Wasabi

70%

Komentáře a recenze 13

47 088 bodů
4
Velmi vtipná francouzská komedie,které k dokonalosti přece jen něco chybí. Párkrát jsem se od srdce zasmál,ale po většinu doby jsem se spíš jen spokojeně usmíval. Snímek má velmi solidní tempo,které párkrát pořádně zaskřípe. Jean Reno je správnej Badass a komediální role mu sluší.
28 393 bodů
10
Vynikající Jean Reno v roli drsného poldy, který nemá k pořádné ráně daleko se doví, že má v Japonsku dceru mající na kontě ohromnou částku o kterou má zájem místní mafie. A protože se jedná o akční komedii, hláškuje se vždy a všude. Výborný námět, výborné herecké výkony, výborná kamera, výborná režie. Ne, tento film je prostě vynikající. Je plný (už zmíněných) hlášek, humoru, akčních situací i citových záležitostí. Příběh si drží své tempo a nenudí. Apropó, snědli by jste jen tak na sucho wasabi bez mrknutí oka? Jean Reno (v tomto filmu) ano.
6
Francouzské akční filmy nemám rád (a vlastně francouzské filmy obecně nemusím). Tenhle se ale ušel. Asi i proto, že se snaží tvářit dost americky. Reno má charizma, to je každopádně zásadní.
5.5
Tady se Reno nějak nepovedl co se role týče. Humorné to bylo dosti, ale film mi nějak připadal dost přepadle a obyčejně.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
8
Vypněte mozek a užijte si devadesát minut francouzského humoru v japonském stylu...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Francouzi byli a jsou vždy mistři žánru komedie, ale u tohohle filmu to byl krok vedle. Film se tváří sice jako komedie a ta část z Francie je zábavná, Jean Reno je dobrej herec, ale jeho role byla nejspíš špatně napsaná, představuje zde policajta s tvrdou ránou, pak chvíli zmatkáře a poté kovboje, kterej vystřílí půl Japonska a vyřeší bankovní loupež jak nějakej sheriff z divokého západu, ale i tak ta francouzská část byla vtipná. Po přemístění do Japonska už je to nepříliš vtipné, spíše akční s podprůměrnou zápletkou, otravnou japonkou. Film mi přišel jako kdyby tvůrci nevěděli jestli točí komedii a nebo podprůměrnou akčňárnu.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Logické nedostatky tam jsou,dobrá stylizace hlavních protagonistů,perfektní komediální tempo a svižná Krawczykova režie.(mozek,ale nechte doma)
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6.5
Vcelku dobrý film.Taková akční komedie.Jean Reno je zde dobrý a podává vcelku dobrý výkon...
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Vlastně je to výborná francouzsko-japonská akční komedie, které dávám méně bodů jen proto, že v konkurenci ostatních bodovaných filmů, musí stát trochu níže na žebříčku. Ovšem herecký výkon Jeana Rena je bezkonkurenční. Zatím jsem ho neviděl hrát špatně ani ve filmech horší kvality. On je vždy zárukou toho, že i na špatný film se dá díky němu dívat.
Medúska
Medúska
947 bodů