Muzzikanti

37%

Komentáře a recenze 15

47 088 bodů
3
Na tomto filmu je toho tolik špatného,že jsem se jen těžko přemlouval k těm 30%. Děj vůbec neexistuje,během celého filmu se přede mnou střídalo nahodile spousta scén,které postrádaly hlubší význam,nebo sebemenší návaznost. Chování postav je padlé na hlavu a nějaký vývoj vztahů mezi nimi vůbec neexistuje. V jedné scéně se potkají a v druhé už se milují na kraji potoka a tak to jde po celý snímek dokola a dokola. Dialogy jsou pitomé jakoby je psalo pětileté dítě. Za zmínku stojí snad jen zbytečná camea,která dokáží občas pobavit. Taková scénka s Marešem a Hezuckým jakoby byla vystřižená z Kameňáku. Za to scéna s Kohákem je pro mne záhadou a vůbec nechápu její smysl. Vůbec do filmu nepasuje a nikam ho neposouvá. Jediné plus tak považuji za povedené písničky,cameo Jarka Nohavicu a pěknou přírodu. Co se týče herců tak Pavel Kříž nezklamal a opět je to takový "Šafránkovský " sympaťák na které se dobře dívá. Martin Dejdar zde párkrát slušně pobaví a nejednou mi připomněl Michala Davida. Nejvíc si mne získala však děvčata - Olszańska a Sandeva,kterým to náramně seklo. Na jedno shlédnutí snímek postačí,hlavně se u něj nesmí přemýšlet. PS: Proč byla jako hlavní kapela filmu zvolená již existující DOGA moc nechápu,rovněž proč Kříž hraje Izziho? To ho nemohli tvůrci vydávat za nějakého smyšleného člena?nebo si vymyslet nějakou novou kapelu? Tak či tak si kluci z DOGY udělali dobrou reklamu.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
1
Příšernost na druhou. Hudební producent Petr Šiška by se měl držet svého kopyta a pan režisér Dušan Rapoš by měl pochopit, že doba fontán pre Zuzanu nenávratně odplynula do filmového nebe - nebo pekla? Herecké obsazení jedna hrůza (nechápu, co v tom odpadlišti dělají Sara Sandeva a Norbert Lichý),ale ani dobří herci by to nezachránili - postavy nula, děj nula, nápady nula. Takové zbytečné filmy zahnojují českou filmografii a berou potenciální divácké zdroje - kdo něco takového přetrpí v kině, rozmyslí si jít v nejbližší době na další český film. Bohužel ...
0
Bylo mi trapně. Šiška a Wronka vytáhli Rapoše z důchodu, aby jim natočil hudební ekvivalent Kameňáku. Myslím, že se mu to povedlo.
sabule
14 227 bodů
0.5
Opět jedna z totálních trapáren a zbytečností naší současné kinematografie.Tohle je něco tak stupidního,že bych se nedivil,kdyby někdo natočil i pokračování.Opět toporní obarvení padesátníci v čele s klasikem Křížem,který v poslední době opravdu herecky září.Ani se nedivím,že kina truchlí prázdnotou.
bayern
13 716 bodů
0.5
Co čekat od muzikálu ve kterém hrají takové "hvězdy" typu Kříž,Lichý apod.No je to směsice něčeho nepopsatelného a hudba od pravěku po dnešek je dost nepochopitelná.A pan Rapoš si vzpomněl na Evu,to je milý.Podle prázdného kina si divák najde odpověď na to proč se takové filmy vůbec točí.No prostě pro nikoho!
avenis
avenis
8 067 bodů
4
Severni MoRava je sice kraj razoVity, ale totok??? Rapošu, tady se cosik zchrulo... Takové obrazy z dějin národa slezského v moderním vydání to měly být? Všecko špatně. Jediné postavě jsem věřila, a to Michalině Olszańské v roli Kláry. Zbytek včetně šílených písní byl dost neuvěřitelný. Psycholožka Vejmělková tam musela být, holt manželka rejži, že... Ale líbilo se mi ukradených pár vteřin z filmu Maverick, kdy Danny Glover kouká na Mela Gibsona a diváci si rychle mohou uvědomit paralelu se Smrtonosnou zbraní. Stejný efekt použil Rapoš u Kříže a Vejmělkové, jako paralelu k Básníkům. Je nebezpečné dotýkat se hvězd na zem spadlých, ale ještě nebezpečnější je hrát na elektrickou kytaru v bouřce.. Jako celek se mi to moc nelíbí. (19.8.2022)
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Odpad ! Tohle nebyl film!! Šlo by z toho sestříhat záběry na přírodní scenérie do televizních přestávek nebo jako propagační klip na festival cestovního ruchu duševně postižených. Naprosté dno současné domácí kinematografie.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
4
Asi jsem to čekala mnohem horší, ale ve finále to takový průšvih nebyl, a to hudební filmy fakt nemusim. Ale jak píše Brenan88, uplně nechápu proč tam zakomponovali existující kapelu DOGA. A taky bych vyškrtla scénu s Kohákem, je uplně zbytečná a pochopili ji snad jen tvůrci...
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
3.5
Těžko kladně ohodnotit hudební film, když ta hudba není ani trochu váš žánr. Scéna s Marešem a Hezuckým byla jako vystřižená z Kameňáku, ale pobavila. Naopak parašutistu Koháka jsem nepochopil, to mělo znamenat co? Zbytek filmu takový český standard, nenadchne ani neurazí.
Mibaf
175 bodů
5.5
Muzzianti? Po strašidelných recenzích jsem čekal opravdový propadák.. Skutečnost ale nakonec nebyla vůbec špatná... I když té cukrové vaty bylo někdy až moc Na konec ale slušný český průměr, po náročném pracovním týdnu docel fajn 55%