Freddyho úlet

47%

Komentáře a recenze 4

Fingon
16 886 bodů
6
Těžký úlet. Hlavní hrdina na začátku masturbuje koně, na konci slona. Chvílemi jsem zíral, co že se to děje, vzápětí jsem nebyl schopen překonávat záchvaty smíchu. Splatter film převlečený za komedii, citující Apokalypsu i Lovce jelenů, dokonce i Hru. Tom Green je nejspíš blázen:-)
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
2
Freddyho úlet mně osobně dokonale zapadá do kolonky totálně debilního filmu. Je neskutečné, co si Green dovolí, nicméně se v té záplavě střel mimo terč (a že jde o většinu filmu) najde i několik malých klenotů, které onen cíl nakonec našly (u scény, ve které se mimochodem dozvíme, že nový Freddyho objev je na vozíčku, jsem se prostě musel smát nahlas!). Celkově je to ale slabota, zbytečně úchylná a přehnaná, která je extrémně křečovitá a naivně sází na to, že kombinace absurdní/vulgární/šokující musí znamenat vtipné...
mojmir.sedlacek
6 030 bodů
0
Nechápu, jak na tohle může být tolik pozitivních komentářů... Půlka vtipů je naprosto trapných (či, co hůř, trapně okopírovaných, což už chce fakt kumšt) a půlka jsou naprosté odpornosti, u kterých nechápu, jak se někdo může smát. Pythoni, South Park a další ukázali, že z životních tragédií a vulgarity jde místy udělat perfektní sranda, ale tohle je prostě laciná SRAČKA. Ubohé, přízemní, bez dobrého nápadu. Nelogičnost chování jednotlivých postav v určitých situacích je do očí bijící, ale ne, větší kravinu to z tohohle opravdu udělat nemůže, stejně jako trapná snaha o rádoby vážnost v klasických hollywoodských citových scénách. Shrnuto a znechuceně roztrženo, žhavý kandidát na jeden z nejotřesnějších filmů, na který jsem se kdy měl tu smůlu podívat.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Naprostá nechuťárna! xD ale je to mega prdel! Tenhle film nemá žádnej smysl je to uplně o hovně. Souboj mezi fotrem a synkem je fakt nářez xDD Tomuhle filmu mužete dát bud 4 nebo 5 hvězdičky nebo 1 nebo odpad.... nic mezi tim neexistuj! xD Tenhle film je jenom pro silný povahy. Nechuťáren je tam fakt dost ale stojí to za to!