Rychle a zběsile 7

75%

Komentáře a recenze 79

47 084 bodů
8.5
To co se za ta léta stalo stou sérií je k neuvěření. Já si ovšem nestěžuji,protože právě tohle pojetí mne velmi baví. Akce má spád a hlavně je plná parádních a originálních nápadů. Žádný nápad není dostatečně šílený,aby se ve filmu nemohl objevit. 7 díl se už navždy zapíše do srdcí fanoušků této série. Předčasná smrt Paula Walkera se navíc podepsala i na gigantických tržbách. Takže můžeme očekávat minimálně další 3 díly.
29 697 bodů
5.5
Nablýskané káry, prdelky a lesk Abu Dhabi.. k tomu létající, skákající a jinak fyziku popírající auta i herci.. tohle je pro mě už dávno málo.. Přidá-li se velmi průměrný scénář, musím si opět povzdechnout, že FaF ztratilo svůj lesk. Šílený střih při soubojích snad nedopřeje divákovi více než půlvteřinový záber. Prostě za mě všechno špatně.
28 387 bodů
9
Sedmé pokračování se opět dostává na zcela jinou úroveň a je to ovlivněno hlavně příchodem Jasona Stathama v roli mstitele. Že se bude jednat o masakrální akční jízdu, jakou tato série ještě nezažila, dává jasně najevo už úvodní scéna z nemocnice. Dravost všeho možného i nemožného uhání ohromným kvaltem dopředu a fakt, že se původně jednalo o pouliční nelegální závody, je prostě pryč. Z nejlepších řidičů se stali agenti alá ´Mission Impossible´, což znamená, že nic není problém, nic není překážkou. Efektům se skutečně nešetřilo, takže se je opět na co dívat. Mimo jiné vcelku potěšila i účast Kurta Russella dávající tímto o sobě zase vědět. Nezpochybnitelná popkornová zábava u kterého se nepřemýšlí proč to či ono, ale pouze se užívá zábavný akční příběh plného napětí, dobrodružství, velkolepých šokujících scén a obrazotvornosti. P.S. Na konci je stylová rozlučka s Paulem Walkerem. Díky tvůrcům za to. Uronil jsem slzu.
8
Nejsem ani zdaleka ochotný to "víme, že jsme úplně stupidní, mrk mrk, to je meta" přijmout bez výhrad, ale konečně to šlape a sedmička je nejspíš nejlepší díl série... Přepálená stopáž malinko škodí, ale na rozdíl od šestky to má tempo.
6
Beru že natáčení bylo asi hodně těžké, zřejmě se i přepisoval scénář, protože Walker je tady DOST upozaděný. Russel a dojemný závěr hodně ok, zbytek ale vyšumí z hlavy mnohem rychleji než by se na miliardový blockbuster slušelo.
7.5
U téhle série už jsme si zvykli, že s každým dalším dílem je to více over the top. Sedmý díl už je absolutní nesmyslný mišmaš šitý na míru fanouškům, které má Vin Diesel díky promyšlené komunikaci na sociálních sítích absolutně na háku. Rozloučení s Walkerem je důstojné a vkusné, stejně jako nástup Jasona Stathama. Doufám ale, že James Wan zůstane u horrorů, kde je mistr.
6
Nebudu nikomu tvrdit, že mě létající automobily, nerozbitné tělesné schránky nebo těžkej badass Jason Statham nebavili, protože bych lhal. Já se totiž bavil takovou měrou, že jindy jasných 5* plně doceňujících akční podívanou, která je královsky ozvučena, nasnímána i gradována, se proměnilo v trochu nejapný vtip za tři hvězdy, kde se vše obrací proti vypravěči a vnímavý divák znalý zákonů fyziky a omezených lidských schopností postupně spíše ocení každou chvilku, kdy se nemusí vyprávěnému hlasitě a nepřetržitě smát. Nemluvě o tom, že pointa za moc nestojí.... Řečeno jinak, akce dokáže bavit, ale hlavně nechtěně rozesmát, scénář je slaboučký, připomínající akční videohru, kde je každý další level doprovázen změnou lokace a novou formou boje proti hlavnímu nepříteli, a pokud se za filmem ohlédneme zpět, tak kromě dojemné závěrečné rozlučky s Paulem Walkerem uvidíme jen nekompaktní sled výbuchů a šílených kaskadérských (nebo spíše digitálních) akčních scén. Díky bohu za vskutku boží herce, kteří k této sérií zkrátka patří, patřili (R.I.P.) a vždy patřit budou...
10
To roční zpoždění stálo za to. Lepší pocta Paulu Walkerovi totiž nemohla vzniknout. Už úvodní scéna v nemocnici vzbudí neuvěřitelná očekávání a nadšenost přetrvává celou dobu.Neuvěřitelných 137 minut u kterých se nepřestanete bavit a zaujatě sledovat. Opravdu geniální pocta Paulu Walkerovi a dokazuje, že je James Wan skvělý režisér, který se neztratí ani v hollywoodské sérii.
7
Další reklama na auta zvučných značek. Hodně přebuřené nesmyslnou akcí. Realita je utopena. Co měl znamenat čelní náraz bez sebemenšího úrazu? A co teprve běh po padajícím autobuse a následný skok na auto, které se smykem otočilo? Nebo pád z výšky na auto, díky které Dwayne vyvázl jen se zlomenou nohou? Na druhou stranu Statham nezklamal ani nepřekvapil. Role mu docela sedla. Akce je od počátku do konce. Triky velice okaté. Jako upoutávka to zabralo.
9 279 bodů
6
Nástup mnou oblíbeného Jasona Stathama je totálně velkolepý. Poctivý propojení s předchozími filmy! Akcí je to už asi naprosto mistrovský, ale dějově mi to nebylo tak při chuti. Rozlučka Briana s F&F, která má epicky nádherný závěr, u něž holt nezůstane nikdy ani jedno oko suché. Jen tady byl ten potenciál daleko vyšší a my jsme se celou dobu honily za nějakou technologií, místo aby to byla pořádná soubojovka, jako předchozí film. A tak vlastně Deckard Shaw zůstane poněkud nevyužitý... Jako když jsem zjistil, že sem zaskočí Jason, kterého mám prostě rád, tak jsem čekal fakt hodně, jenže on toho prostoru moc nedostal. Navíc kolik slov řekl? ;) 65%