Špunti na vodě

62%

Komentáře a recenze 32

47 088 bodů
5.5
Až překvapivě stravitelná jednohubka v žánru rodinného filmu. Přiznám se, že jsem už podle názvu očekával další hloupost typu Jak se krotí krokodýli, ale naštěstí jsem se celkem spletl. Zatímco v Jak se krotí krokodýli působilo vše trapně a nuceně,tak zde celkem funguje. Je to také způsobené dobrým castingem dětských herců a jejich filmových rodičů. Liška je klasicky super a Langoš mi v poslední době přestává vyloženě vadit. Nejvíce mne zde přesto bavil Hynek Čermák, který se pro mne v posledních letech stává zárukou kvality. Nerad bych opomenul i ženský faktor, protože zde zafungoval na jedničku a byl výborným doplněním hlavní dějově linky. Špunti na vodě se přesto nevyhnuli určitým nešvarům a místy jsou ty rodičovské trable až příliš přehnané. Avšak těch 80 minut uteče jako voda a snímek tak nijak výrazně neztrácí tempo. Jsem překvapený a spokojený.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
4.5
Tak jestli to ma byt pokus o novy S tebou me bavi svet a okopirovani jejiho ustredniho tematu, tedy Expedice Apaloocha (tatove s detmi), tak nevysel. Je tam spousta dobrych napadu, ale celek je tak nejak v kreci ... Sedi mi Cermak a Liska a pak samozrejme Polivkova, jinak neutral.
29 761 bodů
4.5
Co k tomu říct. Umíme natočit daleko větší blbosti. Tato rodiná komedie lze posat jednoduše. Poduste Rafťáky, přidejte špetku koření jménem Stebou mě baví svět a za stálého míchání tohoto slabého odvaru obou surovin, vylejte do záchodu. Pár humorných situací ale ve filmu je, už proto nedám třeba 35% ,ale 10% navíc.
6
Dost mi to sedlo. Možná to bylo tou hodně příjemnou stopáží (cc 78 minut), ale to tempo je fakt svižné. Navíc Liška, Čermák a Langmajer jsou dost sehraní a jednoznačně (co se týká zábavnosti) strkají tu ženskou trojku do kapsy.
sabule
14 227 bodů
2.5
České komedie již léta stagnují a je pouze pár režisérů,kteří dokážou diváka nakopnout a rozesmát,což se o tomto filmu řici nedá.Dobří herci se snaží sice zachránit co se dá,ale bohužel to nestačí a tak celkový dojem je dost podprůměrný.Na tento film se rychle zapomene a do zlatého fondu rozhodně nespadne.
avenis
avenis
8 067 bodů
5
Docela bych se byla i bavila, kdyby se místní děti nechovaly jako nevychovaní spratci. U Elišky, která vjíždí do puberty a má zjevně málo informací o svém vzdáleném otci, by se to snad dalo i pochopit, ale ostatní děti jsou prostě drzé a nevychované. A otcové to mají na háku... Ani jsem nečetla diskuse na jiných webech a v půli filmu mě napadla zjevná podobnost s filmem S tebou mě baví svět. Pak jsem zjistila, že to napadlo i jiné diváky. Tak scénář a režie špatná, co tedy dobré? Rozhodně scenérie, a především Brdičkův vodní mlýn, kde "jako" bydlí rodiče Davida a Igora. (4.2.2022)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
5.5
Podle mě je to "S tebou mě baví svět" na druhou. No a film "S tebou mě baví svět" se stal komedií století. A já nevím, proč, protože je to zrovna taková odlehčená rodinná komedie s hádajícími se páry a dětičkami. Ale tak na léto to jde, není o čem přemýšlet, nemá z toho člověk špatné usínání, je to, jak se říká, ÚSMĚVNÉ! Hlavně si, prosím vás, pamatujte, že veslo není pádlo!!! No a Anička Polívková sice ne tak dobrá jako v "Účastnících zájezdu", ale ani ne tak špatná jako ve "Špindlu".
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
"Hele holky, podívejte se na řeku! Nějaký de*il tam vysí na větvy." Česká milá komedie o dovolené na vodě. Herečkám to sluší, ať už jsou na kolech či na koních. Herci jsou celkově sympaťáci. "Co máte k jídlu?" - "Párky." - "Aha... A máte něco bez masa?" - "Jo! Párky." Působí to jako příběh ze života a navíc to má dobré dialogy. "Mami, když se s tátou rozvedeš, tak si tě můžu vzít za ženu já." - "Matěji! Ty jsi fakt de*il." - "Nejsem!" - "Seš!" - "Tak jsem, alspoň jsem po tátovi." Na české poměry to špatné není, ale podruhé si to určitě nepustím. Song u závěrečných titulků je hrozný, ale zpívá Hrůza, není se čemu divit. - 50%.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Čekal jsem to o hodně horší a za normálních podmínek bych dal filmu asi méně, ale je mi ho trochu líto a mislím si, že mu procentuélní ohodnocení nepatří, proto se snažim mu dát více. Btw: cca 70% --- Film opravdu pobavil a byl originální. Myslím, že i obsazení nebylo nějaké špatné. A 60% je málo (zas až tak špatný to nebylo).
hp24
2 833 bodů
6
celkem pohodovy, usmevny nenarocny "letni" pribeh, skoro jajo ze zivota. Na jednu stranu je skoda, ze ten namet neni trochu propracovanejsi, je trosku povrchni, ale na druhou stranu zaplatpambu za to, ze to neni dalsi crazy silenost, kdyz se to s tim propracovanim prezene. Prijemne jsou i herecke vykony profiku (Langamejr, Liska, Hybnerova atd.), ale i tech neznamych, zejmena v destkych rolich. --- Do kategorie "chyby ve filmu" se nutne zaradi fakt, ze film natoceny v r.2017 a dejem umisteny do leta nerespektuje zakon 65/2017 o zakazu koureni v hospodach. Popudi jiste i spoustu bezpecnostnich expertu, kdyz hned v zacatku filmu si male dite, ktere otec rodinky (Hynek cermak) tradicne zapomene a vraci se pro nej - nastoupi a usedne na zadni sedadlo, nikoli vsak do autosedacky, behem cesty pak dokonce kleci a kouka pres operadlo. Takhle jsme ale vyrostli temer vsichni a bez problemu, to koureni je vsak celkovy problem ceske filmove a TV tvorby - copak je Philip Morris skryty donator temer vsech serialu a nekterych filmu??