22 Jump Street

76%

Komentáře a recenze 66

8
Tahle série má neuvěřitelný koule a já bych se vůbec nebránil nápadu spojit tuhle značku s MIB,protože by z toho vzniknout dobrá psina. Tento snímek v porovnání s prvním díle nijak nepolevil na kvalitě,ba možná naopak. Humorné situace jsou tu ještě více tlačené do popředí a já se u toho nasmál jako blázen. Spojení Tatum - Hill funguje i tentokrát na výbornou a hláškující Ice Cube je opět cool.
29 851 bodů
6
Poloviční zážitek, než jsem měl z 21 Jump Street. Málo humoru, více dramatu.. u prvního dílu jsem se párkrát hlasitě zasmál, ale teď ani jednou. Je to sále ještě solidní snímek, ale za mě nesahá prvnímu dílu ani po paty. Takové zbytečné, leč stravitelné pokračování.
6
Podruhé ten samý film. Jo, samo si to z toho dělá legraci, ale to je jen stěží plnohodnotná omluva. Kdybych neviděl jedničku tak nedávno (včera, ehm), možná by mi to tolik nevadilo.
8
Stejný nářez jako jednička. Hillův fight geniální a závěr lákající na další pokračování vlastně ani nemá obdoby. Letos se toho moc zábavnějšího neurodilo. 8.5/10
7.5
Jak asi chápete, všechno, co na plátně uvidíte, jste už viděli a mnohokrát. A viděli to i scenáristé tohoto filmu, kteří se snaží seč můžou, aby ze stokrát vyvařeného námětu přišli s něčím novým nebo alespoň vtipně parodickým. A tím je třeba přátelství mezi Jenkem a Zookou, které je celkem slušně vymyšlené. Mimochodem pokud vám přijde Wyatt Russel nějak povědomý, tak je to tím, že je to společný syn slavného hollywoodského páru Kurta Russela a Goldie Hawn. Mimochodem dvojku dělal stejný tým, co jedničku a režisérské duo mezitím zvládlo natočit i další megahit Lego Movie.
6
Pokračování komediálního hitu, kterému nechybí nic, co bylo typické i pro jeho předchůdce, avšak zároveň nemá skoro nic, co by bylo typické přímo pro něj. Skutečně vtipných scén je pramálo, na oblíbené zesměšňování akčních klišé se pravda dostane, ale je to stále jen slabý odvar oproti jedničce, noví záporáci jsou strašně hloupí (chudák Stormare) a z původních postav si pouze jediná zachovala svůj "výkonnostní" standart (hláškující Ice Cube). Od režisérů s tak originálním rejstříkem bych rozhodně čekal mnohem více..
headhunter
headhunter
10 287 bodů
9
WTF ...no a pak příjdou titulky :-) !!!
9 025 bodů
8.5
Je těžké vybrat si mezi jedničkou a dvojkou. Každá má své kouzlo. Dvojka si ale dělá srandu převážně z toho, že ždímá vtip z klišé pokračování a památně je ničí. Proto je to zase taková zábava, navíc vám film nabízí hlášky, které i po citaci zůstávají vtipné a neohrají se. PS:Závěrečné titulky jsou boží a kdyby někdy tvůrci plánovali pokračování, nebylo by od věci odtud vycházet.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů