Líbáš jako Bůh

54%

Komentáře a recenze 30

47 084 bodů
4
Marie Poledňáková v mých očích už dávno ztratila status českého hitmakera. Snímky co v posledních letech točí se nedají ani porovnávat s její předchozí tvorbou. Líbáš jako bůh je marná snaha o komedie kde se většina postav chová tak hloupě,že jsem se za ně až cítil trapně. České publikum to i tak spotřebuje a ještě tomu zatleská.
0
"Všichni jste idioti a jste mi k smíchu. Jste mi tak odporní, že mi nedělá problém vám pustit i tuhle debilitu, jejíž scénář jsem dala sepsat hajzlbábě z Masaryčky. Jste fakt kokoti, že jste mi to sežrali. Napřesrok na viděnou. Vaše Marie."
6
Kupodivu mě táto komedie, ačkoliv romantická, docela bavila. Čas při sledování docela utekl a já se ani na chvíli nenudil a to je velice dobré. Ve filmu jsou asi dvě dobré hlášky co mě pobavili, jedna z nich je: Dneska večer příjdu až zítra.
9 025 bodů
7
Všiml jsem si, že jsem zapomněl ohodnotit oba díly Líbání, a protože má paměť má tendenci některé filmy vypouštět z hlavy (což je důvod, proč píší tyto komentáře, abych takzvaně sám sobě připomněl svůj názor, než ho stihnu zapomenout), stalo se to i tady a já mohl přistupovat takříkajíc bez zaujetí a s čistým štítem. Čekalo mě přitom docela milé překvapení, i když v rámci jiných filmů z jiných zemí je Líbáš jako Bůh jednoznačně horší. Ve srovnání s českou tvorbou podobného typu ale poměrně zábavným snímkem, kde po technické stránce navíc nejde ani moc remcat, protože kameře Martina Duby se jen těžko něco vytýká (dělal třeba atmosférický vizuál Kouře) a o talentu Petra Maláska také nelze pochybovat. Poledňáková vesměs drží svojí linii, občas dokáže trefit tu správnou hlášku, ale hlavně se může opřít o opravdu perfektní casting. Jen násilně vložené fóry dětí, respektive dítěte Filipa Antonia, byly debilní už tenkrát a jsou debilní i teď, protože děti v šesti letech sice hláškují, ale úplně jinak a líp (mé sestřenky by Poledňákové nadhodily daleko lepší repliky, než je věta "K Ježíškovi přišli tři králové a jeden z nich byl Karel IV."). V celku jsem se ale celkem bavil, u některých hlášek i upřímně zasmál a rozhodně jsem se nenudil. Ohánět se nízkým hodnocením v tomhle případě bylo pokrytecké, protože bych si ho ani sám před sebou neuhájil.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
4
Jako komedie to nefunguje a jako romantický film taky ne. Zklamání!!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
2
Nevím, jestli je horší "Líbáš jako Bůh" nebo "Líbáš jako ďábel". Ono to vyjde tak zhruba nastejno. Je to všechno možné jenom ne vtipné! A zrovna tak blbé je "Jak se krotí krokodýli". Paní režisérka asi už nějak ztratila soudnost. (Omlouvám se!)
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Poledňáková se rozhodla natočit něco ve stylu Lásky nebeské a jí podobné britské komedie, s kterými to samozřejmě nelze srovnávat, ale snaha byla a tu oceňuji, protože takových filmů v tuzemsku mnoho není. Po dějové stránce mi to sice tak neučarovalo, protože se to týká starších lidí, kteří jsou ovšem skvěle zahrány, zejména ze strany Kaisera, Bartošky, Magálové a Holubové. Vyzdvihnul bych ještě skvělou hudbu a slušné exteriéry. V celku jde o slušnou romantickou komedii, kterou zabíjí přestřelená délka a mininum vtipných dialogů a vtipných situací, ale dokáže pobavit i tak, a když k tomu máte potřebnou náladu tak i něčím zaujme.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
Ať si říká kdo chce, co chce, mě se to líbilo. Poledňáková napsala příběh, který nás zaujme, pobaví a rádi si k němu zase sedneme a víc se po filmu vlastně ani chtít nemusí. Já si tedy ráda sednu K jiřímu Bartoškovi, Evě Holubové, Oldřichovi Kaiserovi a Kamile Megálové a začnu se bavit nad jejich humorným osudem...
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Od nikud nikam, nic méně řemeslo lidové komedie bylo naplněno. Poledňáková se prostě umí do lidovosti asi trefit a film dobře obsadit.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
0
Nemá cenu rozplývat se nad tím, že si Poledňáková pořídila dobré mladé filmové řemeslníky a že její poslední snímek nevypadá úplně jako český televizní seriál, ale už skoro západní televizní seriál. Základem jejích filmů byl, je a zůstává absolutní nevkus, trapnost a amorálnost, které se vydávají za humor a pozitivní pohled na svět. _______________ Líbáš jako Bůh se tváří jako romantická komedie pro starší zkušenější lidi, ale není v ní nic romantického (jakékoli náznaky se tu zavile sabotují), nic komického, nic dospělého, nebo snad pravdivého. Je to vylhaná slátanina a úplně umělá fikce, která jen předstírá, že má něco společného se životem. Právě v této snaze manipulativně nás přesvědčit, že film vypovídá cosi o každodennosti, spatřuju cosi obzvlášť arogantního a nesoudného ze strany autorky, která zřejme od normalizace žije v alternativním vesmíru. __________________Postavy se do jedné chovají jako zlí a sobečtí idioti, kteří navíc nejsou schopni na chvíli udržet rovnováhu, takže pořád "komicky" padají. Tvrdit o nich, že zastupují pestrost lidských typů a že v jejich soužití se ukazuje tolerance, je zvrácené. Děj nedrží pohromadě žádnou vnitřní logikou (ani nevím, kolikrát jsem si řekl WTF), jen se tu za sebe zoufale lepí scénky. ____________ Jistěže tu od předchozího paskvilu Jak se krotí krododýli víceméně zmizela "estrádní čísla" a ubylo nechutného "vizuálního šišlání" na děti (kýčovité detaily rozesmátých tvářiček), ale kvůli tomu není Líbáš jako Bůh lepší film, jen je o trochu snesitelnější. Je to rozdíl asi jako mezi bércovým vředem a pásovým oparem. Ani jednoho nám není zapotřebí.