Poslední lovec čarodějnic

63%

Komentáře a recenze 29

28 421 bodů
8
Jak se zdá, na zemi v utajení nežijí jenom upíři, ale dokonce i čarodějnice a nějaký Kaulder s nesmrtelností Highlandera je likviduje stejně bravurně jako Blade upíry. A to je asi tak vše na celém tomto snímku. Je podobnost námětu se zmíněným Bladem čistě náhodná? Efektový popkornový fantasy příběh tedy nemá čím překvapit. I ta čarodějnice jakoby byla vystřižená ze snímku ´Vikingové´ s A. Banderasem, ale v tomto případě snad lze přimhouřit oko. Upíři jsou také v každém snímku stejní, což má svoji logiku. Děj příběhu se veze ve své jednoduchosti, což není na škodu. Snímek plný speciálních pixelových efektů ani složitější mít nemůže, neboť by se vtom málokdo vyznal. Byť snímek nepředstavuje nic převratného, neznamená to, že by byl nějak špatný. Naopak. A upírů už bylo taky dost, tak proč je nenahradit pro změnu třeba čarodějnicemi.
4
Constantine wannabe. Digitální jednohubka (ne kino), která dějově ani trikově nemá moc čím zaujmout. Na nedělní odpoledne se to dá, ale to i hodinový šlofík. Ten navíc tělu i duši prospěje víc.
7.5
Takže co je špatně? Atmosféra? Vlastně ani ne, na hodinky jsem se podíval jenom jednou, a to bylo v 70. minutě. Příběh? Je tam vůbec příběh? Ale buďme smířlivý, něco takového tam je, ale není to nic o čem by se psalo domů. Herci? Oh, ano. Efekty? Jistě, velmi slušné. Budete si to pamatovat zítra? Nejspíš ne. To ale neznamená, že jsem se nebavil. Plusové body přidávám za to, že to není podle comicsu a není to trapné a za vtip srovnání knihy s ipadem.
7
Další film s hodně krát okoukaným dějem. Novodobý Highlander? Akorát v jiné podobě. Jednoduchý, vizuálně příjemný a s Vinem se dostaví i pocit jako by se stavil hned z Rychle a zběsile. Film upoutal a po celou dobu trvání zabavil.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
3
Jupitech vychází: Witch Edition. Digitálně nevzrušivý bordel, který by hrozně moc chtěl vybudovat novou ságu, ale chybí mu zajímavější hlavní hrdina, lepší práce s vlastním světem i logičtější vývoj. Na konci už to nedává smysl skoro vůbec, některé střihy naznačují, že dobrá polovina filmu chybí a
  • úvodní scéna v letadle
  • triky
  • sem tam nějaká hláška
  • nudný hlavní hrdina
  • zbyteční sidekickové
  • zmatený děj
Matli
Matli
8 300 bodů
8
První půlka jakožto čarodějnická kriminálka se mi hodně líbila, pak už si to drží to své typické fantasy. Diesel tomu dodává tu správnou temnotu a těch zbytečnejch keců tam zase tolik není, čehož jsem se bál. 70%
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
8
Na takovýhle filmy bych koukal každej den. Má to atmosféru, baví to a přemejšlet se u toho moc extrémně nemusí.. Jeden z mála filmů u kterých mě mrzí že sem je neviděl live v kině, tenhle vizuál si zaslouží něco lepšího než notebookovejch 1366 na 768...
  • Sympatická ženská hlavní role
  • Promakanej vizuál!!!
  • Mohlo by to mít tak o 15 min míň
Ombak_Penari
2 764 bodů
5.5
Chvíli jsem uvažoval o třech hvězdách, vizuálně to fakt nebylo vůbec marné a bylo tam pár pěkných okamžiků, ale nakonec převážil pocit, že to bylo o ničem. Když si totiž večer nemůžete vzpomenout, jak přesně skončil film, který jste viděli odpoledne, tak je něco dost špatně. Nedá se nic dělat, mám rád Riddicka, ale už to prostě musím říct. Vin Diesel je dřevák k pohledání a když se náhodou nemůže tvářit ukrutně cool, tak je prostě strašně zle a všechno jde do kopru. A ve fantasy je fakt naprd tvářit se ukrutně cool. Nehledě na to, že Diesel se i celkově do fantasy hodí asi jako sádrový trpaslík do zenové zahrady.A tak je jeho postava prostě otravná, otravná je i stokrát provařená zápletka, otravní jsou všichni záporáci a otravný je i děj. Jsem si vědom, že ty tři hvězdy smahnu často i jiným fantasy koninám, ale na těch si vždycky najdu něco, co mě fakt osloví, ačkoliv zbytek snímku je zmetek. Tady to prostě nejde, nic na filmu není tak zapamatovatelné, aby to vyvážilo všechny zápory. Na jedno shlédnutí pro milovníka fantasy asi ano, ale tím to hasne.
Kuca25
2 132 bodů
4
Ach ne, to se nepovedlo. Další snímek který jsem ve svém životě viděl a jediné co mi po něm zbylo, je fakt že jsem to opravdu viděl. Děj si mi ztrácí už den po shlédnutí i když zápletka byla tak jednoduchá. Je to přesně ten typ filmu, fantasy v moderním světě, který všichni zapomenou. Má dojem že se to líbí jen ženám od 15 do 17 let věku. Celý snímek je hrozně předvídatelný ať už je to konec filmu který je vám jasný po 15 minutách dívání, nebo také je dost jednoduché předpovědět co herci řeknou a dokonce není ani těžké vědět dopředu co za pohyb udělají postavy v akčních scénách. Fakt jsme si jistý že žádný jiný film mi nebyl tak jasný dopředu jako tenhle. Určitě film ničil český dabing, ten tu byl znovu otřesný, na druhou stranu opravdu nemám chuť si film pouštět znovu v originálu abych zjistil jestli to opravdu film tolik vylepší, ale nejspíš horší už to být nemůže. Vin Diesel pro mě nikdy nebyl nějaký dobrý herec a zde to opět potvrdil. Nevím proč ale mám problém že je ve filmech takový drsňák. To je však zvláštní protože u ostatních herců jako je třeba The Rock nebo Sylvester Stallone mi to nikdy nevadilo. Nevím asi mi je zkrátka nesympatický. Na druhou stranu mi přijde že u každého filmu je i producent a říká jak si ten snímek vysnil, tady to bylo taky tak. Když je to tedy vysněný snímek, proč je tak špatnej. Jediný kde mi opravdu Vin Diesel nevadí, právě naopak, je série Rychle a zběsile. P. S. Poslední lovec čarodějnic je přesně ten typ snímku, kde si říkáte proč to nefunguje. Kdybych viděl ty akční scény napsaný, asi by mi nepřišli špatný. Pak vidíte film a přijdou vám strašný. Nedokážu to vysvětlit čím to je. Je to jako u filmu Sousedé kteří by měli být vtipný, ale z nějakého nepochopitelného důvodu nejsou.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
6
Co k tomu říct.. úplně blbý to není, akce ujde, kdyby jí bylo víc, byl by to plus. To nekonečný kecání mě prostě uspávalo, a v podstatě nikam nevedlo. Vůbec si myslím, že se měli vyprdnout na současnost a zasadit to celý do středověku, nebo to udělat víc "fantasy", absolutně nevyužili potenciál s tím utajeným čarodějnickým světem, to mohlo bejt víc propracovaný.