65%

Komentáře a recenze 3

Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Pokračování příběhu Winter. Delfína jež přišel o ocas. Od událostí prvního dílu uplynuly 3 roky. Ačkoliv se podařilo vyvinout pro Winter protézu, a zachránit jí tak život. Rozhodně není vyhráno. Akvárium funguje skvěle. Je otevřeno pro veřejnost, nadále funguje i jako nemocnice pro mořské živočichy. Největší hvězdě delfínici Winter se daří skvěle. Potíže ovšem nastanou ve chvíly kdy zemře starší samice delfína, Panama. Naše hrdinka se trápí. Nedokáže se smířit se ztrátou své přítelkyně. A dle zákonů USA nesmí být v akváriu pouze jeden delfín. Pokud se nepodaří rychle sehnat novou samici. O Winter přijdou. Pokud by se přece jen podařilo delfínici sehnat, ještě hrozí reálné nebezpečí že si na sebe se stávající obyvatelkou nezvyknou a vše bude i přesto ztraceno. Pokud se vám jednička líbila, dvojka rozhodně nezklame. Opět natočeno podle skutečné události.
Marcos22
Marcos22
988 bodů
8
Druhý díl vynikajícího rodinného "feel good" snímku příběhově navazuje na osudy dvou hlavních protagonistů, již odrostlého chlapce Sawyera a zvířecího hrdiny, delfína jménem Winter. Stejně tak jako v prvním díle přináší scénář klasickou dramatickou dějovou linku, která je tentokrát postavená na vzájemné akceptaci delfínů, kteří musí pro svůj spokojený a plnohodnotný život koexistovat v symbióze s dalším jedincem. A toho, jak se ukazuje, nemusí být vůbec snadné docílit. Můj přítel delfín 2 funguje stejně dobře jako jeho předchůdce, jediné s čím jsem měl v průběhu sledování problém, bylo přílišné zdospělení dětí, které působilo mnohdy značně nepřirozeně. Charlesi Martinu Smithovi se nicméně opět podařilo natočit vynikající rodinný "feel good" film, který je na nenáročný večerní program tou nejlepší možnou volbou. Velké plus za věrnou rekonstrukci skutečných událostí a reálná videa při závěrečných titulcích. Rozhodně jedna z mála povedených "dvojek", která zaslouží stejnou známku jako díl první. Ty nejkrásnější příběhy píše sám život, a tento je skutečný. Čtyři hvězdy. 👍 (09.01.2022)
magdalena1
magdalena1
12 bodů