Pomsta mrtvého muže

69%

Komentáře a recenze 13

28 393 bodů
8
Neobvyklí a zajímavý snímek, kde se střídá akční a romantický motiv. Zvláštností je, že romantizmus brzdí akční švih a akčnost zase romantické rozjímání, avšak to přesto všechno funguje a oba žánry se vzájemně doplňují a motivují. Dalo by se říci, že je taková kombinace podívanou pro všechny, ale nebude tomu tak. Akční diváky bude nudit romantika a romantikům bude zase vadit násilí. Temnost příběhu už je standardem a tak nijak nepřekvapí. Je však využit na maximum společně s obrazovým vyprávěním, čehož si nelze nevšimnout. Tvůrce původního snímku 'Muži, kteří nenávidí ženy' si dal opět sakramentsky záležet. Ani Colin Farrell a Noomi Rapace nezklamali a společně podali úctyhodný herecký výkon. Byť snímek nenadchne každého, stojí za podívanou.
6
Ne zrovna obyčejný akčňák o ne zrovna obyčejné pomstě, ve kterém sice chvílemi skřípe scénář, ale ne zas tak moc, abych u toho měl tendence plácnout se do čela. Doufám že Cooper v brzké době zakopne o pořádný hollywoodský trhák - zasloužil by si to. 6.5/10
8
Americký debut Nielse Ardena Opleva, který všem vytřel zrak geniální filmovou adaptací Stiega Larsona Muži, kteří nenávidí ženy. Farrel s Rapace tvoří zajímavý ústřední pár mezi kterým je potřebná chemie. je to v podstatě noirový snímek s béčkovou zápletkou i béčkovým vyústěním a není úplně typický. U filmu jsem se slušně bavil, má pár zajímavých scén, ale čekal jsem asi o chlup víc.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
ma to vynikajucich hercov ako farella a noomi rapace a rezisera svedskeho originalu "the girl with dragon tattoo" a ta severska atmosfera je citit pocas celeho filmu, ale je dost velka skoda ze napriek tomu ze ide o najvacsiu produkciu WWE studii (v porovnani so srackami ktore produkuju poslednou dobou) je stale citit nedostatok penazi a urcita beckovost (hlavne zvuk a hudba mi prisli dost odflaknute) za co moze i tuctovy scenar...
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Průměrný akční thriller s lehce romantickým pozadím. Zkouknout a zapomenout. 56%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Další z těch filmů, který vás hodí do děje a nevíte ani hovno a postupem času se dozvídáte víc a víc. Na první pohled se zdá, že jde jen o další z film o pomstě, ale je to natočené tak skvěle a scénář je tak propracovaný, že to z filmu dělá ojedinělí zážitek. Colin typicky skvělý a Noomi je taky úžasná. Film s hromadou zvratů a nečekaných akcí. Strašně mě bavilo, jak jsem ze začátku nevěděl vůbec nic a jak utíkal film, tak jsem nacházel střípky přesně tak, jak sbírali kousky fotky ve filmu. Skvěle propracované krimi, které se neztratí. Na to, že to je Americké krimi, tak je to skvělé. Jen škoda typického Amerického konce, ale nic jiného jsem čekat nemohl.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Jen Colin Farrell dokáže být na půl hrdina a na půl gangster. V tomhle filmu byl spíše za klaďase, i když ze začátku jsem doufal, že bude ten nekompromisní suverén, kterého nic nerozhází. Po průběhu filmu, se z něj ale stal pomstychtivý otec a manžel v jedné osobě. Jeho chladnokrevnost zabíjení a způsob jak točí tyto scény mě fascinuje, žeru mu tu naprosto všechno. Jinak k filmu bych řekl, že jsem dostal to, co jsem očekával. Už podle názvu byla jasná dějová linie filmu a tudíž jsem se jen těšil, jak to pan režisér ukočíruje. Ukočíroval to slušně, 70%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6
Solidní atmosférická gangsterka během níž mě ale pořád a neustále srala jedna věc. Rapace má na ksichtě pár čárek, jakože jizev, které skutečně nevypadají ani trochu odpudivě a rozhodně z ní nedělají zohyzděnou zrůdu, ale celý vztah obou hrdinů je založen na tom, že ona je odporná příšera co se musí za každou cenu pomstít svému zohyzditeli, a Farrell jako jediný jí má i přest tu její fyzickou odpornost rád. To jsme skoro v absurditě rovné Ošklivky Betty, kde modelka vyfasovala brejle, rovnátka a trapnej účes a nikdo o ní pak neopřel ani kolo.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
Proč ne ?? Dobrý scénář , který si na nic nehraje...některé věci předvídatelné..ale v tomto druho filmů je to nevyhnutelné. Pomsta sympatického muže je taková , abychom spokojeni odešli z kina . Nic hlubokomyslného ale celkem dobrá zábava.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
9
Velmi dobře napsaný a natočený akční thriller s výborným Colinem Farellem a neméně dobrou Noomi Rapace v hlavních rolích. Viktor, který se ocitá mezi dvěma mlýnskými kameny - Alphonsem a jeho gangem, které chce zlikvidovat za to, že mu zabili ženu a malou dcerku a Beatricí, která chce, aby zabil muže, který ji způsobil zranění na tváři. Viktor z toho vybruslí se ctí a milovníci správného trhrilleru s dobrým koncem budou určitě spokojeni. Stejně jako já.