63%

Komentáře a recenze 8

5
Absolutně průměrná komedie už jen z hereckého hlediska.
9 274 bodů
6
Škoda, že na podobnou aférku nemají ty naše političky dost kuráže.. Námět o nastražení nevěry za účelem dobrých argumentů pro rozvod je podle mě sám od sebe docela zajímavý, akorát si říkám, a co tam jako budou hodinu a půl řešit. Ovšem snímek si hraje především s postavami, které i přestože od začátku mají jasně nastavené cíle, tak vlivem svých cest nakonec trošku prozřou.. Kdyby se do toho nemontovali emoce, půjde o chladnou prácičku, která by film udělala docela sterilním, avšak takhle když aktéři rozmýšlí do kdy to vlastně ještě hrají, a kdy už se jim hrát nechce, to bylo dobré.. Je tam sice spoustu absurdních až trapných situací, které jdou především za paranoií postavy ministryně Martiny. A současně si nejsem jistý zda tady nakonec má ten Ivan Trojan, co hrát a zda bych od něj neuvítal něco prozíravějšího. Ovšem to Krausovo (ne)herectví je tak unikátní, že i když je pravda, že o normální roli nezavadí, tak tihle plivající dementi jsou jeho.. V očekávání rozuzlení to bohužel lehce zklame, když si postavy uvědomí, že vlastně mají nějaké morální základy a skutečně tedy dojde k prozření, jen divácky to mohlo být daleko zajímavější v opačném případě.. Ve výsledku tak jde ale o uvolňující vztahovku, se kterou nemám vlastně větší problém. 55%
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Nebylo to tak špatné, jak mi ostatní podsouvali, dokonce jsem se několikrát velice příjemně bavil, ale z rozvleklého tempa a celkové neucelenosti trčí skutečnost, že by scénář k odpovídající stopáži potřeboval ještě trochu dozrát. Chybí silnější momenty a pořádně stavěné dialogy, repliky vycházející z úst jednotlivých postav působí trochu jak z knížky o modelových dialozích a kromě Jana Krause se nedá v případě nikoho ze zúčastněných mluvit o herectví. I tak se však jedná o to lepší, co se v lůně české kinematografie narodilo a pochvaly pronesené na adresu Andrey Sedláčkové nejsou jen plky z úcty a odvahy točit v Čechách takové filmy, ale hodnocení za povedený produkt.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
5
Nemastný neslaný film. Že by byl natočen speciálně pro Jana Krause, aby si taky užil roli svůdníka?! :-) Scénář je slabý, taktéž režie, dialogy jsou nezajímavé. Střihy jsou křečovité, hudba Tomáše Varteckého bez nápadu. Výsledný dojem z filmu je PRÁZDNO!
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Nebavil jsem se a nebýt Krause asi bych to ani nedokoukal. Fail jak sviň.... 40%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
3.5
Slabota. Asi mě prostě nikdy nezačne bavit dívat se na ty ubohé lidské charaktery, byť zde pravdivě zahrané skvělými herci Chýlkovou, Krausem a Trojanem. Ti jediní mě přiměli se dodívat až do konce, u nějž navíc vzhledem k předchozímu ději dost zamrzelo, že se hrdinka (bacha, hroznej spoiler) nevybodla na oba dva.
miza
miza
2 336 bodů