Brooklyn 99

85%

Komentáře a recenze 11

47 088 bodů
8.5
Vynikající krimi/komediální seriál,kterých se na televizní obrazovce moc neobjevuje. Tahounem Brooklynu je pro mne Andy Samberg,který má neskutečný komediální talent(stačí se podívat na jeho další projekty)a každá jeho scéna mne dokáže pobavit. Vždy to sice není 100% podívaná,ale jako celku se to dá lehce odpustit.
6
Po dvou dílech za 3. Pilot byl celkem fain, ale druhý díl jsem celkem odzíval. Dám tomu rozhodně ještě šanci (max 2 díly) ale zatím to na nějakou sitcomovou pecku fakt nevypadá. 5.5/10
9 025 bodů
9
Samberga mám rád od dob, co pro SNL dělal vtipné videoklipy se skupinou Lonelyisland. Proto ho rád uvítám v čemkoliv, když může naplno prokázat své schopnosti (jako právě v SNL) a to Broklyn 99 nabízí. Díly krásně odsýpají a díky natáčení několika kamer najednou se může prodat reakce každé postavy co nejlépe. Postavy samy o sobě fungují velmi dobře a takovou plejádu exotů jen tak nenajdete a jsou zahrány tak skvěle, že vám každá přiroste k srdci. Už aby tu byla další série. Edit: Poslední (osmá) série za mnou a... je mi to líto. Bylo fajn, shledat se se svými oblíbenými charaktery, ale bylo těžké přijmout, že to je naposledy. Brooklyn 99 uměl vždycky kombinovat komedii i drama vyváženě a s citem, že jsem mu to nikdy neměl za zlé. Po posledním dílu jsem ale zažil opět to smutné loučení se skvělou partou, jako to bylo u Přátel, nebo Teorie. I Brooklyn mi bude chybět a ne málo.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Nejsem moc velký fanda sitcomů, prostě mě to z neznámého důvodu přestane bavit po první až druhé sérii. Brooklyn mě udržel asi do 4 řady, nic méně když to hodnotím trochu s odstupem času, není vyloženě jediná epizoda, která by mi utkvěla v paměti. I z toho důvodu mám tendenci upravit hvězdičky hodnocení, ale pořád je to sitcom co mě udržel poměrně dlouho a to je v mém případě úspěch.
Atchyroz
3 396 bodů
10
Nine-Nine! Sitcom Brooklyn 99 si mě naprosto získal a rázem se stal jedním z mých nejoblíbenějších seriálů. Tuhle partičku z Brooklynu prostě nejde nemilovat. Každá postava je skvěle napsaná a zahraná. Pořád se tu něco děje a osobně miluju tu absurditu jednotlivých zápletek a problémů, kterými se postavy zabývají. Nejlepší postavou je určitě ta hlavní - Andy Samberg jako detektiv Peralta je prostě úžasný a jeho humor nikdy nezklame. Navíc vývoj vztahu mezi ním a Melissou Fumero jako Amy Santiago je naprosto perfektní a je zdaleka nejlepším článkem seriálu. Pozadu nezůstávají ani ostatní postavy, hlavně pak kapitán Holt. Během všech osmi řad tady v žádném případě není nouze o zábavné momenty, pop kulturní reference a skvělé hlášky, na které budete dlouho vzpomínat. Navíc se stopáží, která se drží kolem 20 minut, to má super tempo. Každá epizoda je hravá a plná nápadů. Třešničkou na dortu jsou camea slavných herců jako Adam Sander, Bill Hader nebo J.K Simmons. Líbila se mi již první řada, ale skutečně to nakopla ta druhá a od té doby to téměř nesundalo nohu z plynu. Je pravda, že se zde objevilo i pár slabších momentů, ale i tak to bylo pořád velmi zábavné a doteď se mi to neomrzelo. Tento seriál jsem si opravdu zamiloval a určitě bych jej doporučil každému.
skylark13
skylark13
2 084 bodů
6
Špatný seroš na pobavení to není a má skvělou úvodní znělku, ale to je pro mě málo..
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Klenot modernej seriálovej - komediálnej tvorby USA.
catherineduboise
185 bodů
9
Nesmírně vtipný seriál, když jsem ho sledovala ve vlaku, měla jsem co dělat, abych se nahlas nesmála. Andyho je roztomilej a jeho vtípky jsou prostě skvělé. Je jasné, že kvalita postupem času lehce upadá, ale pořád je to jeden z mých top seriálů. Doporučuju!