Kameňák 4

23%

Komentáře a recenze 48

0.5
Kameňák je furt to samé dokola,ale tento díl šel ještě o trochu níž co se týče kvality. Jasně párkrát jsem se zasmál,hlavně co se týkalo vtipu ohledně cikánu,ale žádný filmový zázrak to teda není. O hereckém ansámblu se netřeba snad ani vyjadřovat. To,že se filmu ujal někdo jiný bych ani nepoznal. To jen dokazuje to,že Kameňák by natočila i cvičená opice.
Psisko59
Psisko59
32 829 bodů
0.5
Každý národ má takové komedie, jaké si zaslouží (a dokud bude chodit do kina na další a další díly Kameňáků a Babovřesk, nezlepší se to). Bylo to ubohé za Trošky, je to ještě ubožejší po něm - a většina konzumentů ani nepostřehne rozdíl. Jen herecká topornost Vydrů, Pásků, Lauferů a jim podobných je čím dál bolestnější. Nechápu, co tam pohledává Vincent Navrátil - vlastně chápu, za peníze v Praze dům.
29 851 bodů
4.5
Mě čtvrté pokračování neurazilo. Možná se mi to líbilo i o trošku více, než v režii Zdeňka Trošky. Jinak co ke Kameňákům říci. Pokud se na to podíváte hned, tak uslyšíte až dva nové vtipy, jinak všechny znáte a vlastně si je jen zopakujete.. mozek dáte na Stand-by.
22 284 bodů
0
Zlatý Troška, z toho je vám aspoň špatně od žaludku. Tenhle film doslova vysaje z kina na 88 minut veškerou existenci, a vy se tak cítíte jako uprostřed ničeho, bezbranní, bezradní a bezmocní tváří v tvář nekonečnosti prázdnoty všeho vesmíru. Intenzivnější než u Gravitace, fakt že jo. A je to děsivý pocit. Ani ty nuceně vecpané rasistické vtipy už nepobuřují, jak bych si přál. Prostě jen mechanický typicky český film, na který mě ani nadávat nebaví. Jinak zároveň jsem už dlouho neviděl film tak objektivně technicky špatný, kde obrazová a zvuková složka vypadají jak pořízené na kameru iPhonu.
muzz
muzz
18 035 bodů
3
Slyšel jsem, že je pan Troška v soukromí hodný člověk. To je jistě moc fajn. Jeho "filmy" jsou ale prostě zcela NEUVĚŘITELNÉ! Ale protože nikdy nebude nedostatek blbců, bude mít asi vždy vystaráno a plné sály. Ostatně je to pořád lepší, než kdyby zase prznil klasické pohádky.
5
Podle mého slaboučké.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Nechápu, co pořád všichni mají proti Kaměňáku, jasně že je to blbost s přiblblejma vtípkama, ale o tom to přeci je, to je důvod proč ten film vzniknul, ne? To bych asi shrnul celou sérii a teď ke čtyřce. Určitě horší jak jednička, ale je tam stále dost vtipů, kterým se člověk tak trošku zasměje. Herecké výkony vedlejších rolí jsou otřesný (všichni puberťáci a cikáni) a ta neustále stejná hudba k jedný písničce už mi taky lezla krkem, ikdyž je lehce chytlavá. Takže jasné slabé 2 hvězdičky.....ALE to co bylo asi po 10 vteřině závěrečných titulků mě rozsekalo a zasloužilo si to hvězdičku navíc, to sem se fakt chlámal :-) 40%
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
0.5
Podobně jako pan Brenan dávám sestupně bodů, takže pětka bude mít nulu. Pane Troško, opakovaný vtip přestává být vtipem! To jste nikdy neslyšel?! Já vím, že zásoba českých vtipů by vám vystačila ještě nejméně na pět dalších dílů, ale nechcete s tím už přestat? To budete do konce svého života točit další a další Babovřesky a Kameňáky?!
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
2.5
Hlášky: Čišník: "Co si dáte, lidské prsty." Zakazník: "Ježkovy voči." Číšník: "Dobrá volba." Na diskotéce: "Pěkný tričko." - "Nic pod ním nemám." - "Neboj, to časem doroste." / "Něco mě pálí." - "To jo máš levou kozu v popelníku." - 25%.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
0
Tak tohle, to už teda ne! Tomuhle se říká totálně dojebanej film, normálně mi to přijde jako jeden velkej vtip od všech herců co přijali roli v tomhle výblitku! Já prostě ani nemám co k tomu říct, otřesný, prostě otřesný!