Škatuláci

64%

Komentáře a recenze 26

6.5
Škatuláci jsou ukázkou lásky k řemeslu. Jde vidět, že u Laiky nejsou peníze na prvním místě. Oni hlavně chtějí tvořit originální animované filmy, které jdou proti zajetým tradicím. Okouzlující animovaná stránka sice vyhrála nad tou příběhovou, ale to neznamená, že mne snímek neokouzlil. Dojemné, drsné a originální.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Tak trošku divný a nevkusný. Hvězdička za pointu a hvězdička za tu práci to celé zanimovat. 37%
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7
Konečně někomu nejde ve filmu jen o peníze, ale i o něco jinýho. Třeba klobouk. Pointa: nápad z Monty Python, ale nechci předbíhat a nic prozrazovat, ale asi si ten fór vypůjčili. To nevadí, protože neotřelý
  • animace
  • příběh
  • katarze by si zasloužila pohádkovější řešení u většiny postav a včetně motivací
roque
roque
2 923 bodů
10
+ Na to, že je film animovaný a pro děti, tak byl dost dobrý, Dobrý nápad, grafika, hudba. A sranda. Co dodat, i dospělý se na tomto filmu pobaví. :D
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
4
Tak táto bielkovina mi nechutnala!!! Technicky vypiplaná honba na vykrádačov zberných surovín kvoli cilindru. Dejovo ovšem nezaujímavé a pre malé deti neuchopiteľné. Deti majú predsa radi farby, jednoduchosť, veselosť... Ale toto dielo je plné kovového haraburdia, „britskej“ špiny, ľudskej zlovestnosti, pochmúrnej atmosféry a tuctových postáv. *Občas som mala pocit, že sledujem Olivera Twista alebo Válku světů* A tá nepodarená snaha o humornosť ☻ Davová psychóza vyvolaná vyžratým transvestitom, ktorý vyzeral ako z Moulin Rouge alebo alergické reakcie z koštovania Karičky.. Ponaučenie? Nepúšťajte vajce na vandrovku, lebo vám vylisujú všetky škatule…
davsuch
davsuch
1 057 bodů
6
Docela pěkný pokus o stylovou pohádku pro děti s originálním námětem.K tomu aby se dostal k lepšímu hodnocení mu cosi chybí, nespíš asi více propracovanosti. Z mého pohledu to je takový obyčejný dětský film, který dospělého bude nudit a dětí budou říkat Jééé. Přitom námět a styl loutkové animace nejsou úplně k zahození. Asi to chtělo víc si s tím materiálem pohrát a dát tomu ještě něco nad rámec příběhu pro předškolní děti.
  • pěkný námět
  • v celku dobrá animace
  • film určený pro děti
  • slabí příběh
myllyn
myllyn
885 bodů
9.5
skvělý padouch, co chce degustovat sýry a přitom má na ně alergii! :-) roztomilé stvůrky a zlý poskokové, co se napraví a otravná holčička, co je ve skutečnosti milá a hodná. tenhle animák mě bavil od začátku až do závěrečných titulků...
Judinka
Judinka
627 bodů
8
Skvělá animovaná podívaná, která nadchne opět spíše dospělé než samotné děti. Skvělý příběh a ztvárnění hlavních i vedlejších postav ve stylu Tima Burtona, jehož vliv filmu nelze upřít. Ze zatáčku možná chvilku tápete a nevíte, co od filmu čekat, ale po chvilce Vás plně vtáhne do děje a můžete si ho začít užívat. Český dabing dodá filmu opět něco navíc, i když originál má zřejmě taktéž co do sebe :o) Vejce, Ryba, Vejce, Ryba :o)
Vildolf
Vildolf
567 bodů
8
Líbilo se mi, jak ten táta toho hlavního kluka, pořád říkla džmeník. Zajímalo by mě ale, jak někdo může viset léta hlavou dolů a nic se nestane:). Malá drobnost, ale zábavný, jako spousta dalších věcí. Bylo to celkově hodně vtipný. Dostal jsem chuť na dobrý sýr a to je fanj:). Originální příběh a animace.
dis
dis
461 bodů
8
80% Nějak mi není jasné, proč se tenhle animák neujal líp. Patří k filmům, které si člověk rád prohlédne víckrát a pokaždé bude nacházet nové a nové detaily. Uznávám, je trochu ulítlý - ale promyšlený. A jo, není tak úplně pro děti. Některé fórky mrňata prostě nevychytají, zato je ocení dospěláci. Už jen motiv zlejška se dvěma (i více) identitami, touhou snobsky ochutnávat sýr a mít na něj příšernou alergii - to je boží nápad. Šikulové škatuláci a temné uličky snového města a - Ne, není to líbivý animovaný filmeček. A je to potemnělá fantasy ;-)