Batman a Robin

37%

Komentáře a recenze 35

47 088 bodů
4
Je to sice děsná sračka,ale pro mne je to stále Batman. Joel Schumacher zasadil netopýřímu hrdinovi finální úder,který na dlouhá léta nerozdýchal. Až v posledních letech mu opět vdechl život Nolan. Tahle verze je hrozná ve všech směrech. Nevím co je nejhorší,jestli to jsou bradavky na obleku,nebo brečící Arnold. Prostě celé je to zlé .
29 697 bodů
4
Není divu, že se po šílených Batmanech od Joela Schumachera nikdo 8 let nehrnul do dalších pokračování. Když nezabrali hvězdy z Batman navždy, přidáme Arnieho a George Clooneyho a ono to určitě zabere.. ne! Arnieho postava ušla, postava Trvičky strašná, George Clooney je bezesporu prověřený fešák, ale v masce to není ono, nemá tu správnou bradu. Scénář slabý, Gotham šílený, efekty průměrné. Bída.
28 393 bodů
3
Čtvrté volné pokračování rozjeté batmanovské série tentokrát svou celkovou vizáží a atmosférou naprosto rozbouralo veškeré fanouškovské ambice. Batmanovské otěže tentokrát převzal George Clooney, ale jakoby to vůbec nebral vážně. Ale je fakt, že mu hodně nahrává už scénář jinak dobrého Akiva Goldsmana, mající na svědomí už předchozí snímek. Četl ten chlap vůbec někdy komiks o Batmanovi? Už samém začátku musí být každému jasné, že doby temné a ponuré atmosféry Tima Burtona jsou naprosto pryč. Než se stačíme pořádně rozkoukat, už nám je naservírovaná akce plná podivností a zmatků, kdy nejeden divák marně hledá něco, co by mu obeznámilo, co se to vlastně najednou děje. K tomu neonové efekty, které už sice Joel Schumacher použil v předchozím snímku, ale nyní to do diváků pustil v takové palbě, že to až oslňuje a je div, že to LCD displeje televizí vůbec vydrží. Podivná šaráda, ve které aby se čert vyznal, co a proč se tam vlastně děje, se prolíná celým domnělým příběhem nemající v ničem naprosto žádnou logiku. Příběh prostý a bez vysvětlení základních informací o daných skutcích a postavách. Nové postavy, nové etudy, nové nedomyšlené charaktery nemající s komiksovou předlohou takřka nic společného. Film známý jako špatný? Ne, tohle je film ve všech ohledech naprosto přímo katastrofický. I ta popkornová zábava má svou hranici a tady byla překročena setsakramentsky hodně. Tento vizuál a scénář komiksoví fanoušci tvůrcům do dnes neodpustili.
2
Pokud to bylo natočené tak neskonale vtipně schválně, je to výkon hodný Oscara. Pokud ne, je to nebezpečné, smutné a odpudivé. A my přece víme, jak to bylo, no ne?
4
IMHO stejně "dobré" jako předchozí díl. Je to vážnější, možná i temnější, Clooney je asi s Balem top Batman, záporáci zajímaví a neokoukaní..jenže hádky s Robinem nudí, batgirl zbytečná, Arnie prkenný (jaký to rozdíl proti parádní Umě Thurman) a efekty jak od Asylum. Přitom tady byl potenciál na nejlepší díl té 90kové éry.
4
Náhodou super zábava. Nejsem batmanofil a můžu tedy s čistým svědomím napsat, že podobně imbecilní a nedospělou velkoprodukci bych uvítal daleko častěji - ono to totiž fakt vypadalo, že každý před kamerou si je vědom toho, jak srandovní guláš Schumacher připravuje. Není tam vlastně šance na vydechnutí - Arnold sází od druhé scény jednu perlu za druhou, Thurman vypadá snad nejlépe ve své kariéře, Clooney je sympaťák, který se tu nějak ocitnul a dokáže to ustát, a ty barvičky všude kolem... Drogové požužňáníčko. Ten film předchází neuvěřitelně opulentní pověst, a stejně mě svým způsobem rozsekal - až teď zcela plně chápu, proč se Chris Nolan rozhodl vydat zrovna na tuhle záchrannou misi..
5.5
Zase to nebylo tak zlé. Arnold v tomto Batmanovi neměl chybu. Toto pokračování je víceméně vtipnější, ale nemělo by to ublížit filmu samotnému.
  • Arnold Schwarzenegger
  • Vtip
  • Příběh
9 284 bodů
6
Tolik chyb, tolik fakt bizár věcí... Clooney má hlášky, jak kdyby byl po mrtvici. "Zdravíčko." Možná kdyby nebyl tenhle snímek tak zahlcený tolika příběhovými liniemi, tak se aspoň na 1 dokáží tvůrci zaměřit a ne ji takhle odbýt. Vždyť tam byla i Batgirl ! :). Vřele doporučuji český dabing, který Vám nachystá třeba perlu v podobě Travička Ivy. Tenhle snímek zabil Batmany na dalších 8 let! Ale zase ukončil éru pokusů, točit Batmany jen, aby byl další.. Na druhou stranu se z tohohle filmu po letech stal defakto snímek, který je tak špatný, až je to vtipný - a to je důvod proč to nechávám na 3 hvězdách. Vždy se nad tím dobře zasměji. P.S. Batmanovy bradavky jen tak z hlavy nedostanu ;) 45%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
0
K-A-T-A-S-T-R-O-F-A !!!!
9 025 bodů
2.5
Casting roku v největším propadáku herecké kariéry. Každý ten film nenávidí a ještě víc samotní tvůrci. Nikdo do teď neví, v čem to vlastně hrál, Schumacher se omlouval, kde mohl, že ten film točil a všichni z něj mají srandu. Jako obrázek o tomto snímku myslím zcela vypovídající.