Comeback

73%

Komentáře a recenze 39

47 088 bodů
3.5
Ke Comebacku jsem nikdy nepřilnul. Ta Novácka snaha být za každou cenu inovativní a servírovat nám jeden blbější sitcom za druhým mne vážně udivuje. To si vážně myslí,že český divák je vážně tak hloupý,že zkonzumuje kde jako blbost? Já si od zábavy představuji mnohem víc než poskakujícího Dejdara s nalepeným knírem. Jeho parodie na rockera nebo co to má být mi přijde akorát tak trapná. To samé platí pro přehrávajícího Matonohu a vlastně pro všechny zúčastněné.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
9
Vtipné hlášky, solidní crazy epizody vtipně se otírající o různé stereotypy showbusinessu - ale především dokonalý casting: od bratrské dvojice (pohaslá hvězda Tomi Paci v podání Tomáše Matonohy a jeho pivně-rockerský protipól Ozzák v neuvěřitelně věrohodné interpretaci jindy sucharského Dejdara) přes sociálně slabé sourozence Lexu a Sašu (Matouš Ruml, Marie Doležalová) a pubertální prsatku Ivu (Kristýna Leichtová) k dokonale oddané Paciho fanynce Marcelce provdané za chorvatského mafiána Zorana Diviče (skvělá Dana Batulková). Je zřejmé, že natáčení bavilo i samotné herce. Škoda, že se netočí nové epizody.
29 761 bodů
8
Musím uznat, že jsem Martina Dejdara jako herce trošku podcenil, protože v poblázněném sitcommu Comeback zahrál zastydlého metalistu dokonale. Tomáš Matonoha je pro mě neherec, který ale do této role celkem zapadl a neruším mě tak, jako v jiných filmech. Celkově se jedná o dobrý sitcom typu, vypni mozek a bav se blobostma.. Ale určitě rozčeřil nudné seriálové vody své doby. 2020: Zraje to jako víno... Blbost, ale je to smršť jednoduchého humoru.
6
Na naše poměry svěží a vtipné, ale až moc to kopíruje obecně dávno známé vtipy, které byly například v Simpsonech okoukané už před deseti řadami. Rozhodně se ale podívám na každý díl, což je věc naprosto nevídaná. A kvalita, a teď už to začíná být vážné, stoupá!
Fingon
16 886 bodů
8
Viděl jsem zatím jen desátý díl (se slibným názvem Lexa a porno:-) a dočkal jsem se neuvěřitelně zábavné epizody střílející si z Bergmana a jiných filmů (Šepoty a výstřiky, Čaroděj ze země Koz, Hotel Mokrá hvězda). Humor je to sice prvoplánový, ale docela zábavný...
8
Na české poměry velmi dobrý sitcom.
9 025 bodů
8
Nadčasový seriál. Ukázka, že to tady jde a že se nemusí kupovat licence ze zahraničí, kde ty seriály už jsou prostě starý (vzpomenu-li na pár let starý Rudyho má každý rád a mám husinu), tady Comeback roztáčí paletu skvěle napsaných postav, chápe krásně sitcomovu strukturu a v první sérii dokazuje nevídané věci. Druhá bohužel trochu pokulhává, hlavně postava/postavy Jakuba Žáčka díky 30. dílu 1. série postrádá trochu smysl a změna charakterů taky není nejšťastnější. I tak je ale škoda, že seriál nedostal další sérii. Těžko říct, jak by to dopadlo, ale raději bych seriál přestal sledovat z vlastní vůle, než že vám ten seriál zruší.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
3
Seriálová bolest, ukazující to, jak český divák zoufale lační po něčem, co by vystoupilo z české seriálové žánrové stagnace. Úspěch daný ryze tím, že nemáme se sitcomem dostatečné zkušenosti. Snad z toho jednou vyrosteme...
avenis
avenis
8 067 bodů
10
Nepřipadám si úplně chudá duchem a přesto jsem se u seriálu královsky bavila. Má totiž přesně tu dávku anglického humoru, který mám ráda. Ozzák je naprosto boží a přestože doma bych ho mít nechtěla, je zábavný. A o to tu jde. O zábavu. Ostatní postavy jsou jedna vedle druhé taky výborné a témata jednotlivých dílů více či méně odpovídají každodenním drobným problémům z reálného života. Tak proč se nenechat odpoutat a bavit se tím, jak to řeší u Pacovských? Protože i když to tak na první pohled nevypadá, mají se rádi. A proto se to celé nese v tak příjemně laskavém duchu.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů