Milovník po přechodu

62%

Komentáře a recenze 13

47 083 bodů
7
Ač jsem to nečekal,tak jsem velmi mile překvapen. Plakát k filmu mne spíše odradil než navnadil,ale po shlédnutí celého snímku jsem velmi spokojený. Celý film je založený na výborném castingu kde se i v malých rolích předvedou známe tváře. Navíc je celý snímek hrozně pozitivně nabitý a to se přeneslo i na mne během sledování. Derbez je v hlavní roli výborný a já mu tu roli postaršího seladona sežral i s navijákem. Trailer jsem neviděl,takže jsem se každému vtípku od srdce zasmál. Určitě doporučuji všem co se chtějí pobavit.
2
Scenárista je hodně asi hodně velký gerontofil s mizerným smyslem pro humor. Tady mě nalákala přítomnost Salmy, ale ani ona prostě není všemocná.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
je tam zopar dobrych hlodov a rob lowe je vazne vtipny, ale ako aj predchadzajuci film s eugeniom derbezom (INSTRUCTIONS NOT INCLUDED ktory bol viac drama) je to dost nemastne-neslane (plusove body za salmu a raquel welch)
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
8
Takže co dodat? Dost vtipů bylo odhalenu už v traileru, ale nebojte budou i jiné. Je to úplně pohodová komedie a žádný jiný ambice než pobavit tento film nemá. Casting toho dílka se velmi povedl. Všemu samozřejmě kralují Hayeková a Derbez, ale i ostatní stojí za shlédnutí. Zejména bych vyzdvihl ještě Bellovou a Lowa. Ken Marino se režii věnuje čím dál víc a jde mu to. Dobrá komedie. Recenze na Eurozprávách je skoro stejně srandovní jako film - doporučuji k přečtení.
  • Derbez + Derbez
  • Hayeková, Bellová, Welchová, Lavinová, Taylorová
  • Low, Cera, Corddry, Huebel, Riggle
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7
"Myslím, že jste kvůli mně mokrá." Milovník po přechodu je zcela originální snímek, co se zápletky týká. Chcete mít super život? Tak si nabrkněte bohatou stařenku. "Práce je pro sr*če." - "Mami, strýček Maximo řekl slovo na S." Situace nejsou moc bláznivé, tak jak to u amerických komedii bývá. Zde vládne především slovo. Dialogy jsou napsané fakt skvěle. Herecké obzasení se taky povedlo a působilo autenticky. Překvapila Salma Hayek v černých šatech. To je jí 50 a vypadá takhle? M I L F. "Nejsi nic víc, než líný 46-letý příživník, co myslí jenom sám na sebe." - "Je mi 39." - "Cože?" - "Řekla jsi, že je mi 46, ale je mi 39." - "To teda ne! Mně je 42." - "No a?" - "Jsi můj starší bratr!" - "Nevím, co ti na to říct." Koukal jsem s dabingem, ale přesto jsem četl titulky, protože se tam hodně mluví španělský. To je jediné velké mínus, jináč velmi zábavná podívaná. - 70%.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
6
Postarší Casanova se dostane do problémů a musí se poohlédnout po nějaké ,,nové” prachaté dámě, a proč k tomu nevyužít malého synovce? Absolutně nenáročná letní komedie, plná poměrně vtipných, i když občas i hodně trapných momentů. Komedie která asi vyloženě neohromí, ale na druhou stranu ani moc neurazí. Navíc vše zahraňuje slušné obsazení.
Milena107
729 bodů
8
Samozřejmě že Salma Hayek je velmi ceněná filmová hvězda, které si velmi vážím a mám ji ráda. Dovede zahrát jakoukoliv roli a zde se opravdu vyřádila. Její mužský protějšek měl tedy co dělat, aby jí stačil a musel vyvinout podstatně více elánu, než naše ženská hrdinka.