Mise Condor

28%

Komentáře a recenze 2

28 305 bodů
2
Bolestivý snímek. Velmi bolestiví. Steven Seagal v roli diktátora jakéhosi všemocného státu. Což o to, nakonec, proč ne? Alespoň přestane bojovat a bude se jen tvářit, že pouze hraje. A role diktátora není zase nijak složitá. Jenomže on přeci jen v jedné scéně bojuje. Naštěstí krátce, výrazný jako Sammo Hung přeci jen není. I když k nejhorším scénám se to řadit ani tentokrát také nemusí. Námět je daný, příběh sepsán a natočeno jak nejlevněji to šlo. Kupodivu CGI efekty nepatří k těm nejhorším. Tristní je ale děj, který už snad horší být ani nemohl. Vzdáleně to připomíná snímek Dolpha Lundgrena ´Vyhnanec´ (1999), jenom je z jiné doby a s krapet odlišným příběhem. Jinak struktura v podstatě stejná. Tam se diktátorovi náhle postavil královský žoldák Warchyld, zde pro stát nájemný zabiják Condor. Děj bez logiky, plynulosti nějaké atmosféry, atd. atd. Herecké výkony žádné. Jen se odříkal text a hotovo. Pozor, o typickou Seagalovku se nejedná. Ten tu má opravdu jen malé místo. Celý film táhne Johnny Messner právě v roli nájemného zabijáka Condora. No nic. Jedná se o další zcela zbytečný film, který po shlédnutí jistojistě zůstane zapomenut.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
4
Steven Seagal zde dvakrát - Ztvárňuje 2 brarty dvojčata. Vzpoměl jsem si, na slavnou Seagalovu hlášku z filmu Muž s cejchem smrti. "Ještě že nebyly trojčata." Ale i přesto že Seagal zde má dvojroli, moc si ho neužijeme (zde je Seagal záporák). Hlavní roli ztvárnil nesympatický Johnny Messner a asistovala mu ošklivá bárbí Sasha Jackson. Jinak jde o béčkové akční sci-fi - 40%.