Malý princ

75%

Komentáře a recenze 37

7.5
Nádherný animovaný snímek o přátelství a velkém dobrodružství. Knihu Malého prince jsem četl x krát a mám jí velmi rád,proto jsem rád,že se konečně někdo tohoto námětu chytl a vtiskl mu působivou animovanou podobu,kterou si zaslouží. Tahle verze,ale jen volně vypráví příběh Malého prince a je zde na můj vkus zbytečně mnoho odboček,které brzdí tempo a občas musí pro děti působit zmateně.
6
Dost velké zklamání po tom všeobecném nadšení. Neskutečně uměle natažené, konec vyloženě proti Exupérymu zprimitivní a začne hledat záporáky ve světě, kde nemají co dělat. Pedovztah v ústředí působí neskutečně nastrčeně. Veškerá síla pramení výlučně z předlohy, což trochu vnáší otazník do smyslu téhle adaptace, která je pro děti moc depresivní a pro mě moc ničící Malého prince.
olga-pu
20 075 bodů
8
Krásný rodinný film.A takových není moc
6
Zpočátku dost fain, pak jsem se chvílemi ztrácel a na konci zůstal pocit mírného zklamání. Každopádně tu knížku si už musím někdy přečíst.
7.5
Malý princ je solidní rodinná podívaná, která neurazí, na můj vkus má občas problémy v tempu a finále by možná chtělo trochu zkrátit, ale to je samozřejmě můj subjektivní názor. Každopádně je to film, který se bude cílové dětské skupině líbit a o to tu jde především.
8
Slavný fantastický příběh zvěčněný moderní sociálně-filmovou optikou, která umožňuje lepší prokreslení hlavních hrdinů, přístupnější vtipné vyprávění a především jednodušší adaptaci dnešní i budoucí mládeže na Exupéryho nadčasové myšlenky. Moc se mi líbila různorodá stylizace výpravy - retrospektivní scény zaměřené přímo na pasáže z knihy vypadají přesně tak, jak jsem si je při čtení představoval. Jedinou výtku směřuji k nevyvážené stopáži, kdy film hlavně v prostřední části nemá tolik co nabídnout a trochu zbytečně zdržuje nástup originálního a povedeného vyvrcholení...
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Pre mňa osobne najlepšia adaptácia Malého Princa. Filmári sa tu miesto sfilmovania knihy rozhodli urobiť svet kde deti rýchlo dospievajú a dospelí len počítajú. A v tomto svete žije pilot ,ktorého jedného dňa navštívi jeho susedka a on jej prerozpráva príbeh o tom ako spoznal Malého Princa (tento príbeh už pozná asi každý). Na filme je všetko skvelé ,hlavne animácia ,ktorá je v normálnom svete animovaná a vo svete knihy urobená zvláštnym stop-motion bábkovým štýlom. Koniec knihy prichádza asi v 3/4 filmu ,keď sa filmári ocitli na mŕtvom bode a museli príbeh Malého Princa nejako uzatvoriť ,pretože asi každý kto to čítal vie ,že príbeh knihy končí otvorene. Koniec vám neprezradím ,je dosť divný ,no pokaziť knihu sa mu nepodarilo. Film rozhodne nie je jednotvárný a zvratov je tu celkom dosť. Mne sa film páčil. Vážne by ma zaujímalo ,čo by na to hovoril Exupéry - obracia sa teraz v hrobe ,alebo je spokojný?
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Exupéryho Malý princ byl vnořen do příběhu animovaného filmu, který ač se občas snaží, tak vůbec nepůsobí nijak dětsky, což se dá díky filozofickému předlohovému opusu očekávat. Síla filmového díla je v některých momentech stejně mohutná jak v pisatelském plátku a zpracování se mi nadmíru zamlouvalo. Velmi rád bych uvítal ke zhlédnutí verzi bez dabingu, který zbytečně zakrývá původní hvězdné obsazení. Kniha vždy bude knihou a film filmem, ale pokud takhle zajímavě bude ještě někdy zpracovaná papírová ojetina, nemám velkých výhrad.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Víceméně sequel k nám známé knize, který nám představuje zestárlého Letce a také novou hrdinku. Klasický příběh je nám ve zkratce vylíčen v několika krátkých kapitolách v první půlce filmu, načež se hrdinka vydává hledat Prince. Od knížky uplynulo samozřejmě několik let a svět dospělých je dnes ještě na daleko horší úrovni, čímž se film v podstatě zaobírá. Všude vládce kapitalismus a většina žijících lidí jsou jen pracující ovce, které nedokážou žít a užívat si. Animace je na velmi slušné úrovni a příběh dokáže člověka hezky pohltit. Rozhodně lepší než filmy, které do světa v posledních letech vypouští velká studia. 80%