Komentáře a recenze 19

2
Noci s nepřítelem verze 2013. Hallstrom se upsal červené knihovně pro teenegry, která boduje kouzelným vizuálem, ale to je asi tak všechno. Závěr mě fakt rozesmál.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6
Tyhle ženušky prchající Amerikou před šílenými násilnickými manžely už jsou popravdě trochu okoukané a tenhle snímek vnáší jako novinku snad jen to zjevení mrtvé manželky hlavního hrdiny, která na čerstvý pár dohlíží a přeje jim všechno nejlepší. Jinak je tu tradičně půvabné maloměstečko, nezbytně roztomilé děti hlavního hrdiny a... no prostě klasická červená knihovna.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Takový ten téměř typický romantický film. Což o to, každý ví jak to dopadne, každý už ví po pár minutách, jak se bude vyvýjet děj. Ale někdy i tohle všechno nemůže zkazit zábavu. Nebude to žádné přestřelené hodnocení, ale svůj účel tento film splnil. Překrásná Julianne Hough byla zářící hvězdou, ona byla hlavní důvod, proč dávám víc jak pár červených hvězdiček. Příběh nebyl nějak přestřelený, myslím tím i romantické scény, všechno bylo na snesitelné úrovni. Tedy až na konec, a na mystickou Cobie Smulders alias Matku ze záhrobí. I hrdina opačného pohlaví je u mě považován jako klad, Josh Duhamel je sympaťák vyskytují se v mých oblíbených projektech. No tak abych to shrnul, 60%.. pro tento žánr v mém žebříčku dobré hodnocení!
michaela159
michaela159
1 045 bodů
8
Sice lehce předvidatelný děj, ale jako odpolední film jako oddychovka proč ne, navíc sympatičtí herci, takže pro mě jednoznačně velmi pozitivní, je pravda, že podobných filmů je poslední dobou hodně, ale čas od času se podívat na na tento žánr není na škodu.
myllyn
myllyn
885 bodů
7
Další z velmi příjemných a citlivých filmů švédského režiséra Lasse Hallstroma, tvůrce filmů pravidla mošťárny, čokoláda, lov lososů v jemenu atd. julianne je vážně krásná baba. musím si s ní stáhnout nějaký další film. pohled na její tělo byl překvapivě okouzlující...
Peter12
Peter12
810 bodů
9
Romantika s prvkami thrilleru a s veľmi sympatickou herečkou (Julianne Hough) v hlavnej úlohe. Už v polovici filmu som vedel,kde sa uberá príbeh ale vobec mi to nevadilo. Presne takúto jednoduchosť, som čakal od filmu, keď bola predloha s knihy od Nicolasa Sparksa. Zatiaľ všetky filmy, ktorým námety boli jeho knihy odo mňa dostali 5* a tento nie je výnimkou.
spacino
spacino
452 bodů
8
Zavraždila hlavní představitelka někoho nebo co jí kdo udělal? Tak tuto otázku jsem si pokládal, byl jsem velmi zvědav na odpověď co se vlastně stalo. Jen mě zarazila jedna z posledních scén, očekával jsem, že jí policie vyslechne.
prcek1712
355 bodů
10
Film, který mě nadchnul od začátku do konce. Krásná romantika s kapkou drama. Trošku jsem nepochopila tu mrtvou manželku, ale jinak prostě stoprocentně úžasné! Dlouho jsem tak dobrý film neviděla :)
petas.sl
234 bodů
9
Moc hezký film, který je trochu předvídatelný. Romanťárny žeru, a tak je tomu i u tohoto filmu.
barycek
18 bodů
5
Lasse Hallstrom je zkušený režisér a už má na svém kontě několik podařených adaptací literárních děl (Co žere Gilberta Grapea, Pravidla moštárny, Čokoláda atd). Již podruhé se vrhá do zfilmování románu od Nicholase Sparkse (nejprve se jednalo o Milý Johne). Snímek se podle klasických konvencí odehrává ve dvou liniích odpovídající normám romantického žánru respektive thrilleru. Ústřední hrdinka řeší novou lásku, přičemž se musí také vypořádat se svou minulostí. Ta je divákovi (i všem ostatním postavám z milostné linie) utajena a její odhalení je dávkováno prostřednictvím postupně se prodlužujících flashbacků. Bohužel film selhává na obou rovinách. Snímek je v obou případech plný klišé a hlavně bez originality. Ono tajemství je přesně to, co diváka napadne jako první. V romantické rovině vyprávění se dočkáme pouze okoukaných postupů a opakovaného vývoje příběhu. Po stylistické a technické stránce se jedná pouze o rutinně natočený film, jehož bezvýznamnost podtrhuje závěrečný ,,mysteriózní" prvek, který k předešlému dění vyznívá jako pěst na oko.