87%
The Batman
Ve svém druhém roce boje se zločinem Batman odhaluje korupci v Gotham City, která se spojuje s jeho vlastní rodinou, zatímco čelí sériovému vrahovi známému jako The Riddler (Hádankář). (InJo)

Recenze: The Batman

Kinobox.cz
85%

Reevesův Batman má každopádně daleko do tupého, výplachového blockbusteru, který stojí jen na prvoplánových atrakcích. Jde o dílo vyzrálého tvůrce, jenž se sice přiznaně a viditelně nechává inspirovat jinde, přesto ale dokáže ve finále přijít s počinem, jenž si svou existenci dokáže plně obhájit. Není to bezchybný film (mírné zkrácení by mu mohlo dodat na větší sevřenosti a lepším spádu) a nejde ani o takové bezprecedentní zjevení, jako byly ve svých dobách snímky Burtona a Nolana, určitě se ale jedná o jeden z nejlepších superhrdinských komiksových velkofilmů za posledních několik let nazpět. Případnému pokračování ve stejném stylu a se stejným tvůrčím týmem se nejen nebráním, ale vlastně si ho i dost přeju.

47 088 bodů
8.5
Po Nolanově trilogii asi nejlepší Batman (Sorry Michaeli). Trochu jsem se bál Pattinsona v této ikonické roli, ale moje obavy rozptýlil hned první trailer. Do této Noir verze se skvěle hodil. Reeves tuhle látku uchopil za správný konec a nabídl nám napínavý příběh s prvky detektivky a osobitou vizi Gothamu. Tady v podstatě není co vytknout. Batman i přes svou délku uplyne jako voda a vy při závěrečných titulcích ucítíte pocit uspokojení a to je známka, že jste viděli něco víc než jen hloupý příběh se superhrdinou s pláštěm co bojuje s bezprávím. Herci, technická stránka, scénář a režie dělají z tohohle Batmana prostě prvotřídní podívanou. Pokud milujete postavu Batmana a nejsou vám cizí filmy jako Sedm, nebo Vraždy podle Jidáše, tak jste na správném místě.
29 697 bodů
7.5
Tento Batman je hodně svérázný. Že bude Robert Pattinson s vhodně řezanými rysy spodní části obličeje vizuálně dobrým Batmanem jsem nepochyboval od začátku. I po herecké stránce se role ujal velmi dobře. Batman v roli detektiva, proti zvláštnímu psychopatovi, dočkáme se i starých známých postav ze starších příběhů, akce je však velmi málo a je "servírovaná jen po malých doušcích". Co tento snímek ztrácí v akční stránce, dohání v napětí a ponuré Gothamské atmosféře. Hudba vše pěkně dokresluje.
8
Kde začít? Pattinson Batman ok, civil wtf. Casting celkově takové to not great, not terrible. Reeves to jinak asi zvládl hodně dobře, ikdyž stopáž byla možná o něco delší a fakt, že v těch nejlepších scénách připomíná devadesátkového Finchera nebo Nolanovy Batmany, asi taky nejde brát úplně čistě jako pochvalu. Jinak dost cajk detektivka, která by se možná obešla i bez toho Batmana. 7.5/10

Dodatečné informace

Původní název:
The Batman (více)