Stážisti

64%

Komentáře a recenze 29

47 083 bodů
7.5
Duo Wilson - Vaughn ukázali už ve filmu Nesvatbovi,že jim no spolu sedí jako prdel na hrnec a tak si nejspíš řekli proč to nezkusit i v jiném filmu. Výsledek? Skvělý. Pro Vince mám slabost už od jeho role v Mládí v trapu a tady si mě ještě více získal a i když jsou Stážisti vlastně takovou velkou reklamou na google,tak to všechno skvěle funguje. Příjemný lehký humor,který na nic netlačí a provází celý film. Will a Vince své postavy pojali znamenitě a vy jim vlastně celý film držíte palce,ať pro ně vše dobře dopadne.
28 305 bodů
8
Jedná dvouhodinová reklama na Google, kde se opět setkali Owen Wilson a Vince Vaughn. Charaktery svých postav vzali opět bravurně a jako vždy s nedoceněným respektem. Příběh je jednoznačný a zpracovaný do lehkého humoru, který se nepřeceňuje a nesnaží se pobavit diváka za každou cenu. Co se týče příběhu, tak šablonovitost tu samozřejmě viditelně je, takže jisté dějové okolnosti včetně závěru jsou velmi předvídatelné. Ale na druhou stranu, proč to kvůli tomu hanit. Jako odpočinkový zábavný filmík tento počin funguje dobře. Jen by nemusel být zase až tak dlouhý.
4
Minule z toho byla pecka (Wedding Crashers), tentokrát jen průměrná komedie s pár vtípkama, které vyšumí nejdéle hodinu po skončení filmu. Xmeni nebo třeba basket na koštětích (či co to bylo) fain, ale jinak si už nevybavím nějakou další silnější scénku.
7
Komediální duo Wilson - Vaughn skvěle funguje a proto je třikrát škoda, že si pánové neumí vybrat lepší scénáře. Tahle moralitka pro poněkud jednodušší nebo naivnější obecenstvo je v prvé řadě product placementem nacpaná komerce, což vlastně ve finále není na škodu. na druhou stranu by tvůrci neměli uvažovat nad tím, že je po tomhle bude brát ještě někdy někdo vážně. Průměr.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
3.5
No bezvadný marketingový tah, natočit dvou hodinovou reklamu na nějakou firmu, pak to pouštět v kině a ještě za to nechat lidi platit, to snad musel někdo vyGooglovat. Ty dva panáky (V & W) mám rád, pár frků bylo i fajn, ale na ty zmiňované 2 hodiny, toho bylo opravdu málo a zbytek nůúúúdáááá.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
shawn levy toci sracky a to je fakt. v tomto pripade mal neskutocne stastie ze hlavne postavy hraju vince vaughn a owen wilson, ktori ked sa rozbehnu a zacnu hlaskovat tak internship nabera na zabavnosti, skoda ze zvysok (a to uplne vsetko) je bolestivo nudny. i ked vydiet cast frat-packu opat spolu bola parada a vobec by som sa nebranil nejakej komedii kde by si k sebe prizvali zvysok svojej skupiny... btw will ferrel opat genialny...
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Proč? Další debilní americká komedie s nalajnovaným dějem a typickým koncem... Taková komedie tu byla už milionkrát a oni prostě udělají další. Jóó udělali změnu. Jednu jedinou a to tu, že místo školy byli dva čtyřicátníci stážisti v Googlu a né studenti někde na vejšce. To ale bohužel nestačí. Je to pohodová komedie, která ale hned po skončení zapadne do šedého průměru. 50%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Ačkoli duo Vince Vaughn a Owen Wilson normálně nevyhledávám, protože jejich humor mě jaksi míjí, tak tady jsem nechala omylem puštěnou televizi a nutno říct, že film o chlápcích středního věku, kteří přijdou o práci prodejců a protože nic neumí, tak to zkusí zadarmo jako stážisti v Google, mě slušně pobavil. Už to, že jsem poprvé ve filmu viděla, jak se hraje famfrpál (teda kromě Harryho Pottera, samozřejmě) - jako vím, že tuhle hru lidi hrajou, ale prostě pohled na partu dospělých, jak běhá po hřišti s koštětem mezi nohama, je k nezaplacení. Film výborně těží z kontrastu obyčejných chlápků středního věku a mladých intošů, ajťáků a mimoňů, kteří u Google pracují. A možná i potřebují vnést trochu toho reálného života a skutečného týmového ducha.
6
V pohodě filmek z dvojicí Wilson a Vaughn jsem byl spokojenej už v Nesvatbovejch a v Stážistech se rozhodne neztratily takže paleček nahoru. A čert vem fakt, že Levy točí pořád tu samou sračku do kolečka jen obměňuje prostředí a herce.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Vince Vaughna mám rád, nejlépe když hraje nějakou vedlejší, nebo nějak nenáročnou roli. Potom je vtipný a já se bavím. Podle traileru jsem čekal super vtipnou podívanou, u které se budu lámat smíchy. Ale na celém filmu bylo vidět, jako moc se chtělo natočit vtipnou komedii, ale místo toho to byl jen film s celkem zajímavým dějem. Wilson rozhodně není leader v bavení a Vaughn si zaslouží nějakou pořádnou roli, ale v tomhle to moc nevyšlo. Nicméně to nebylo tak zlé, příběh byl velice zajímavý, to udržovalo moji pozornost. Nebyl to promarněný čas. 55%.