Noe

61%

Komentáře a recenze 56

6.5
Tak jako každý snímek Darrena Aronofsky je i Noe rozporuplnou podívanou,která se nebude líbit každému. To je však v pořádku,protože u velkých osobností a velkých snímku se trocha kontroverze hodí. Přitáhne to nové diváky,kteří o něj dříve nestáli. Těžko mohu něco namítat,protože je snímek prostě dobře natočený a navíc i zahraný. Efekty vypadají dobře a Aronofsky navíc tento známý biblický příběh okořenil o obry atd.
22 284 bodů
4
Co jsem to sledoval? Metaforickou cestu nadrženého Logana Lermana do kalhotek Emmy Watson? Vymknuté halucinace z houbiček starého Metuzaléma? Místy je to svou stupiditou až zábavné (Rusell Crowe se dívá... dívá... dívá se tvrdě!) a mě jen mrzí, že jsem sebou neměl láhev vodky. Aronofského tvůrčí prohra. Nechce se mi to rozebírat s vážnou tváří, ačkoliv tenhle film si vyloženě říká o rozbor scénu po scéně s vyjmenováváním věcí, které mi přijdou trapné, hloupé, nesmyslné, nebo se kterými zkrátka myšlenkově nesouhlasím. Chci se tomu ale jenom smát. 1 a 1/2
4
S Aronofskym se krom parádního Rekviem za sen skoro vždycky trápím. S Noem to nebylo jiné. Ten příběh mi nevadí, jen jsem prostě nepobral, že Darren asi ani sám nevěděl jestli točí poctu Transfromers nebo rodinné drama či drsný thriller. Od každého je tu kousek a nějak zvlášť to nebaví. 4/10
7.5
Tohle je tak těžko zařaditelný film. nemá žádné tempo, ostatně je to biblický epos. Na druhou stranu to není žádný Hallmark, ale adaptace comicsu, či co, který si samozřejmě bere na paškál Bibli. Jsou tam nějací obři, místy je to velmi nepřehledné. Na druhou stranu, jsou tam nesmírně vypjaté a elegantní scény. Přiznám se, že jsem se na ten film tak moc těšil, že zákonitě přišlo asi trochu zklámání. Chci mu dát ale ještě jednu šanci čase,. Pak se k hodnocení vrátím.
5
Ambiciózní slátanina, na kterou se hezky kouká, ale negativně odráží to, proč bývají Aronofskyho snímky přijímány rozporuplně - děje se v ní spousta epických a osudových věcí, ovšem silná autorská výpověď nebo soudržný motiv schází. Nad vodou (doslova) to drží hlavně herci a bohatá výprava, kvůli přeplácanosti ostatně nic moc jiného v paměti neuvízne..
10
Arafonsky je kvalitní režisér. A ve filmu Noe jsem od něj dostal co chtěl. Veškeré obsazení je perfektní, vizuální styl je taky velmi dobrý. Čím více Arafonskyho tím lépe. Film s parádní gradací, výborně se držící původního příběhu a zároveň má vlastní ksicht. Paráda, která se neomrzí ani po x shlédnutích
8 615 bodů
0
nevkusné
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Když pominu, že je to o biblickém jednoduchém příběhu, z čehož ani nešlo vymačkat více, tak to bylo velmi dobré. Jen ta zbytečně dlouhá stopáž je navíc, nějaká ta omáčka by šla vylít a zkrátit to na 90minut. Ale jinak vizuálně vymakaný, efekty jedna báseň a herecký výkon Jennifer Connelly je hodně dobrý, nebojím se říct, že Russell je v jejím stínu. Od okamžiku kdy se na archu začne stěhovat veškerá ta havěť, tak je film jak rozjetej vlak, od toho okamžiku jsem si to užíval. 78%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Podle tohohle filmu byl Noe největší kokot! Né vážně, na můj vkus až moc plácání blbostí o náboženství, jasně měl jsem to tušit, i jsem s tím počítal, ale bylo tam toho stvořitele až moc. První polovina byla docela nudná, nic pořádnýho se tam nedělo, nechápu, proč jeden z nejlepších režisérů přejde z božích filmů na takovou Hollywoodovou průměrnost, plný efektů a známých herců, který naprosto nevyužívají své herecké schopnosti. Anthony Hopkins a jeho borůvka byla fakt špatná. Ale zase tak nízko to hodnotit nemůžu, protože nějaké scény byli boží a docela nekompromisní, což se mi dost líbilo, taky jsem si oblíbil Logana Normana, jako Hama, kterej jako jedinej myslel a na jeho místě bych udělal naprosto to stejný. No nebudem si nic nalhávat, tohle je jednoznačně Darrenův nejhorší film, snad se co nejdřív vrátí k jeho klasickým úžasným filmům, tohle mu moc nesedí... Nejdřív to byli 3*, ale doteď mě ten film hrozně sere, nechápu jak může bejt nějakej film s tolika hvězdami, kterej se mi tolik hnusil, to tu snad vážně ještě nebylo.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Příběh o Noemově rodině, stavbě archy, o potopě a novém začátku, tentokrát od mistra rýpání se v nezřídka pošahaných myslích hlavních hrdinů Darrena Aronofského. Příběh, který se navíc natáčel na Islandu a celý "předpotopní" svět tak působí zvláštně prehistoricky. A Emma Watson poprvé v jiné roli než Hermiony Grangerové, která působivě ztvárnila ženu jednoho z Noemových synů, která musí od svého tchána posedlého vůlí Stvořitele vytrpět třebas i ohrožování vlastních dětí. Nakonec je ale opravdu nejdůležitější právě tahle otázka, kterou řešil Noe ve svojí mysli - zda Stvořitel nevyvolil jeho rodinu, aby přežila potopu, jen za tím účelem, aby zachránili všechna zvířata a sami pak vyhynuli. Zda si lidstvo vůbec zaslouží na tomhle světě žít.