Manžel na hodinu

46%

Komentáře a recenze 13

47 088 bodů
5.5
Nepřišlo mi to tak zlé jak uvádí zdejší hodnocení. Kvalitou mi to přišlo stejné jako předchozí díl,který sice nebyl žádná paráda,ale zhlédnout se to v klidu dalo. To samé platí i pro tento díl kde se opět setkáváme s partou kamarádu,kteří se rozhodli na vždy skoncovat s prací hodinových manželu. Průměrné a svou kvalitou stejné jako většina nových českých filmů.
29 761 bodů
4.5
Manžel na hodinu není tak hezký film jako první díl ( Hodinový manžel ) Příběh je sušší, humoru méně, děj nemá takový spád a i když zůstalo obsazení původní, tohle se zkrátka tolik nepovedlo. Podívat se na to dalo, ale pozornost jsem neudržel. Jedniný co mě vytrhlo z polospánku bylo, když se spustila písnička, kterou zpívá Bolek polívka... Snad už nebude třetí díl, třeba... Hodina s manželem? :)
28 393 bodů
2
Zoufalé pokračování nudící komedie ´Hodinový manžel´, který je ještě horší než jsme doufali. Proč tohle vzniklo budiž záhadou. Námět by nebyl špatný, takže opět výzva ke všemu možnému, jen ne ke komediální nudě. Ale tak hrozně napsaný scénář a jeho katastrofické zpracování je skutečně typické pro stále se zhoršující českou komediální tvorbu posledních několika let. Absolutně nezajímavý děj se táhne jak týden před výplatou a scény nataženy snad jak nejvíce to šlo. Mít to švih komedií 80. let, za půl hodiny by bylo hotovo. Ne, opravdu už ne. Pevně doufám, že ještě nevznikne trojka.
avenis
avenis
8 067 bodů
6
Plynulé a nenásilné pokračování, které není ani lepší, ale ani horší, než Hodinový manžel. Prostě nenáročná a zábavná oddychovka, kde herci hrají nejlíp, jak umí. A pokud panuje obava, že nás čeká třetí díl, já ji nesdílím. Naopak, ráda se podívám na další příhody těchto neobyčejných Nymburčanů. Poslední film paní Niny Divíškové, kterou si budu navždy pamatovat jako manželku Emila Holuba, kdy pronáší svou přísnou větu: "Doma bude. Už se narajzoval dost."
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
4.5
Tak já tento druhý díl tedy cítím o hodně slabší! Skutečně o hodně! Úplně se vytratil vtip a navíc je to místy i dlouhé a trapné!! Nebyl to dobrý tah točit druhý díl. Ale to není problém jen této komedie. Obyčejně ty nastavované díly za nic nestojí. Málokdy je tomu jinak nebo dokonce naopak! Doufám, že tvůrce nenapadne točit ještě trojku!