Špión

72%

Komentáře a recenze 42

29 308 bodů
7
Extra prastěná a zábavná komedie. Hlavní hrdinka byla super a opravdu jsem se bavil. Je to sice laciný prvoplánovitý humor založený na terasách a ponižování outsider, ale ta to bere s velkým nadhledem a funguje to bez trapnosti a velkého tlaku na pilu. Pěkná oddychová komedie.
28 305 bodů
9
Velice povedená akční komedie jaká tu skutečně poměrně dlouho chyběla. Přínosem je, že se nejedná o potrhlou a trapnou parodii všeho možného. Melissa McCarthy se tu ve své roli mimořádně vyřádila a je vidět, že si to náležitě užívala. Už samotný začátek snímku napovídá o agentském filmu a když začnou titulky ve stylu Jamese Bonda, je vše potvrzeno. Že ale půjde o robustní krapet ztřeštěnou operátorku od počítače asi nečekal nikdo. Na snímku je znát stará dobrá škola takovýchto snímků z dob 90.let a není to vůbec na škodu. Má to pevný scénář, švih, vyrovnanou akčnost s humorem sobě vlastním a absenci viditelných přehnaných speciálních efektů. Tohle se povedlo.
6
McCarthy snesitelná, Law a Statham naplno využití. Očividně se všichni dobře bavili, no mě ale k ještě větší spokojenosti něco málo chybělo.
7.5
Scenárista a režisér Paul Feig ubral na sprostých nadávkách a naopak přidal na pěkně natočené bondovské akci a hlavně objevil neskutečný komediální talent Jasona Stathama a je z toho příjemná nenáročná komedie s celou řadou opravdu dobrých gagů.
15 150 bodů
6.5
Je to sice takřka ve všech ohledech tak ujeté, jak jsem doufal, ale přesto nebo právě proto nemohu hodnotit zcela kladně. Příběh ok, byť zběsilé střídání lokací a sbírání stop evokuje spíše nějakou lacinou počítačovou hru, ale zarazilo a zklamalo mě, že tak značné procento vtipů bylo na bázi sprostých sexuálních narážek, jako kdyby snaživému Feigovi po nocích tajně přepisovali scénář bratři Farrellyovi. Naštěstí vše zachraňuje hromada zajímavých vedlejších postav v čele s dokonalým Stathamem, který je v parodii na sebe sama nezapomenutelný a každý jeho výstup pozvedá celý film z šedi průměru až do společnosti "Good to see"..... I když celý opravdu jen jednou. :))
8 503 bodů
2
Šel jsem do toho nejhoršího, páč od filmu s Melissou McCarthy nelze očekávat nic dobrého. Ta retardovaná prasnice ve mě evokuje jen silnou nevolnost způsobenou pocitem trapnosti. Když ta tlustá afektovaná píča otevře hubu, musí si člověk mnou spánek. Jsem rád, že jsem tohle přežil. Existují filmy, které mě sledovat bolelo mnohem mnohem víc. Spy minimálně není tak afektovanej a Statham tam baví - pár vtípků díky němu zafungoval.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
Komedie s velkým K. Statham perlit - 75%. Hlášky: Jason Statham: "Uděláme to takhle, vlezu do toho ksichto stroje a udělaj mi novej ksicht takže až vylezu nikdo mně nepozná." Allison Janney: "Stojí to ale padesát centu." Jason Statham: "To se platí?" Allison Janney: "Ne! protože prostě neexistuje." Jason Statham: "Ale existuje slyšel jsem jak se o něm Chress a Wright bavili na hajzlu." Allison Janney: "Dělali si z vás legraci." Jason Statham: "Vy dva odporní píčusové." - Melissa McCarthy: "To jsi mě musel vzít do takové putyky? Skrblíku." Jude Law: "McDonald’s už neměl volný stůl." - Jason Statham: "Jednou jsem na sobě použil defibrilátor a vytáhl jsem si skleněný střepy s oka. Skočil jsem z vejškový budovy a použil místo padáku baloňák. Zlomil sem si vobě hnáty a potom jsem musel předstírat že jsem tanečník ze Sir De L.A. Spolykal jsem a zase vytlačil tolik mikročipů že by se z nich dal postavit počítač. Tahle ruka byla kompletně uříznutá a přidělána kurva touhle rukou." Melissa McCarthy: "To nevím, jestli je možné... medicínsky." - Jason Statham: "Pizda znamená u nás v Anglii něco jiného." Agent Wright: "U nás to znamená kunda." - Melissa McCarthy: "Zabijou vás tady." Jason Statham: "Mně nezabije nic jsem imunní vůči 179 druhu jedů. Vím to protože jsem je spolykal všechny na ráz když jsem pracoval v utajení v podzemní skupině polykačů jedů." - Jason Statham: "Když hrozil Baracku Obamovi atentát přesvědčivě jsem ho zastoupil před kongresem." Melissa McCarthy: "A nalíčenej to je nekorektní." :)
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Při prvním sledování jsem se bavil, jenže podruhé už by jsem tomu dal možná o dva stupně menší hodnocení. Melissa je suprovní, Rose Byrne taky sedla jako mírný záporák. Bohužel duo Jason Statham a Jde Law tady vůbec nefungují. Chtěli spojit vtip a srandu v podobě Melissy a Rose, společně s drsnými akčňími hrdiny Stathamem a Lawem a to prostě nefunguje.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
8
Začátek dost pomalej a místy nuda, po 20-40 min. to teprve začíná být vtipné a vkusné. Nejvíce jsem se bavil při nástupu Stathama, který zahrál toho agenta tupouna úplně skvěle. Silných 7/10.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8
Opravdu povedená akční komedie - u mne překonávající i oblíbeného agenta Smarta. McCarthy prostě vytvořila úspěšnej trademark ze své postavy a prodala ho i v dalším filmu. Přesto za největší plus považuji vedlejší role Jude Lawa a hlavně Jasona Stathama, kterému ten užvaněnej agent prostě sedí. A hlavně není za nějaký lháře, protože každý z Kurýra ví, že přežije cokoliv...