepší záznam koncertu, který jsem kdy viděl a hodnocení do 100% je prostě malo. Kluci němečtí tímto počinem posunuli hranice zase o kus dál a ja si to náramně užil. Každy fanoušek Rammstein musí byt nad výsost spokojený a hodnocení nemůže jit pod 100%. Navíc vidět to v kině jen podtrhlo zážitek. Jediná věc, která mi trošku vadila byla hlasitost. Chtělo to trošku vic osolit, protože jsem měl kolikrát špatný pocit,že jsem svým zpěvem kazil zážitek ostatním v kině.
29 851 bodů
8.5
Rammstein prostě umí něco, co nedokáže nikdo. Atmosféra koncertu je jedinečná a i když zpěv je někdy úplně mimo, fanoušci včetně mě to odpustí a užívají si vizuální stránku,atmosféru a jedinečnou muziku. V Paříži bych byl rád, protože tento koncert jsem shlédl na netu a muselo to být fantastické. Být tam dám určitě 100% ++ ale takhle si nechám rezervu.
muzz
muzz
18 035 bodů
7.5
Svoji maminku jsem na to radši nevzal, ale jinak libový!
bayern
13 716 bodů
6.5
Pro všechny fanoušky kteří nemají to štěstí se dostat na jejich koncert je tento dokument povinností.V poslední době se s podobnými hudebními dokumenty doslova roztrhl pytel a kdo nemá to štěstí vidět live na stadionu musí se alespoň s ohnivou šou spokojit v kině.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
9
Člověk asi musí být alespoň trochu fanoušek steinů, aby neodcházel z kina zklamaný. Já jsem velká fanynka této skupiny a z kina jsem odcházela nadšená, byť s pár výhradami. Co mi uplně nesedělo bylo digitální dotváření Tilla (oči, jazyk), a dost opakujících se prvků (např. Tillovo "vřeštění" u Wollt ihr das Bett in Flammen sehen). Naopak mne velmi potěšila
  • potitulková "scéna"
  • Till, na kterém to v podstatě celé stojí
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8.5
Podle mě jsou Rammstein jedna z nejlepších kapel v metalovém stylu. Jejich vystoupení jsou legendární nejen hudbou, ale i hereckým výkonem kapely a pyrotechnickými efekty. A právě proto mi vadily dodělávané efekty ve filmu, prostě mi přijde zbytečné dodávat Lindemannovi hadí jazyk a oči,... Nutno ale dodat, že člověk, který nemá to štěstí se dostat na koncert, tohle určitě ocení. Jsou zde skvělé detailní záběry a sestříhané je to taktéž fantasticky.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
9.5
Miluji Rammsteiny. Nic víc není třeba dodávat.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
6
Hned v první větě musím konstatovat, ŽE TENTO FILM BY MĚL BÝT MLÁDEŽI NEPŘÍSTUPNÝ. Je vulgární a místy až nechutný. Byl jsem šokován, překvapen, znechucen a měl jsem z toho nechápavý a smíšený pocit. Snad jediné, co mě na tom bavilo byla kvalitní a překvapivě rozmanitá hudba. To ostatní podle mě za moc nestálo. Zbytečně rychlý střih a režie, kde člověk vlastně nemá šanci pochytit nějaký ucelený obraz kapely. Bylo to více divadlo s hudbou než klasický koncert. Chápu, že dnešní publikum si žádá efekty, ale tohle byl extrém. V podstatě šlo o to, šokovat diváka čím dál většími a neuvěřitelnějšími efekty. Obzvláště ohňové efekty byly podle mě až trapné a myslet si, že když přidáte plameny ke všemu, že je to nejsuprovější záležitost na světě, není ten správný směr. Musím ale také napsat, že styl kapely a vystoupení byl pěkný. Když to shrnu:
  • kvalitní hudba
  • stylizace
  • nechutné scény