Insidious 3: Počátek

63%

Komentáře a recenze 23

7.5
Třetí díl převzal po Wanovi jiný režisér a já tím pádem trochu znervóznil. Bál jsem se,aby kvalita nespadla dolů a z této série se nestala další ždímačka na peníze. Po shlédnutí jsem vcelku spokojený. Kvalita šla sice trochu dolů,ale nebylo to zas tak zlé a v rámci hororového žánru se jedná o nadprůměr.
29 851 bodů
7
Slušná duchařina, líbilo se mi to více, než druhý díl. Opět hutná atmosféra a třetí pokračování vsadilo na více výživných a povedených lekaček. Časový návrat před první díl přisuzuji lehké bezradnosti scénáristy a přišlo mi to zbytecné. Ve výsledků je to horor se slušnou kvalitou.
28 428 bodů
6
Prostě už ne. Tento třetí snímek je naprostou zbytečností nepřinášející nic nového a podstatného a jen opakuje vše již vyřčené. Kdo viděl předchozí díly a hlavně klasický ´Poltergeist´, bude zde předvídat každičkou dějovou minutu. James Wan, režisér jedničky a dvojky dal tentokrát od toho ruce pryč a tak se toho chopil samotný dosavadní scénárista Leigh Whannel. Ne, špatně to nenatočil. Atmosféra je budována přívětivě a děj se vyvíjí pozvolna, avšak jako prequel působí pouze jen jako doplněk série bez nutnosti své existence. Takže tu máme opět strašidelný dům, kde se dějí věci vskutku nevídané a jisté osoby se tomu snažící přijít na kloub a udělat všemu přítrž. Nic víc, nic míň.
2
Podprůměrná duchařina, která hodně těží z celkem kultovního názvu. Zbytečné pokračování.
6
Řemeslně v pořádku, ale nic víc. Kde jednička byla novátorská a dvojka příběhově zajímavá, tam je trojka rutinní a papouškovská. Whannell sice ctí Wanovu práci a daří se mu produkovat povedené lekačky v uspokojivém množství, ale ve finále to s tou ctí spíše přehnal a závěrečné vymítání ducha už je recyklát nejkřečovitějšího charakteru. Co pak sejde na tom, že se na to hezky kouká a kameraman, režisér i hudební skladatel se spokojeně plácají po ramenou, když se v konečném součtu podíleli na filmu, který už vzhledem k jeho předchůdcům nikdo vidět nepotřebuje.....? Víceméně za snahu a poctivost 60%.
6
Klasika běžného hororu, kde chybělo větší množství napětí. Opravdu ochuzený film.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
James Wan nasadil laťku s V zajetí démonů hodně vysoko. Dějově je to celkem jednoduché, atmosféra nikde a lekačky předvídatelné, možná pro to, že byly asi všechny v traileru. 49%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Insidious nikdy nezklame, i když jsem se bál nového obsazení, tak můžu říct, že se jedná o nejlepší horor roku, tedy zatím, ale nemyslím si, že ho něco překoná, když kouknu na to, co má vyjít a kam směřují dnešní horory. Na Insidious je nejlepší zajít si do kina, protože jde o skvělý střih a zvuk, ale není to tak, že by byli lekačky založené jen na zvýšené hlasitosti, je to úžasně vytvořená kombinace obrazu i zvuku najednou. Bavil mě příběh a herecké výkony taky nebyli špatné, démon byl udělán skvěle a chvílemi jsem měl hodně divnej pocit a proběhl mi několikrát mráz po zádech. Nejlepší je, že většina lekaček nebyli předvídatelné, jednou jsem si s mladou zrovna dávali pauzu na hrabání v popcornu (kdo ví, co jste mysleli úchyláci) a jak jsme ho vytahovali, tak přišla lekačka, my oba nadskočili a popcorn vysypali na zem, tímto se omlouvám uklízečce, která tam přišla po filmu, nebylo to naschvál. Jsem hrozně spokojen, úžasnej horor, kterému do dokonalosti chybělo jen trochu lepší obsazení, jinak naprostá spokojenost. 85%
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Tentokrát jsme se vydali trošku jinam, někteří herci, neboli vymýtači ďábla zůstávají, komická dvojika chlápku je pořád fajn.. Nové místo a nové herecké tváře a postavy, trošku schladili prvotní nadšení, jestli to bude stejně tak dobré jako první díly a nakonec se to jen tak tak i celkem povedlo a pořád je to Insidious jen s jínými tvářemi.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
5.5
Třetí díl nebo vlastně první je pro mne zklamáním. Příběhově se neshodne s předchozími (následujícími) díly. Navrácení do minulosti, démon už může manipulovat se světem bez lidského těla a dokonce může dostat duši do zásvětí i bez schopností, které mají lidé v dalším dílu. Buď je tento démon nejsilnější nebo se prostě nedrželi informací z jedničky a dvojky.