Zimní příběh

63%

Komentáře a recenze 27

47 088 bodů
4
Velice zmatená a naivní pohádka pro dospělé,která nedává sebemenší smysl. Děj a celkový jeho vývoj je velmi zmatený. Snímek naopak zachraňuje výtečná atmosféra a pár výborných záběru. Navíc hudba od Zimmera je klasicky výborná. Herci jsou vynikající a jedinou škodou je tak vlastně úplně pitomý scénář.
2
LOL? Celý film jsem jen marně přemýšlel, ve kterém momentu tenhle velkohubý kýč přestal dávat smysl, ale pravda je, že on ho vlastně nikdy dávat nezačal. Tenhle pokus o novou Fontánu dopadl ještě hůř než Aronofského křečovitá snaha o umění, protože Goldsman, doposud jen špatný scenárista, nyní i špatný režisér, postrádá i tu základní soudnost a nakydal toho na sebe tolik, že z toho jde hlava kolem. Nejspíš ideální film na opileckou párky a pokřikování na plátno "to si ze mě děláš...". 25 % a 1 a 1/2
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Namlsanej trailerem a přišlo menší zklamání. Určitě dobrej potenciál, ale něco, co by mě během filmu drželo na živu tam chybělo a to jsem se snažil. Každopádně zajímavej snímek a výbornej Russell Crowe. Colin Farrell mi zase do tak vysládlý role neseděl a Will Smith byl milé překvapení (dlouho jsem ho nikde neviděl). 62%
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
3
Zmatené, nesmyslné, velmi slabý scénář. MEGAKÝČ!!! Chaotická pohádka, která nadchne snad jedině ty, kteří se dokáží dojmout u každé kraviny.
cjmafia
4 387 bodů
6
Mohla to být nádherná pohádka, jak naznačovat trailer, ale bohužel není a skutečnost je taková, že se jedná spíše o průměrný snímek po kterém neštěkne po nějaké době ani pes. Ono ani není moc o čem psát vše už tady bylo, tak snad jen málo něco k hereckým výkonům. Crowe podle mě docela přehrával a moc mi na roli démona nesedl, ale určitě lepší, než Will Smith v roli samotného Lucifera to jsem se opravdu od srdce zasmál. Colin v pohodě. Rád bych v tomto případě viděl v brzké době remake, protože tento příběh má na víc. 5,5/10
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6.5
Trochu pohádka, kde není vyjasněná celá řada postav, jejich poslaní, proč se rozhodnou konat to, nebo to. Týká se to jak pozemských "obyčejných" bytostí, tak padlých andělů, Lucifera (ten ve mně bohužel spíš vyvolal nedůvěru, protože ne každý komik může hrát všechno), ale i hlavních hrdinů. Třeba role Williama Hurta mi nějak pro film nedávala moc smysl, ale budiž. Na druhou stranu jsem se první polovinu filmu skvěle bavil a čekal, co vše se stane, jak se vše vyvine a uzavře. Bohužel vše se začalo účelově řešit a vymýšlet, aby to nějak dopadlo. Padaly věty bez hlubšího významu (Lucifer, démoni), objevovali se a charkterizovali bytosti bez souvislostí (kůň co byl asi pes), nějak se to nedůvěryhodně propojovalo, vymýšlelo, nikdo se ničemu nedivil, i když se děly zázraky každou minutu a mělo to být v realitě. Nebo to nikdo neviděl? Přesto vše, jsem se spíš bavil a sledoval, co se stane. Bohužel napětí ubývalo a s ním překvapení, i když komentář měl vše vysvětlit.
  • námět, kamera, výprava, dobře se na to z počátku kouká
  • triky, paradoxně scénář, resp. uchopení látky a dotažení nápadů dokonce, tedy asi i režie
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
3
Ten kůň s křídly není kůň, ti přece nemají křídla. Je to pouze pes, co vypadá jako kůň s křídly. Asi taková je logika filmu. Buď jsem zmeškal prequel, nebo se zběsile stříhal děj, protože tento svět vůbec nemá smysluplná pravidla, kterými by se řídil. Dialogy asi psal puberťák, co se poprvé zamiloval. Hlavně ať je to pořádně poetické a o lásce. A je to škoda, protože tento žánr mám rád a určitý potenciál by tu byl. Zázrak, že se filmu upsala jména jako Zimmer nebo Crowe. Zima se blíží.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Šel jsem na film s tím, že to bude nejspíš propadák (četl jsem recenze) a přeslazená kýčovitá romantika, ale na Valentýna jsem na romanťárnu po hodně dlouhé době prostě zase dostal chuť, to tak někdy bývá. S tímto jsem se na film vypravil a byl jsem kupodivu velmi překvapen, jakého milého pokoukání se mi nakonec dostalo. Ono si to opravdu s logikou netyká ani nevyká, jen občas oniká, ale že by to bylo tak do očí bijící? Herecké výkony? Krom skutečně hrozného dialektu Russella Crowea, divného Willa Smithe a praštěného účesu Colina Farrella jsem nezaznamenal ani tady nic příšerného. A kýčovité záběry, přeslazený děj, cukrkandlové dialogy a emoční průjem všech zúčastněných? Víte, když sedíte v setmělém sále a držíte svou drahou polovičku v náručí, tak jim to slupnete i s navijákem, že vám ani nebude stačit kapesník ;)
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
2
Zázrak bol, že som to vobec dopozerala.. Horšiu fantasmagorickú rozprávku o hviezdach a zázrakoch som ešte nevidela (teda ak nejaká vobec je). Nejaký príbeh, alebo posolstvo by sa v tom dalo nájsť, ale prečo takto nezmyselne? A čo ten mechanik na Pegasovi? Prišlo mi to celé umelé, nedomyslené, bez iskry.. Jediné pozitívum je vizuálne spracovanie.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
8
Kouzelná romance o zázracích, lásce a věčném souboji dobra a zla, jehož jediný problém je v tom, že žádná scéna vyloženě nedominuje. Snímek jednoduše jen plynule vypráví svůj příběh o kouzle v každém z nás a o jedinečnosti každé bytosti.