Nezvratný osud 2

69%

Komentáře a recenze 20

29 697 bodů
6.5
Druhý díl je slabší a to paradoxně právě proto, že se snaží navázat na ten nejlepší.. první a to je za mě zbytečné a trošku vleklé. Další pokračování, které už jsou samostatným příběhem mě bavily více. I toto je však napínavá a děsivá podívaná... 65%.
6
Nebere se to moc vážně, což je moc dobré východisko. problém je, že námět byl vyčerpán jedničkou. Zůstávají jen nápadité vraždy.
8
Pokračování přidává na brutalitě, ale nechybí mu ani úmyslně drsný humor. Na filmu je vidět, že se na něm podílela zcela jiná skupina filmařů a Ellis nezapře ani to, že se občas kolem filmu pohyboval jako kaskadér. Úvodní bouračka je naprosto strhující a filmaři naprosto rezignují na sofistikovaný scénář a nabízí ,,pouze“ zvrhle zábavný sled propracovaných smrtí. Každopádně je to pořád sranda.
10
Napjatá atmosféra, jasný děj a dobrý nápad pohrávat si s osudem, který nás nemine. Za tuto myšlenku plný počet.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
6
Začátek byl OK. Některé "bloody" scény také, ale pak (druhá polovina) se to stalo takovým jakýmsi krkolomný "tak jo chlapi! dopište už, sakra, ten scénář, dejte nám ho, ať to konečně můžem dotočit". Postavy, které se chovaly ze začátku normálně, byly ke konci "omezené"? Poslední scéna fajn, ale do jiného filmu - žánru. Nasralo mě, že se po horroru musím smát...
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
veľmi príjemné prekavapenie. kto čakal, že dvojka bude bezduchým vykrádaní jednotky, bude prekvapený. dejovo to je oproti pôvodnému dielu jednoznačne slabšie (a zbytočne prekombinované), ale prepracovanejšie gore efekty (kt. potešia oko správneho hororového fanúška) si vás určite získajú.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7
Méně hororu, více humoru. Logika mi ve dvojce nejvíc hapruje (ta nová pravidla jsou tolik "vychytralá", až se skoro nedají pochopit), ale smrti jsou tak dokonaly cynicky černohumorné, že to má dvojka v mém osobním žebříčku jen maličký kousek od téměř kultovní jedničky. Chutný sequel. A servírovaná ruka rulez!
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6
Film tématem i dějem navazuje na jedničku. Zase se pár lidí náhodně zachrání před smrtí a pak si je smrt začne jednoho po druhém brát zpět. Pozitivem je docela zdařilý pokus o propletení s prvním dílem (všichni odsouzení na smrt jsou z toho či onoho důvodu naživu vlastně díky tomu, že postavy z jedničky nenastoupily do letadla) a také záludnost, s jakou si smrt počíná při vybírání daně - vždy to vypadá, že dotyčný už už unikne, ale... prostě ne.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Po děsivé nehodě na dálnici se hrstka těch kteří přežili díky vizi jedné dívky, semknou a za pomoci jediné přeživší z předchozí části. Snaží najít způsob jak přelstít smrt. Opět se zde dočkáme řady propracovaných a skvěle udělaných "náhod" a originálních smrtí. Podle mě asi nejlepší díl série. Úvodní scéna na dálnici je nepřekonatelná. Žádná jiná úvodka ze série se tomu ani nepřiblížila.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Teen horor s dobrým začátkem,ale k závěru se film tlačí už hodně ztuha.A podchycení žánru "umírání" je v pokračování jiný zrnko kávy,než v jedničce.Poněkud slabší,bez atmosféry,kromě k zmiňovanému začátku (autonehoda),která lapala po dechu a byla velmi efektově struhující a dobře prostřihaná,ale se zbytkem Ellisova řemesla jsem spokojený nebyl.David R.Ellis neudržel lat'ku atmosféry a "pohřbil" tu originálnou,teenegerskou lahůdku Jamese Wonga.