Aquaman

74%
Aquaman

Filmový příběh o populárním superhrdinovi ze stáje DC Comics odhaluje původ Arthura Curryho (Jason Momoa – Hra o trůny), napůl člověka, napůl obyvatele bájné Atlantidy, kterého jeho životní cesta přiměje čelit pravdě nejen o tom, kým ve skutečnosti je, ale zároveň prověří, zda-li je hoden stát se tím, pro co byl zrozen…králem. (Freeman Ent.)

Recenze: Aquaman

Kinobox.cz
70%

Jason Momoa je v titulní roli naprosto perfektní. I ostatní herci jsou přinejmenším OK, a je velká škola, že jim scenáristé nedali větší možnost předvést nějaký ten herecký výkon. Místo toho se každou chvíli film zvrhne v akci, která je kompletně CGI (včetně humanoidních postav) a připomíná pestrobarevnou videohru s velkým rozpočtem (což můžete brát jako pochvalu i jako kritiku).

47 083 bodů
8
Kluci z DC se očividně konečně poučili z předchozích nezdarů a dali vzniknout prozatím nejlepší komiksovce ze svého Universa. Angažování ambiciózního a talentovaného Wana byl výborný tah,který se studiu vyplatil. Jeho vize podmořského světa dělá z Aquamana originální podívanou,která se sice inspirovala u všech možných filmů v čele s Marvelem,ale čert to vem,když je to prostě dobrý. Hodně prospělo vsadit na odlehčenou vlnu a humor. Právě to předchozím filmům z Universa chybělo a také na to doplatily. Co mi trochu vadilo byla občasná uspěchanost. Spousta věci mohla být více vykreslená,nebo dořešená. Speciální efekty vypadají dobře a hlavní záporák je konečně dostatečně charismatický a zajímavý. Zaplať pán bůh to není žádný digitální a tuctový niemand. Co se týče herců,tak Momoa prostě válí. Něco mi říká,že tohle bude jeho životní rolí. Z těch ostatních herců potěší obsazení Defoea a Wilsona. Finále opět sjíždí do digitálních vln a místy je to opět solidní marast,ale stále je to o dost lepší než filmy předchozí. Aspoň,že ten závěrečný souboj je přehledný. Aquaman je pohádkou pro dospělé,kteří rádi upustí uzdu své představivosti. Místy hloupé,místy naivní,ale stále zábavné.
29 372 bodů
9
Perfektní akční digitální podívaná. Pokud bych to bral jen z tohoto hlediska, je to téměř dokonalá podívaná. Příběh na superhrdinský film dosti propracovaný, nějaké chybičky by se našly. Jako místy velmi znatelná počítačová hlavní hrdinka u které je přechod mezi reálnou herečkou a digitální podobou nejmarkantnější. Cekově - skvělá akční a vizuální podívaná.
22 268 bodů
6
Adekvátní film pro dvanáctileté děti - což je zatím asi nejdál, kam se DC dostalo. Musíte přijmout premisu, že všechno, co je v tom filmu nesmyslné a stupidní (a že vytvořit seznam by dalo zabrat) je záměrné, protože se ten film bere s nadsázkou - tedy samozřejmě krom všech těch jiných scén, které se zase berou smrtelně vážně. Vyznat se v tom je těžký. Wanova digitální opulence by se podle mě víc vyjímala v cutscénách God of War nebo podobné blbiny, kdy by se dalo odreagovat během hraní, a koukat na to v kuse dvě a půl hodiny je poměrně úmorné - i když ne přímo nesnesitelné (jako třeba u Transformers). Lépe by film fungoval, kdyby měl v čele dobré herce, ale že Momoa postrádá náznak charismatu a jeho prostomyslný buran nebude zrovna synonymem zajímavosti, se dalo tušit, tak jsem se dopředu obrnil. Vlastně jsem vcelku mile překvapený - je to snesitelná stupidita, kde ta jediná ambice, digitálně dočůrat co nejdál, je naplněna uspokojivě relativně ku ceně vstupenky. Trochu bych být tvůrci pokrátil postavy, víc se soustředil, našel lepší herce a méně okázale pohrdal inteligencí publika - ale tak nemůžu mít všechno. 50 %

Dodatečné informace

Původní název:
Aquaman (více)