Hany

43%

Komentáře a recenze 26

6
Ten film mi je i přes řadu chyb sympatický, tak hodnocení proti vší přirozenosti nafukuju, co to jde. Především má být generační výpovědí, ač mám pocit, že vypovídá o generaci, která vlastně neexistuje - Samirovy zkušenosti z bouřícího se Londýna nejdou jen tak přenést do pražské kavárny, kde je největší vzrušení nedosolený kuřecí burger. Jeden záběr to ale táhne, koordinace (až na výjimky) dobrá a především skvělí herci - Kocman je buď sám kretén, nebo hodně schopný, protože z té postavy i přes poněkud banální snahu vložit "hloubku" scénou s otcem dostává něco opravdového. Vadila mi vložená hudba, která vyloženě neguje syrovost jednoho záběru. Dál mi vadila nevyprofilovaná karikovanost mnohých postav. Vlastně mi toho vadilo dost, přesto mám z nějakého důvodu potřebu jít do nadprůměru. Rozhodně je to o stupeň nad Bez doteku. Pokud to takhle půjde dál, další film už se opravdu nefalšovaně povede. 6/10
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Řemeslně dobře uděláno,
  • kamera
  • odvaha natočit "jednozáběrový film"
  • proč se na to dívat, příběh, děj, scénář
  • všichni jsou stejní, střípky, od nikud nikam
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
0.5
Tak to je snad nejhorší film, který jsem viděl...a to jsem viděl i Twilight.
alexik789
2 512 bodů
1
Film, který mne moc nebavil...
hovorkok
hovorkok
647 bodů
4.5
A pointa? Film rádoby o něčem, ale v podstatě o ničem. Načaté příběhy, vůbec dále neřešené, neopodstatněné, prostě k ničemu. Jako by opravdu šlo jen o to, natočit film na "jeden záběr" (až na to, že záběry byly tři - sám producent přiznal jeden utajený střih a jeden přiznaný, ke konci je jasně viditelný). Hrozný a přehrávající Kocman film ještě víc podtrhl. Ani nevím, proč dávám dvě hvězdičky, že by za snahu? Snaha o "jeden záběr" byla celkem uspokojivá díky dobrému kameramanovi, kdyby se ale aspoň všude netvrdilo, že to na jeden jediný záběr opravdu je.
perfekta
546 bodů
6
Zajímavý film, ale dle mého názoru Mnoho povyku pro nic.
hnidopich
334 bodů
0
Film pro dementy od dementů.
Markovel
250 bodů
5
Experimentální film, který má zajímavé zpracování, ale není to nic speciálního.
Jose26
115 bodů
0.5
Tragédie v podání (pana) Samira a (pana) Chlupáčka. Pokus o české Spring Breakers na významové úrovni Babovřesk. Ironií zůstává, že tvůrčím záměrem obou pánů bylo nejspíš vyjádřit onu "prázdnost" dnešní generace, což se jim bezpochyby povedlo – bohužel pouze na nich samých.
lucka-dlouha
92 bodů
5.5