Warcraft: První střet

74%

Komentáře a recenze 97

47 084 bodů
6.5
Warcraft je velmi pěkné natočené fantasy s množstvím zajímavých postav. Celý svět je vizuálně dokonalý,ale přesto mi na snímku něco chybělo. Nejspíš to bude absence pořádného příběhu (co taky čekat od hry)který se i přes množství kvalitních triků nepodařilo zamaskovat. Film tak občas ztrácí dech a někdy začíná kvůli své plochosti nudit. Závěrečná bitva byla ovšem velmi dobrá.
29 697 bodů
8.5
Warcraft jsem hrál už v devadesátých a singel player ve všech dílech mám dohraný několikrát :). Film mi vlastně trošku přiblížil život Orků a myslím si, že je to skvělý film nejen pro fanoušky. Doufám, že bude natočeno ještě pár dílů a série si zachová kvalitu prvního střetu ..
8
Ten film je fakt strašná pitomost. Hlášky typu "Tohle to ještě nikdy neudělalo!" a "Napáchal jsem tolik strašných věcí, ale všechny jsem zapomněl!" u mě okamžitě zlidověly a já se opravdu nemohl dočkat, kdo plácne jaký nesmysl dál. A to myslím vážně - ten film mě v podstatě bavil, užíval jsem si ho. Je dělaný se skutečným (nebo dobře imitovaným) zájmem a co dokázal Jones za 100 mega, je obdivuhodné. Působí to teda možná dojmem, že někdo vystříhal polovinu scén a naplácal dohromady dvakrát víc postav a směšných cizích slov, než měl, zároveň mě to ale svou béčkovou naivitou okouzlilo. Hodnocení je kříž - ze čtyřech hvězd vyplývá, že Warcraft je dobrý film. To asi spíš není, je ale kouzelně sympatický pitomostmi, které ti talentovaní lidé naplácali (a mezi tím nabídli i několik zajímavých nápadů). PS: Hru jsem nikdy nehrál.
6
Po 13 letech jsem se konečně dočkal filmového Warcraftu. Tenhle fakt docela přebíjí všechna negativa, kterých není zrovna málo. Ale jestli tenhle "pilot" dá za vznik nové fantasy sérii, bude to jenom dobře, protože Warcraftí svět má docela silné příběhy (což ale tady zrovna poznat nešlo).
4
Nevydržel jsem se koukat na jeden zátah. Podobnou prázdnotu a omšelou žánrovou sebereflexi jsem onehdy pociťoval u Království nebeského, kde také výsledek naprosto neodpovídal ambicím dalece překračujícím meze prostého letního blockbusteru. Warcraft je filmem od fanouška pro fanoušky, dějově svižným a vyžívajícím se v blíže nepopsaných zákonitostech svého fantastického světa a jeho řádu, ale divákům neznalým dané látky neřekne absolutně nic - snad jen kromě toho, že Pán prstenů je coby špičkový produkt fantasy zábavy na kinematografickém poli nezvratně nedostižný a že obzvlášť videoherní adaptace s podobně ořezaným schématem s více než rozostřenou kauzalitou jsou těmi úplně posledními námětovými zdroji, které by se mu měly šanci vyrovnat. Více než adaptaci knižních stránek film připomíná nesmyslně sprintující dvouhodinový trailer na herní verzi bez význačnějších charakterů, překvapivých zvratů nebo ustálené dějové příčinnosti a návaznosti. Jediným veskrze kladným jevem je pochopitelně vizuální zpracování, jehož kvalita se projevuje především v dech beroucí autenticitě majestátních Orků, a sem tam povedený hudební motiv, který udržuje bdění publika v mimospánkových sférách. První průšvih dosud neomylného Duncana Jonese je bohužel na světě..
10
Proč se mi to tolik líbilo? Je to vyložený splněný sen. Nejlepší fantasy od Pána Prstenů a nejlepší videoherní adaptace. Doug Jones ukazuje že je velmi talentovaný filmař a z Warcraftu se rázem stavá nejlepší videoherní adaptace. Příběh z traileru hodně připomíná Avatara nebo Úsvit Planety opic ale zdání klame. Spoustu geniálních zvratů dělá z tohoto filmu velké překvapení. Je to prostě legendární fillm. PS: Před tímto filmem sem Warcraft vůbec neznal a stejně sem si to užil
8
Povedená animace, věrohodná a detailní. Příběh není už tak inovativní ale typický a běžný podobným filmům. Vše se odehrává přiměřeným tempem což se díky tomu dá na film koukat. Žádná zběsilá akce. Vše funguje jak má.
  • Animace
  • Tempo
M3lios
M3lios
9 140 bodů
8
Je ťažké prísť s niečim prelomovým, čo by sa nejavilo ako bezduchá kopírka Pána Prsteňov zvlášť, keď vám na krk dýcha firma, ktorej problémy ďaleko presahujú hranicu kvality nových videohier a Die-hard fanúšikovia daného univerza, ktorí by vás za každú nepresnosť najradšej ukrižovali. Po zhliadnutí na Netflixe som očakával akékoľvek sklamanie od môjho obľúbeného režiséra, predsa len sa jedná o videoherný film, ale nič také nenastalo. Je síce pravda, že som s Warcraft univerzom nemal nikdy moc veľkú skúsenosť, ale ako celok sa jedná, podľa mňa, o zábavné fantasy béčko s klasickou hero journey zápletkou, ktorá síce neprekvapí, ale ani zároveň neurazí. Najväčšiu rolu tu hrá hlavne audiovizuálna stránka, no aj šikovne podaný fan-service, ktorý neraz v takýchto projektoch neskutočne chýba. Je, ale pravda, že to ani zďaleka nie je dokonalé. Priehršť digitálnych efektov (hlavne bleskov) filmu škodí, keďže nevyzerajú nejak extra kvalitne, niektoré postavy a scény sú vyslovene neprirodzene zahraté, alebo mi vadí skrátka fakt, že už od zoznámenia s postavami dobre viete, kto je hlavný záporák a máte chuť zabiť hlavného hrdinu za jeho naivitu, pretože nedokáže vidieť niečo tak strašne očividné. Ak to zhrniem, myslím si, že sa právoplatne jedná o jeden z tých najkvalitnejších počinov, ktoré boli kedy natočené na motívy nejakej hernej predlohy. Svoj účel to splnilo, o zábavu som mal postarané, no myslím si, že sa pri filme zabavia asi len mladší diváci a hlavne fanúšikovia. Na nedeľné poobedie odporúčam skôr Princa z Perzie. Overall 7/10. Môžem len odporučiť. Duncan Jones opäť nesklamal...
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Počítačový efekty jsou na jedničku, lahoda pro oko, hlavně ty čáry-máry. Scénář je taky docela v pohodě, na to, že je to podle hry, ale celkový dojem ve mě pátou hvězdičku nevyvolává. Konkurence je v dnešní době prostě veliká. Každopádně jít na to do kina za to stojí, ale není nic co bych vypíchnul. 78%
Riverdon
Riverdon
7 386 bodů
5.5
Emotivní Ben Foster nedokáže zachránit jednoduchý děj. Vizuálně film nenabízí nic nového, co by Vás zaujalo. Lom s bránou, gotická místnost a ulička jakéhosi germánského městečka a k tomu ač dobré masky zlobrů s kladívkama,...trochu nuda.