LEGO® Batman film

73%

Komentáře a recenze 43

47 083 bodů
7
Moc jsem chtěl,aby mne snímek bavil,ale podařilo se mu to jen na půl. Batman se snažil být až příliš cool a po většinu času až moc tlačil na pilu. Z té přehnané rozjuchanosti mne úplně boleli oči. Nebylo by na škodu,kdyby film trochu ubral. Chvílemi to bylo navíc hodně nepřehledné a chaotické.Přesto mi nabídl spoustu zábavných scén,které občas byli parodického ražení.
29 372 bodů
7.5
Celkem prča :) jednoduchý humor, trošku pro děti, trošku i pro dospělé. Dobře zvolený dabing. LegoBatman totiž svým charakterem připomíná Bendera z Futuramy, takže to vše sedí. Spousta vtipných scének, akce, ale i kýče a nesmyslů. Vtíravý Happyend bohužel nechyběl. Celkem ale celkem povedené.
22 268 bodů
6
Lego Movie mínus to kouzlo. Hyperaktivní, ale předvídatelné a polopatické. V kině to mohlo být fajn, ale na monitoru to prostě jen uplynulo.
15 150 bodů
9
Strašnej nářez, který si dělá úžasnou legraci z vlastního tematického univerza a navrch představuje nejzábavnějšího batmana ever, který hlásí o sto šest a jeho interakce s mladým Robinem je snad tím nejlepším "buddy" pamlskem od dob Posledního skauta (což je o to víc obdivuhodné, že tady se jede na mládeži přístupných dialozích). Tempo nekolísá ani na sekundu, akce je nadupanější a originálnější než v hraných DC blbinách (vyjma Nolana, of course) a kadence hlášek je chvílemi opravdu smrtící, až si říkám, že malé děti vůbec nemohou tušit, jak vtipnou a komplexní parodii vlastně sledují. Nevím, jaké povzbudivé látky si scénáristé sypali při psaní do kafe, ale chci to taky vyzkoušet - takhle dobrou náladu nenačerpám ani po osmi dvanáctkách a s jednou osmnáctkou na klíně. Amen.
8
Narozdíl od Lego Příběhu tomu chybí ta ucelenost a občas je to fakt přehnaný. Přesto však skvěle zvládnutý film plný nápadů a skvěle fungujících emocích.
M3lios
M3lios
9 140 bodů
8
LEGO MOVIE BOL LEPŠÍ...
9 025 bodů
7.5
Vlastně k tomu nejsou žádné výhrady, jen vlastně jedna, a to, že to je dělané pro mladší publikum, ale myslím, že ubrat tomu trochu fantasy a hodit to do reálu, tak je z toho určitě skvělý film. Navíc to je akčnější a zábavnější, než to, co s Batmanem předvedl Joel Schumacher.
8 504 bodů
2
Není to moc vtipné, krása animace se ztratila v přeplácanosti a příběh mě vůbec nebavil. Tu citovou vložku si mohli odpustit nebo jí nasměrovat trochu jinym stylem. Někdy už jsem kroutil hlavou na tím, jestli mám zapotřebí poslouchat ty trapné z palce vycucané dialogy o tom, jak si Batman nikoho nepustí k tělu a tím ubližuje jak sobě tak ostatní. Lego City bylo mnohem lepší, alespoň se na to lépe koukalo, párkrat jsem se zasmál a nic mě tam vyloženě nesralo.
kknk2
kknk2
2 937 bodů
8.5
Zatím je to můj nejoblíbenější LEGO film, je nápaditě vtipný a využívá potenciál stavebnice i kinematografie DC tak, že méně pozorní diváci a malá děcka tohle všechno nemají šanci pobrat po jednom shlédnutí. Když to srovnávám s jiným superhrdinským animákem – třeba s marveláckými Paralelními světy – Batmana i LEGO zbožňuji, takže se mi tento film líbil víc.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7
Mám rád Batmana, mám rád Lego a celkem mám rád Batmana z legokostiček. Nejedná se o žádnej průlomový film, ale pro mě snesitelnější jak Lego příběh. Na plátně se ukáže spousta ikonických odkazů na DC vytvořená ze stejně ikonických kostek. Palec hore...