SEZN@MKA

36%

Komentáře a recenze 21

47 083 bodů
2.5
Lituji lidi,kteří se na tento snímek vydali do kina. Je až neuvěřitelné jaké filmy se mohou do kin dostat. Seznamka svou kvalitou zapadá do bláta české kinematografie . Příběh zdali se to tak dá nazývat je jedna velká zhovadilost bez špetky sebeúcty. Herci jsou katastrofální a vše to vypadá jako amatérský pokus o film. Tím pádem je vám vlastně úplně jedno jak to s hlavními postavami dopadne a to u romantického filmu neznačí nic dobrého. Na filmu jsem neshledal vůbec nic zábavného natož pak romantického.
29 308 bodů
1
Neuvěřitelná kravina. Koukal jsem na to s otevřenou hubou. Scény s gayema byly doslova mistrovské dílo, jakož i celý fim. Děj neděj, připadá mi , že scénárista před tím, než se fdo toho pustil přečetl knížku, jak pejsek s kočičkou vařili dort. Absolutní slátanina. Jeden z nejhorších filmů, který jsem viděl. Otřesnééé ..
28 305 bodů
3
Seznamování přes seznamovací kancelář. Téma buď pro komedii romantickou a nebo ztřeštěnou. V tomto snímku však není ani jedno. Značně se táhnoucí děj, což je u české filmové tvorby už spoustu let standardem, je v podstatě o ženatém sukničkáři, který si svůj lov žen seznamovací kanceláří usnadňuje. A jak už to bývá, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Vše praskne jak u milenky, tak u manželky, děvčata jsou dokonce dobré přítelkyně a tak by se dala očekávat nějaká ryze dámská pomsta či zadostiučinění. Bohužel. Ponurost a nepochopení následujících událostí spíše vede k otázce, co tím chtěl vlastně básník říci. Romantického tu není nic, snaha o humor vzešla v niveč, děj ledabylý až podivný a to ještě obsahující postavy, které tu jsou naprosto zbytečně. Další snímek coby adept na pozapomnění. Bohužel.
22 268 bodů
0
Tohle stěží splňuje definici filmu ve smyslu profesionální produkce. A nejlepší herec je tu Gondíková (což není pochvala Gondíkové).
avenis
avenis
7 963 bodů
3
Svět podle Zity Marinovové... chlapi jsou debilové, prasata, vošousti a hovada. Případně slabomyslní jedinci. Ženy jsou obětí těchto hovad, protože touží po něčem, čeho tito kreténi nejsou schopni. Tedy lásky, něhy, úcty a pochopení... Snad jen teplouš Lukáš má body, protože je hodnej, drží basu a umí lakovat nehty... Ach bože, ženy, probuďte se! Rovnoprávnost už máme, ale ztrácíme ženskost. "Frailty, thy name is woman" už dávno neplatí a za měkkost našich mužských protějšků si můžeme samy. Konec filmu je smutný, přesmutný... (5.2.2021)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 005 bodů
2
Přečetla jsem si, o čem film je, a protože právě řešíme podobné věci se synem, zaškrtla jsem si v programu a těšila jsem se. Mein Gott! Asi třikrát jsem u toho usnula!!! Opravdu též nevím, co romantického či zábavného by na tomto filmu kdo mohl najít!!! Jiřího Langmajera mám ráda! I Zuzanu Kajnarovou, Šárku Vaculíkovou. No, nezaujal mě nikdo!!! A že vedlejší role byly zajímavé, jak jsem se někde dočetla?! Proboha čím?!!! V kině jsme byli se synem na Špindlu. Hrozná nuda, místy i trapné. Ale že by něco mohlo být ještě horší, to jsem netušila!!!
Mikik4444
3 886 bodů
6.5
Tak , po přečtení komentářů jsem vsadil na Lukreczii a myslím, že se dle mého názoru trefila, akorát boduji méně. Docela mi to bavilo i jsem se zasmál.Jinak dobře obsazené, herci hrají dobře, vedlejší role jsou také dobře zahrané. Prostě taková krásná současná blbovinka, která docela pobaví. Hloubku smyslu spatřuji v tom, že se toto fakt v dnešní době děje a zřejmě na to Zita Marinovová chtěla poukázat... pro chlapy si ale myslím, že to není žádný hit ... já na to koukal se ženou ...
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 867 bodů
3.5
Ano uznávám... Zasmál jsem se, ale stupidita tohodle filmu vážně nezná meze. Film nemá příběh je to spíše script, který se vůbec neměl dostat na veřejnost. Dejme tomu, že náhoda je blbec a něco takovédleho se stalo, uh počkat, to nejde!!! Hlavní problém je, že u filmu je vám úplně jedno jak to dopadne.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
4
Z čisté zajímavosti jsem to chtěl vidět ... a dočkal jsem se typického českého filmu. Jednoduše láká námětem, první minuty celkem ujdou a člověk se i zasměje, pak to upadne do podprůměru, poněvadž asi došly nápady a s blížícím se koncem to začíná být tragédie místo komedie. Tudíž žádná hitparáda, naopak lehce úsměvný filmek, který táhne J. Langmajer.
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
8
@Tak falešný, povrchní - jako dnešní doba - až je to dobrý! Jasné, že se nebude líbit těm, co trpí "na ego", nesnesou kritiku a pravdu. Na prvotinu autorky za mě velmi dobré, trefné a odvážné@ "Tak jsme spolu párkrát spali no a co? Jak sis mohla myslet, že spolu chodíme?" "Bejt tolerantní žena na úrovni se mi neosvědčilo. Tak se k němu chovám jako Amerika k teroristům. O jeho požadavcích zásadně nevyjednávám."