79%
Psí poslání

Všichni psi jednou přijdou do nebe… Ale nejprve musí splnit své poslání. Podle stejnojmenného knižního bestselleru Bruce W. Camerona. (Freeman Ent.)

Recenze: Psí poslání

Kinobox.cz
60%

Předchozí Hallströmův "psí" snímek Hačikó (2009) byl nicméně dramaticky důmyslnější, komornější a nevydíral emočně na tolika místech. Na což si u Psího poslání divák po druhém úmrtí "zvykne" a další podobné situace ho - spolu s vědomím reinkarnace chlupáče - tolik "nevyšťaví".

47 084 bodů
6.5
Psy miluju a na tento snímek jsem se hodně těšil. Neodradil mne ani negativní HYPE,který byl kolem tohoto snímku vyvolán. Jenže po shlédnutí u mne zavládlo zklamání. Čekal jsem,že uvidím jeden příběh JEDNOHO psa,který prožije šťastný život se svým pánem. Jenže mi bylo naservírováno vícero příběhu,které spojuje jedno - SMRT psa. Trošku to tak na mne působilo jako zbytečné škemrání o divákovi emoce. Každopádně se jedná o pěkný snímek.
29 697 bodů
8.5
První polovinu jsem doslova hlatal a příběh psa a Ethana mě doslova přikoval do křesla. Že bude mít příběh smutný konec, jsem tušil, ale že v polovině? Potom nastala slabá pasáž, až jsem měl chuť film vypnout v domnění, že pes prožije deset životů a film skončí. Naštěstí se vše na konci propojilo a dostalo smysl. Z velkou porci nadsázky film ukazuje, jak nás asi psi vidí.. rozhodně ale ukazuje psí poslání... Přidat člověku trošku radosti do života.
28 387 bodů
10
Velmi zajímavý a citový příběh o hledání smyslu psího života vedle člověka. A protože je psí život kratší než ten lidský, vypomohl si autor reinkarnací. Vznikl tak vlastně povídkový film, kde se v každém příběhu jedna psí duše pokaždé ocitne v jiném psím těle, čímž se dostane k jiným a charakterově zcela odlišným lidem. Avšak přeci jen se v osudu stane zázrak. Nejen v tom psím, ale i v tom lidským. Děj je vyprávěn psíma očima za použití typického psího myšlení. Radost, zklamání, údiv i pochopení. O úplný art sice nejde, ale jako rodinný film asi bude pro malé diváky přeci jen krapet složitější. Pro milovníky psů je shlédnutí takřka povinnost.

Dodatečné informace

Původní název:
A Dog's Purpose (více)