Tučňáci z Madagaskaru

70%

Komentáře a recenze 48

47 084 bodů
6
Tučňáci na mě celý film působili jako prodloužený díl seriálu. Čekal jsem to prostě o dost lepší a vtipnější. Animace je super,ale ten příběh mne teda nějak neokouzlil. Tučňákům sluší,když se jako vedlejší postavy mihnou v Madagaskaru. Zde totiž dokáží akorát tak využít vlastní potenciál.
29 697 bodů
6.5
Ztřeštění tučňáci v celovečerním filmu. Srandy dostatek, ale přeci jen mi to přijde méně údernější, než krátké seriálové podání. Příběh je celkem tuctový a vše dobré na sebe berou hlavně tučňáci a občas pobaví i tupé chobotnice. Za mě lehce nadprůměrný animák vhodný pro celou rodinu.
6
Čtyři hvězdy už by byly moc, ale jinak je to příjemná podívaná, rozhodně zdaleka nejsnesitelnější film svázaný s Madagascarem. Naštěstí ty otravný postavy chyběj a tučňáci to táhnou překvapivě plnohodnotně. 65 %
4
To co skvěle funguje v Madagaskarech na ploše cca 20 minut za film, nemusí nutně fungovat jako samostatný příběh. Madagascar 3 je například úplně jinde, tohle je proti tomu jen taková blbinka pro děti, u které jsem i lehce podřimával. Ale pár hlášek je určitě luxusních, to zas jo.
8
Skvělá rodinná zábava. V ohromném tempu, se super postavičkami, humorem pro staré i nejmenší a s pravda nehorázně konvenčním a neoriginálním příběhem, který ale v rámci svých ambicí v žádných ohledech nepokulhává a žene se vstříc očekáváním (zlikvidování padoucha, udobření s konkurenčními agenty, vývoj vojína od ňoumy do hrdiny) v opravdu parádním parodickém duchu. Viděl jsem už hodně vtipnějších animáků, ale málokterý mě svou živelnou náturou a kadencí více či méně zdařilých fórků takhle pozitivně nakazil..
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
7
Moc pěkný "rodinný" film. Hezká animace, vtipné, rozhodně potěší a nezarmoutí!
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Když se vedlejší postavy vypaří a stávají se z nich hlavní, pak je znovu potřeba najít vedlejší postavy příběhu a to se na 100% nezdařilo. Stejně jako vymyšlený scénář, kde jde bez příčin udělat cokoliv, prostě licence pohádky se využívá na 100% a chvilkama se ztrácí i fantaskní logika:). Přesto v rámci animáků lehounký nadprůměr, ale viděno očima dospělého. Tučňáci si drží svou seriálovou groteskní šarži na 100%.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Tučňáci mě svými výstupy v Madagaskarech bavili, a i v samotném seriálu nebyli vůbec zlí, ale celovečerák je celovečerák. A tady Tučňáci z Madagaskaru jsou skvělý. Všechno ve filmu šlape, tak jak má a více, než animák pro děti to připomíná akční film, ve kterém jsou perfektní honičky, parádní hlášky a spoustu momentů, které vykouzlí úsměv na tváři, i když Vám není deset let. Taky se mi líbilo, že se tady nehraje na intelektuální pohádku s morálním poselstvím, ale čtyři tučňáci a další parta roztomile vypadajících zvířat dělá hodinu a půl bordel a krásně baví. Hodně mě překvapilo jak moc se snaží tučňáci překonávat sami sebe, s každým dalším záběrem se snaží ukazovat, že mají na víc. Tohle je ze začátku hodně milé, ale zvláště na konci to pro mě bylo docela trpké, jelikož jsem si říkal, že jedno finále by mě bohatě stačilo, a že není třeba to natahovat. Nové postavy fungují dost dobře, hlavně parta kolem týmu Severáků. Hlavního padoucha bych si dokázal představit trochu jinak, ale i tak jsem dost spokojený. Tučňáci z Madagaskaru jsou povedený animák, který bude bavit jak děti, tak i dospělé.