Druhá míza

69%

Komentáře a recenze 11

47 088 bodů
8
Láska na první pohled. Druhá míza je výbornou komedií spojenou s rodinným dramatem. Emoce mezi hlavními postavami funguje a Al Pacino je opět dokonalý. Jde na něm vidět,že si svou roli užívá a na celém filmu to jde díky tomu znát. Krásný lidský příběh,který dokáže diváka chytnout za srdce.
29 761 bodů
6.5
Konečně kvalitní snímek, který není založen na skutečné události. Herecky ho udělal hlavně Al Pacino, ale ani ostatní se neztratili. Snímek hraje na citlivou strunu diváka od samého začátku, příběh je silný a dokreslen sladkou hudbou. Pěkné, ale ze mně nikoliv skvělé.
4
Pacinovi jsem toho rockera fakt nevěřil a tak nějak to na mě působilo dost uměle. Tohle téma už tady bylo mockrát a rozhodně v lepší formě.
9
Film, který z nějakého důvodu dva roky hledal distributora, aby se ho nakonec ujala nová firma Bleeker Street a udělala zatraceně dobře. Tenhle koncept filmu jsme viděli mnohokrát, ostatně který koncept ne, že? Úspěšný stárnoucí muž bilancuje nad svým životem a pokusí se dát dohromady svůj život, je jedno jestli je to navozeno boxem jako v Million Dolar Baby, setkáním s příbuznými jako v O Schmidtovi nebo dopisem z minulosti od Johna Lenona, což je tak bizarní, že je to nakonec pravda. Na Pacina se rád dívám a ani tentokrát mě nezklamal, jeho Danny Collins není žádná vyžilá troska, je to barvitá figura s plusy i zápory, které herec opět brilantně zahrál. Tenhle Pacino nepatří do starého železa, stejně jako tento film. Moc se mi to líbilo!
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
7.5
Tak celkem pohoda. Al Pacino s Annette Beningovou zkrátka špatně zahrát neumí a i jejich průměr je velmi dobrý. Plummer je skvělý. Jennifer Garnerová taky mile překvapila. Fogelmanova režie taková nijaká, ale alespoň věděl jak to má celé vypadat (napsal i scénář), takže filmu neublížil. Celkem nadprůměrný film. Na těch 75 % to vytáhl
  • Christopher Plummer
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Marně v paměti hledám film, ve kterém by mě Al Pacino uchvátil. A ejhle, tumáš čerte kropáč - Danny Collins. Ač příběh boháče, se kterým se lze jen těžko ztotožnit, svou chvílemi až mladickou náladou mě tento zhýralec velmi potěšil. A i když je film často veeelmi pomalý, po ovladači jsem nesáhl ani jednou. Nesmím samozřejmě zapomenout ani na opět sqělou Annette Bening. Prostě překvapení, které nejspíš podruhé asi neuvidím, ale jednou to rozhodně stálo za to.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 823 bodů
6.5
John Lennon napsal mladému Dannymu Collinsovi: „Buď věrný sám sobě“ Dopis dorazil až potom, kdy Collins vydělal velké prachy, vyměnil několik manželek a desítky let nesložil vlastní song. Chtěl by to změnit, ale jeho životní styl vyžaduje velké provozní náklady. Collins není zrovna asketa. Peníze může získat jen na dalším turné, anebo prodejem nemovitostí. Alespoň se pokusí navázat vztah se synem, který mu dosud nechyběl. Al Pacino je největším kladem filmu a také jeho limitem. One man show jemuž ostatní jen přihrávají. Příběh Dannyho Collinse sám není ničím originální a zbylí protagonisté jsou ve stínu.