Mr. Robot

86%

Články 23

Julia Roberts čelí konci světa. Nový thriller Netflixu předkládá chytlavý balíček napětí
Recenze9. 12. 2023

Nech svět světem (Leave the World Behind) je jedním z posledních filmů této sezóny, jejichž uvedení na Netflixu jsme poměrně netrpělivě vyhlíželi. Snímek od tvůrce seriálu Mr. Robot s Julií Roberts a Ethanem Hawkem v čele nakonec rozděluje publikum ohledně toho, jestli se jeho thrillerové manýře stojí za to odevzdat, nebo spíš ne. Pokud však směrem k dílu uděláte pár vstřícných kroků, máte rozhodně šanci prožít dvě a čtvrt hodiny slušného napětí.

VOD tipy: Zkázonosný Oppenheimer a jednotka sjetých specialistů
VOD8. 12. 2023

Každý týden vám představíme několik filmových a seriálových titulů, které najdete na některé ze streamovacích platforem dostupných v Česku. Zohledníme přitom mezinárodní giganty i lokální hráče, akční filmy i festivalovou produkci. Kromě článku nabízíme i videoverzi VOD tipů, kterou provází youtuber Medojed.

„Můžeme jim věřit?“ Na Netflix míří hvězdně obsazený apokalyptický psychothriller
Filmy25. 10. 2023

Rozhodně nelze říct, že by si letos filmoví fanoušci a fanynky díky Netflixu přišli úplně na své. Mnohaměsíční čekání na velký hit či alespoň nenápadný klenot sice nedávno ukončil zdařilý Ještěr, ale možná bychom se na největší streamovací službě mohli do konce roku dočkat ještě minimálně jednoho kvalitního snímku. V první ukázce se totiž představuje psychologický thriller Nech svět světem (Leave the World Behind).

Julia Roberts se vrací v nervydrásajícím dramatu o konci světa s oscarovým týmem
Filmy30. 9. 2023

Málo se to ví, ale Julia Roberts stále ještě existuje! Jedna z největších hvězd z devadesátých let sice není v důchodu, přesto je skoro neuvěřitelné, jak důsledně vyklidila veřejný prostor. Její poslední opravdu výraznou rolí je nejspíš feel good komedie Jíst, meditovat, milovat, jež odpremiérovala před dlouhými třinácti lety. To však neznamená, že Julia už nemá co říct. A možná, že stranou nejostřejší záře reflektorů ji čekají její největší herecké výzvy.

Nejdražší a nejhorší. Tajná invaze představila nejmocnější hrdinku MCU, přesto totálně zklamala
Seriály29. 7. 2023

V týdnu ukončená šestidílná série Tajná invaze, která na Disney+ rozvíjí marvelovský vesmír sólovým příběhem Nicka Furyho (Samuel L. Jackson), kritiky i publikum zklamala. Show za 200 milionů dolarů má na webu Rotten Tomatoes jasně nejhorší hodnocení ze všech marvelovských seriálů, palec nahoru zvedlo 56 % ze 185 recenzentů a recenzentek. Poslední epizoda s názvem Domov pak posbírala jen 13 % pozitivních ohlasů. To vše navzdory skvělému obsazení, dospělejšímu pojetí příběhu a zásadním zvratům, které otřásají samými základy MCU.

VOD tipy: Nick Fury z Marvelu v seriálu, podivný Star Trek a mrazivé záběry z Ukrajiny
VOD23. 6. 2023

Online nabídka audiovizuálního obsahu se neustále rozšiřuje a je čím dál těžší se v ní neztratit. Každý týden proto vypíchneme několik titulů hodných vaší pozornosti, které právě dorazily na některou ze streamovacích platforem dostupných v Česku. Zohledníme přitom mezinárodní giganty i lokální hráče, akční filmy i festivalovou produkci. Kromě článku nabízíme i videoverzi VOD tipů, kterou provází youtuber Medojed.

Marvel je zase originální. Musíte být špióni, abyste se dostali k úvodnímu klipu Tajné invaze
Seriály9. 6. 2023

Zájem o marvelovskou filmovou sérii znovuoživili třetí Strážci Galaxie a od 21. června ho může přikrmit ještě očekávaný seriál Tajná invaze, v němž se titulní role Nicka Furyho chopí Samuel L. Jackson. Marvel už zveřejnil čtyři trailery, v nichž prezentuje zápletku kolem invaze Skrullů na naši planetu a láká na další herecké tahouny jako Ben Mendelsohn nebo Olivia Colman. Nyní se můžete dostat k exkluzivnímu klipu obsahujícímu prvních pět minut úvodní epizody, který marketingový tým zašifroval na nové webové stránce.

Rami Malek ztvární další ikonickou osobnost. Má si zahrát legendu grotesek a pionýra kaskadérství Bustera Keatona
Filmy21. 1. 2023

Jednačtyřicetiletý herec Rami Malek, jemuž role frontmana kapely Queen v životopisu Bohemian Rhapsody vynesla Oscara, si zřejmě připíše další atraktivní úlohu. Pro Warner Bros. Television vzniká série o životě a díle legendárního herce a režiséra Bustera Keatona, jenž ve 20. letech minulého století směle konkuroval Chaplinovi a předváděl kaskadérské kousky, nad nimiž zůstává i dnes rozum stát.

Pamatujete si je? Známé hollywoodské tváře 90. let, jejichž slávu odvál čas
Téma29. 1. 2022

Ačkoli se zdá, že devadesátky tu s námi byly ještě včera, opak je pravdou. Přelom tisíciletí nastal před dvaadvaceti lety. Za tu dobu se zvýšila nejen populace či inflace, ale rovněž se zcela zapomnělo na spoustu kdysi slavných a úspěšných herců a hereček. Následujících osmnáct jmen platilo v devadesátých letech za drahocenné hollywoodské harcovníky, ovšem nové milénium jim nepřálo. Dnes na ně vzpomínají jen pamětníci, kteří rádi tráví čas u retro filmů. O koho se jedná?

To máme mileniály #4. Generační výpovědi
Téma17. 5. 2021

Ve čtvrtém díle o Generaci Y se zaměřujeme na výběr filmů, které se více či méně, každopádně přímo vztahují k mileniálům. Klíčový předpoklad pro zařazení snímku spočívá v autorské snaze postihnout konkrétní dobové rysy a nahlédnout generaci mileniálů autentickou optikou, která přesahuje stereotypy.