Správní chlapi

77%
Správní chlapi

Soukromý detektiv Holland March (Ryan Gosling) a nájemný ranař Jackson Healy (Russell Crowe) spojují své síly a podílejí se na vyšetřování pohřešované dívky a zdánlivě nesouvisejícího úmrtí jedné pornohvězdy. (Freeman Ent.)

Recenze: Správní chlapi

Kinobox.cz
85%

Black by měl točit jen filmy, kde nažene dva losery k případu. Nic proti jeho Iron Manovi 3, ale v buddy movie rovině je vážně bezkonkurenční.

7.5
Jak jsem si všiml,že je pod filmem podepsaný Shane Black,tak jsem neměl jinou možnost než rychle běžet do kina. Správní chlapi jsou skvělou Buddy komedií,která vsází na herecký um dvou hlavních hrdinů. Od Russella Crowea jsem očekával výborný výkon,ale Ryan Gosling mne mile překvapil. To,že je výborný herec vím už dlouho,ale to že je také výborný komik jsem nečekal. Snímek je nabitý velkou porcí zábavných scének a množstvím skvělých dialogu. Sice z toho nebude kultovní záležitost,ale díky počtu zábavných scén a top hlášek mají Správní chlapi našlápnuto stát se trvalkou ve svém žánru.
6
Buddy pohodovka, nahláškovaná až na půdu..jenže zároveň dost překombinovaná detektivka, která sama o sobě celkem nudí. Prostě mi to připadalo, jako by chtěl Shane Black natočit film podle nejlepších filmů Shane Blacka, ale trošku se v tom začal motat.
8
Film jde od úvodních záběrů do svižné akce, v zásadě se jedná o přehlídku neskutečné smršti slovních a pěstních výměn, které ve velké většině dopadají naprosto slapstickově a jsou z úplně jiného světa. Takže když hlavní hrdina uhýbá před kulkami, často to schytá nevinný kolemjdoucí, což je dalším zdrojem černého humoru. Hlavním kladem filmu je ústřední herecká dvojice. Nikdy by mě nenapadlo obsadit k sobě Russela Crowea a Ryana Goslinga (Drive, Bláznivá, zatracená láska, Okamžik zlomu, V lepší společnosti, Den zrady) a ono to funguje. Gosling, který se proslavil zejména rolemi tichých antihrdinů je sice opět antihrdina, ale jeho komediální talent mě skutečně příjemně překvapil. Russel Crowe mi ještě v žádném filmu nevadil a i on si svého Jacksona Healyho náležitě užívá.

Dodatečné informace

Původní název:
The Nice Guys (více)